Přejít na obsah

Radko01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Radko01

  • Narozeniny 4.8.1958

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Radko01

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Já mám stabilně hladinu chladicí kapaliny asi 1 až 1,5 centimetru ode dna nádržky. Při garančce mi tlakovali chladicí soustavu, nenašli únik a tak dolili chladicí kapalinu k horní rysce. Během asi tisíce km byla hladina opět kousek nade dnem a tam je pořád. Asi je to vlastnost a tak to neřeším.
  2. Ty motory mají sice oba 81 kW, ale ten pro 4x2 jich dosáhne až při 4000 otáčkách, zatím co ten pro 4x4 už při 2700 otáčkách. Na tom obrázku jsou vidět rozdíly v průběhu křivek obou motorů.
  3. Možná by nebylo špatné zkusit zjistit na této adrese zda na tvé auto není svolávací akce http://www.skoda-aut...s/assembly.aspx Mě to nic neukázalo.
  4. Obávám se, že platí zásada, aby kůň tahal, musí dostat nažrat, velký kůň žere prostě víc a když ho ženeš tak ještě víc. Mám najeto 18000 km a celkový průměr je 5.6 na 100 km, ale je to tím, že se na dálnici dostanu málokdy. V rychlostech do 100 km/h nebo po městě, to znamená do 2000 otáček motoru je spotřeba v pohodě a s Jetynkem jsem spokojený jak želva.
  5. Omlouvám se, posuzoval jsem sklopení zrcátek zevnitř auta, když mi to u řidiče sklopil v myčce kartáč.
  6. Když se přitáhnou zrcátka k autu tak se nic nezíská, protože mají fajn tvar a jsou pořád stejně široká + - centimetr
  7. Moc hezký test. čas 6:02 správných 73 z 80 úspěšnost 91%
  8. Ty otáčky stoupnou na 1000 až spustíš topení ve stylu ovladač teploty na plno a ventilátor na 4. Tím zapneš elektrické vyhřívání kapaliny v topení a hned to topí, ale jsou holt vyšší otáčky motoru kvůli alternátoru.
  9. Stěžuje si irský dědeček: "Vidíte támhle tu ohradu? Tak tu jsem celou postavil já! Kámen po kameni nanosil, poskládal. A řekne tady někdo "To byl O'Brien, co postavil plot" ? Neřekne! A to molo dole u vody, tak to jsem taky udělal já! Každý trám, každé prkno jsem vzal do ruky, dva měsíce jsem ho dělal. A taky tady nikdo neřekne "To byl O'Brien, co postavil molo". Ale jednou, jedinkrát, člověk ošuká kozu ..."
  10. Artigasi, ty fotky poklopů nejsou deprimující, ale dokazují, že Červená Corrida je i na deklu od žumpy krásná. Pokud se týče nového vzhledu fóra, tak si zatím nemohu zvyknout.
  11. Mám Yetinka ve výbavě čistá Active bez čehokoli navíc čili holobyt s klimatizací. Využití auta je přibližně stejné jako u milans14, do práce, do obchodu, na chatu a na výlety. Zkusím napsat, co mi tam chybí a co bych uvítal a co mi nakonec vůbec nechybí. Pokud bych v Yetinkovi trávil často delší dobu tak by mi toho tam chybělo mnohem víc, ale pro takovéto cmrndání kolem chalupy je výbava Active dostatečná. O sedadle jsem psal, takže to upřesním. To sedadlo začne být nepohodlné až po asi 350 km v kuse. Bolí z něho zadel a musím po cestě hýbat se sklonem opěradla a podobně, ale z auta vylezu a nejsem rozlámaný. Dálkové ovládání centrálu. Běhat kolem auta při otvírání kufru když je potřeba předtím odemknout není žádná sláva. Boční lišty. Mrzelo mě, že tam nejsou. Zajímavé je, že po deseti měsících parkování před panelákem není Yetinek nijak otlučený, ale stejně je tam dám už jenom pro krásu. Hlídání tlaku v kolech. U nového auta dvě kola lehce ucházely a pohledem to nebylo poznat, pokud tlak neklesl pod jednu atmosféru. Pro klid duše bych to tam dal. Rezerva. Auto bez rezervy mi připadlo jako absolutní nesmysl, ale když jsem tam dal rezervu, tak se zmenšil kufr a přišel jsem o možnost pověsit tašku s nákupem na ty sklopné háčky a musí být jenom volně ložená. Výška kufru bez rezervy je fajn. Takže jsem rezervu zase vyhodil, do kol nechal napustit takový ten samolepicí nesmysl, opět patrně pouze pro klid duše. Pokud jedu někam dál, tak si rezervu beru, když nezapomenu. Tempomat a palubní počítač. Nikdy jsem to v žádném autě neměl a vždy jsem po nich toužil Pátá opěrka hlavy. Bez ní je auto v praxi čtyřmístné. Pokud se týče nastupování a vystupování tak to nemá chybu i po roce si stále užívám možnost při mé výšce 195 cm nastoupit do auta v kovbojském klobouku.
  12. U verze Active se vyplatí investovat do sedadel, i bederní opěrka je neuvěřitelné vylepšení. V základu jsou velmi nepohodlná. K centrálu to chce dálkové ovládání, při odemykání klíčkem mi zámek zatuhnul a taky je to mnohem pohodlnější. Dálku si nech namontovat u nějakého autoelektrikáře, vyjde to levněj. To samé platí i u tempomatu a palubního počítače, ale radši si to ověř.
  13. Je mi líto, ale nedostanu se ani do Drahanovic. Jel bych, šel bych, ale okolnosti jsou silnější než já. Ať sraz vyjde a užijete si to. Snad někdy příště.
  14. Jeden válec, to je ještě dobrý, ale bojím se chvíle, kdy kvůli emisním normám bude nutno v některých jízdních režimech auto tlačit.
  15. Není to přerušované vypalování filtru pevných částic?
×
×
  • Vytvořit nový...