Přejít na obsah

Flat..

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Flat..

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Telefon mívám v přihrádce pod rádiem. Kabel už jsem zkoušel jiný a pořád je to stejný. Už fakt nevím co s tím. Iphone mám zánovní a kabel taky. Musí to být snad v tom autě něčím :-/
  2. Zkoušel jsem to, mikrofon telefonu to bohužel nebere. Můžu to přepnout na displeji, ale pak jede i zvuk jen přes telefon. Už fakt nevím, čím by to mohlo být. Co třeba zajet do Škody?
  3. Slyší mě právě špatně ostatní, já je slyším dobře. Jinak projel jsem snad vše nastavení, ale nikde tady ta funkce není. Přes "phone" bez kabelu to právě funguje dobře, všichni mě slyší dobře, ale jak připojím kabel, už je to špatný. Když je kabel připojen, tak se automaticky aktivuje Carplay a sekce "phone" už nefunguje. Docela se divím, že s tím nikdo nemá zkušenost. Že by vadný kabel? Nebo USB konektor? Nějak se mi to celé nezdá :-/ Chci využívat navigaci a zároveň i volat. Jak toho můžu docílit?
  4. Ahoj lidi! Dostal jsem v práci novej služebák. Je to Fabia combi III vyrobená teď v létě. Má CarPlay, s kterým jsem spokojenej. Používám Waze a Spotify, což je super. Mám ale problém s kvalitou hovorů, když jsem připojený přes usb kabel. Když volám se zapojeným kabelem, je kvalita hovoru mizerná, když kabel odpojím a přepne se hovor na bluetooth, rázem je kvalita o dost lepší. Říkalo mi to už více lidí, že mě hůře slyší a když jsem kabel vypojil, vždy hned zlepšení. Používám iPhone + origo kabel. Nemáte s tím někdo prosím zkušenost? Nenapadá někoho, jak to řešit? Díky moc! Tonda
  5. Tak kluci jak jsem slíbil, tady je email ze Škodovky….. Vážený pane Lůbale, mnoho řidičů má také u automatů snahu za jízdy vyřazovat na neutrál. Ačkoliv se to vysloveně nezakazuje (u vozů bez stabilizace to může pomoci přesněji zvládnout smyk), automatika už ze své podstaty není na takové manipulace stavěná. Při vyřazování na neutrál a následném opětovném zvolení jízdního režimu za jízdy dochází k prudkým změnám hydraulického tlaku ve spojkové skupině rychlostního stupně, z něhož převodovka odřazuje a na který s po přesunu z neutrálu za jízdy opět vrací. Tím se žádné palivo neušetří, často právě naopak. Navíc převodovce to jenom zbytečně ubližuje. Vyřazování na neutrál během jízdy a následné opětovné zařazení automatu přímo škodí. S pozdravem Ing. Alexander Pelikán | PST - Péče o zákazníka, Customer Care ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic
  6. Taky se přídávám. Mám Supa asi 3 měsíce. 2.5 tdi tiptronic a zatím nadšenost, jediný co jsem dělal jsou rozvody a nechal ho chipnout… po chipu se snížila spotřeba min. o litr nafty a taky trhá asfalt… předtím jsem měl Octu 1,9 ale Superb je větší nářez
  7. Tak děkuju. To víte, je to můj první automat. Předtím to pro mě byla španělská vesnice a taky jsem automat předtím možná tak trošku odsuzoval… Ale stačilo nějakej čas bydlení v centru Brna a už byl zálusk na automat A spokojenost sama
  8. Díky za cenné rady. Fakt jsem nevěděl že jo to taková prasárna přeřazovat na neutrál za jízdy. Vždycky jsem si říkal že tam nejde nic na sílu, ani nic necukne, takže by to mělo být v pohodě. Každopádně dneska ještě pro jistotu zavolám do Škodovky, pořád mi to popravdě trošku nejde do hlavy :-/ V manuálu je psaný, že když stojíme s autem dlouho na místě, tak můžeme zařadit nautrál. Ale o neutrálu za jízdy tam píšou prd :-/
  9. Ahojte kluci, jsem zatím šťastným majitelem Superbu 2,5 Tdi V6 120 kw (2007) a mám ho v automatu. Nedávno jsem někde četl, že zařazení neutrálu během jízdy a po chvilce zase třeba zpátky na D-éčko dost ničí převodovku. Co si o tom myslíte? Osobně někdy docela často takhle přeřazuju kvůli spotřebě např. když jedu z mírného kopce. Opravdu je to s tím ničením převodovky pravda? Mně by se nezdálo že by při tom řazení šlo něco na sílu a něco by se více opotřebovávalo. Neutrál tam jde vždycky krásně hladce, stejně tak zpáty zase D-éčko…. Díky moc všem za postřehy
  10. No dělá to na obou stranách, tak myslím že bouchlý to nebylo… No možná jsem jenom moc detailista… Pořád je Superb 2x tišší než Octáva kterou jsem měl předtím….
  11. No právě byl jsem s tím už v servisu a zkoušeli pozvednout dveře a také mi pomocí nějakým lepících pásek zkoušeli nějak postupně oblepovat těsnění, ale ani to nepomohlo. Pak jsem přišel že je to těmi zrcátky. Já vím je to divný…. Jinak to dělá cca od 100km/h výše…. Myslím že za rychlé jízdy ty sklopený stcátka zase nemají tak moc velký vliv na nápor vzduchu na těsnění okna...
  12. jj, díky moc kluci…. kamarád mi sedadlo vyndá a půjde k čalouníkovi
  13. Čau kluci, neslyšíte někdy Vaše zrcátka při vyšší rychlosti díky náporu vzduchu a větru? Koupil jsem si nedávno Superba rok 2007 a měl jsem podezření na netěsnost gumy o dveří. Pak jsem ale jednou jel rychleji a sklopil zrcátka a zvuk přestane. Jsem sám nebo inženýři ze Škodovky to opravdu tak nevychytali? Vím že na typu před faceliftem to nedělalo… Díky za vaše postřehy
×
×
  • Vytvořit nový...