Když jsem ji kupoval, měla nalítáno 200 000km. dnes po 3 letech má 300 000km. Za těch 100tkm po 3. měním vstřik. Zatím nevím na kterém válci se vysral, ale ty dva předešlé byly na prvním. co až mě to v servise rozhodí, a řeknou že je to zase první válec? Co tam mám špatně?není možné, abych pořád měnil vstřik na prvním válci a ostatní bez problémů. za posledních asi 40tkm se mi zvedla spotřeba na 6.5 z původních 5.8 a taky mi to víc kouří. Naftu beru z 90% na jedné pumpě, na jednom stojanu a je to značková pumpa. přidávám do každé nádrže aditivum, beru vždycky plnou a celou ji vyjedu. V tom už asi nic víc nezlepším.
Ještě je možné, že mě to kazí špatně zapojený dálkový start od magicaru. Možné je všechno. Zapojovali mě to v servise, nedělají to moc často. třeba přitom nenahodí nějaká jednotka a tím je na prvním válci jiný tlak, nebo co.
jsem amatér, nerozumím tomu, ale potřeboval bych radu, třeba když to povím v servise, tak mě to opraví...