Přejít na obsah

bronik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení bronik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. bronik

    Spotřeba oleje

    Po ujetí asi 100.000 km mi začala stoupat spotřeba oleje. Když jsem dolévat každé 3 týdny cca 1 litr, tak jsem se rozhodl to řešit. Zajel jsem do značkového servisu, kam s autem pravidelně jezdím. Provedli váhovou zkoušku a zjistili, že spotřeba oleje je 0,6 l na 1.000 km, což je podle metodiky škodovky mimo toleranci (jakou mají toleranci nevím). Zeptal jsem se, jak to hodlají řešit a co mě to bude stát. Dozvěděl jsem se, že to budou konzultovat se škodovkou a dají vědět (auto je po záruce, rok výroby 2009, najeto 111 tis. km). Asi po týdnu mi oznámili, že je nutné vyměnit sadu pístů s ojnicemi, a při té při té příležitosti, že zkontrolují napínák rozvodového řetězu a samotný rozvodový řetěz (nakonec také vyměněno). Vzhledem k tomu, že auto je plně servisované u nich (autorizovaný servis), tak že škodovka přispěje v rámci kulance 60% na materiál a servis bude účtovat 50% nákladů na práci. Jsem po opravě (i po slevě to stálo 24 tis Kč) a doufám, že teď motor vydrží víc než jen dalších 100 tis km!
  2. Tak ja uz mam lakovani vsech dveri za sebou podruhe! Vloni poprve a letos jsem objevil puchyrky znovu, bez problemu dalsi lakovani v ramci garance. Ted prej uz to bude dobry!
  3. Proč měnili hlavu válců mi neřekli A pokud jde o ten napínák: je to dost detailně (i foto) popsáno na jedno konkurenčním fóru (forum.octaviaclub, v sekci Forum OctaviaClub.cz - ŠKODA OCTAVIA FORUM> OCTAVIA II> Motor> 1.8 TSI (118 kW)>Poruchy a problémy)...
  4. Minulý týden se mi po nastartování (nebyl studený motor) rozsítila oranžová kontrolka motoru, na maxidoto info "porucha motoru, jeďte do servisu", auto jelo na omezený výkon (3 válce). Tak jsem dojel do autorizovaného servisu Škoda, kde si auto nechali a podrobili zkoumání. Po dvou dnech mi oznámili, že (po konzultaci se Škodovkou) musí rozebrat motor. A ejhle! Motor byl asi těsně před smrtí, a jen náhodou nedošlo k přeskočení rozvodového řetězu a totální devastaci motoru. Příčina problému: vadný hydraulický napínák rozvodového řetězu. Při opravě vyměnili celou hlavu válců a onen vadný napínák. Protože auto bylo ještě v záruce (měl jsem najeto 59.850 km, záruka do 60 tis.), tak jsem naštěstí nic neplatil. Při googlování internetem jsem zjistil, že tento jinak super motor má s tímto napínákem problémy...
  5. bronik

    Spotřeba oleje

    Po vymene oleje najeto 8 tis, rozsvitila se kontrolka "stav oleje". Doleval jsem cca 0,5 litru.
  6. Moderním benzinovým motorům nízké otáčky nevadí... http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.aspx?c=A100420_111826_automoto_fdv
  7. bronik

    Vadná svíčka

    to libero1071: v zaruce auto je, mam prodlouzenou na 60 tis. nebo 4 roky, ale pry se zaruka nevztahuje na svicky. To teda taky nechapu, ale pry je to tak. to pawouk: udajne to resili se Skodovkou proto, ze se jednalo o opakovany problem s motorem (co to bylo poprve nevim, koupil jsem auto jako rocni a ten prvni problem byl, kdyz auto bylo jeste Skodovky) to hopa: svicka stoji ve znackovem servisu neco pres tri stovky, zbytek byl za diagnostiku a praci. Ale je to dost penez, to souhlasim! to tygrik: taky to nechapu, proc jim to trvalo tak dlouho, nez prisli na vadnou svicku. Auto plny elektroniky, sofistikovana diagnostika...
  8. bronik

    Vadná svíčka

    Na mém Yetim se objevil problém s motorem. V nejnevhodnějším okamžiku (pátek odpoledne, sněhová kalamita, spěchám vyzvednout dceru) se rozsvítila kontrolka porucha motoru. Na maxidotu se objevil text "porucha motoru, jeďte do servisu". Vzhledem k tomu, že auto skoro nejelo (omezený výkon) a celý se výrazně klepalo, tak jsem uposlechl a vydal se do servisu, od kterého jsem naštěstí nebyl moc daleko. Vzhledem k té sněhové kalamitě jsem svou pomalou jízdou ani moc nebrzdil provoz. Přijímací technik prohlásil, že se na to podívají, ať počkám. Po asi 30 min. mi oznámil, že svým autem rozhodně neodjedu a dali mi náhradní vozidlo (Octavia 1.4 TSI, mimochodem z toho auta mám veskrze pozitivní dojem). V pondělí mi volali ze servisu, že prý závadu řeší se Škodovkou, vypadalo to na něco vážného. A v úterý tu závadu odhalili: vadná svíčka v jednom válci! Mam najeto 45 tisíc, ty svíčky by měly vydržet 60 tisíc. Prý to ještě neviděli… Takže mám po výměně svíček (stálo mě to dva litry) a jezdím spokojeně dál!
  9. Co se vám honí hlavou?

  10. bronik

    Off road režim

    Rezim off road muzes aktivovat i za jizdy.
  11. to specnas: vrzani zatim moc neodstranili, je to sice trochu lepsi, ale rozhodne ne dokonaly, coz me dost vadi, takze to tam pujde zpatky... Resili to tak, ze necim namazali gumy ve dverich... Ale tohle tema patri sem...
  12. Mam motor 1.8 TSI, vyrobeno 06/2009, typ motoru CDAA. Dneska jsem byl v servisu s vrzanim dveri (pri jizde na nerovnosrech povrzavali dvere v oblasti B sloupku). Zeptal jsem se technika, jestli vi o problemu s napinaci kladkou rozvodoveho retezu. O problemu vedel a nejdriv tvrdil, ze to neresej a ze zatim meli tri pripady, kdy u tohoto typu motoru preskocily rozvody. Nakonec to resit budou a ve ctvrtek jdu na vymenu "prestavovace vackove hridele"... A problem s vrzanim vyresili. Ale cim to bylo nevim. Ve ctvrtek se jich zeptam a pak dam vedet. A navrhuju zalozit novej topic v sekci motor/1.8 TSI tykajici se zde probiraneho problemu s rozvody...
  13. Ja jsem jeden z tech, kteri se (spolu s manzelkou) zucastnili pouze patecni prohlidky zavodu v Kvasinach. Bohuzel mame malou dcerku a na sobotu jsme nemeli hlidani. Jsem moc rad, ze jsem se mohl zucastnit alespon te exkurze a timto dekuji vsem, kteri se podileli na organizaci. Dalsiho srazu se rad zucastnim. Holciccka uz bude vetsi, tak pojede s nami! Zdravi Brona
  14. Bronik, Y1 (2 osoby) 1,8 TSI ambition, tmavě modrá metal.
×
×
  • Vytvořit nový...