Mám Yetinka ve výbavě čistá Active bez čehokoli navíc čili holobyt s klimatizací. Využití auta je přibližně stejné jako u milans14, do práce, do obchodu, na chatu a na výlety. Zkusím napsat, co mi tam chybí a co bych uvítal a co mi nakonec vůbec nechybí. Pokud bych v Yetinkovi trávil často delší dobu tak by mi toho tam chybělo mnohem víc, ale pro takovéto cmrndání kolem chalupy je výbava Active dostatečná.
O sedadle jsem psal, takže to upřesním. To sedadlo začne být nepohodlné až po asi 350 km v kuse. Bolí z něho zadel a musím po cestě hýbat se sklonem opěradla a podobně, ale z auta vylezu a nejsem rozlámaný.
Dálkové ovládání centrálu. Běhat kolem auta při otvírání kufru když je potřeba předtím odemknout není žádná sláva.
Boční lišty. Mrzelo mě, že tam nejsou. Zajímavé je, že po deseti měsících parkování před panelákem není Yetinek nijak otlučený, ale stejně je tam dám už jenom pro krásu.
Hlídání tlaku v kolech. U nového auta dvě kola lehce ucházely a pohledem to nebylo poznat, pokud tlak neklesl pod jednu atmosféru. Pro klid duše bych to tam dal.
Rezerva. Auto bez rezervy mi připadlo jako absolutní nesmysl, ale když jsem tam dal rezervu, tak se zmenšil kufr a přišel jsem o možnost pověsit tašku s nákupem na ty sklopné háčky a musí být jenom volně ložená. Výška kufru bez rezervy je fajn. Takže jsem rezervu zase vyhodil, do kol nechal napustit takový ten samolepicí nesmysl, opět patrně pouze pro klid duše. Pokud jedu někam dál, tak si rezervu beru, když nezapomenu.
Tempomat a palubní počítač. Nikdy jsem to v žádném autě neměl a vždy jsem po nich toužil
Pátá opěrka hlavy. Bez ní je auto v praxi čtyřmístné.
Pokud se týče nastupování a vystupování tak to nemá chybu i po roce si stále užívám možnost při mé výšce 195 cm nastoupit do auta v kovbojském klobouku.