Přejít na obsah

force

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení force

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. no zdrojů je trošku víc než jen moje osobní zkušenost která stála dost peněz (třeba analýzy ústavu paliv a maziv), každej poctivej servisák ti řekne že longlife není olej na vyšší zatížení protože není schopnej udržet mazací film při vyšších nárocích. proto to je 5w-30, a proto existujou oleje 5w-50 a 10w-60 který olejovej film jsou schopný udržet. krom toho měnit jakejkoliv olej po 20tkm je prasečina, limit na výměnu je 15 tkm v reálu, jo výrobce ti sice řekne že můžeš měnit až po 30ti tkm ale už ti neřekne že po 120tkm si můžeš přijít pro novej motor.na druhou stranu jak všichni víme není mnoho olejů s normou 505.01 který jsou schopný vyhovět nárokům na mazání technicky blbě zvládnutýho uložení vaček a zároveň mazat rychle a namazat turbo (třeba 0W olej je do turba nevhodnej protože tam se ten mazací film udrží jen málo)
  2. Ahoj, máte někdo zkušenost, zda jde opravit/vyčistit elektrohydraulické ovládání vaček resp. ventilů na 1,8T AWT? nevím jak se to jmenuje u škody, u bmw je to vanos...seřizuje to natočení vaček v různých otáčkách a tím to měni otevření ventilů i výkon motoru. V současný době totiž moje 1,8T 140kw jede jako 1,6...a potřebuju sehnat tohle udělátko (je přidělaný vzadu na motoru), pokud byste někdo věděl kde a za kolik budu vděčen. Díky všem za postřehy
  3. hele motor se asi sežene...ale pokud v něm něco klepe musí to bejt někde vidět- musí bejt vidět líznutý šály (barevné stíny popř. jiný povrch), holt rozebrat pokoukat...pokud je jinej kod motoru chce to zjistit co je jinak...a něco jinak bude, samozřejmě technická potom může bejt problém, podle mě pokud to klepalo musí něco někde bejt znát - pokud se sundá hlava a její víčkou chce to zkouknout i výšku do jaké jdou dříky ventilů-pokud se viditelně liší může bejt kouslej hydroštel a to může taky cvakatí
  4. no mechanik nejsem, ale autama se zabejvám jako koníčkem už dost dlouho a pár motorů už jsem opravoval... dej vědět co tomu bylo sám jsem zvědavej, důležitý je zjistit jak vypadaj střeva motoru, oprava může bejt nákladná ale aspoň víš co sis tam dal, když koupíš někde motor na vrakáči nikdy nevíš proč tam skončil...
  5. tak to by sis tam měl asi dát jinou převodovku a ne chip proboha... chipem opravdu neovlivníš otáčky v nějaké konkrétní rychlosti, nýbrž výkon motoru. Jinak bejt tebou pokud chceš silný auto, tak si kup a nečipuj, byť se to dá, motor nějaký čas vydrží ale dobře mu to nedělá...trpí olej a kdo používá s chipem longlife xW-30 a mění po 20tkm, koleduje si leda o zadření vlivem karbonizace
  6. blbost...pokud klepe, budou v řiti jen šály... tzn. sundat vanu vyměnit na klice šály - není kdovíjak drahé, spíš práce+ to samé udělat na vačkácha klepat by to nemělo, klika se dá vyvážit, u tohodle motoru spíš praskne hlava než že by se zničila klika.... pouze pokud někdo dodržuje longlife+interval na výměnu oleje 30tkm můžou bejt vybroušený šály...novej motor vyjde dráž než oprava, je otázka v jakým stavu je turbo poud to hůř mazalo
  7. hm to bude těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava...dej změřit obsah CO2 v chladící kapalině, to by měli zvládnout v každým autorizáku, pokud bude fouklé těsnění pod hlavou bude u dieselu vidět černá stopa, ale až po demontáži. zkontroluj jestli nemáš emulzi v oleji a jestli máš emulzi ve vodě...
  8. force

    Superb 1,8 T

    zak za prvý..jsem si dělal p.r.d.e.l. s tím zabíjením i pirátama- doufám že to tak bylo pochopeno, piráti jsou jen na nova tv, jinak to celkem jde.... k těm otáčkám já ti to snad zjistím, ale jak jsem psal ve 160ti to točí cca 4000, zkušenost vlastní superba mám asi 3,5 nebo 4 roky... zas takovej bordel v tom ve 160ti není abys neslyšel rádio, s malinko zvýšeným hlasem můžeš i mluvit a bude tě slyšet...nicméně třeba i staré bmw 5 je o kus tišší, nebo sežeň lexus... o fabii a hlučnosti nepřemejšlej je to něco jinýho.
  9. force

    Superb 1,8 T

    člověče co je to za otázky.. myslím že kolem 4000 - 1,8T, ale pokud to nevíš tak v ČR se může jezdit jen 130km/h, tak nevím proč je to pro tebe vůlbec důležité, doufám že nejseš jeden z těch hnusnejch pirátů co nás všechny chtěj zabít??!! a taky nejvíc ničej životní prostředí
  10. no tak aspoň tak...nastartovat to asi nejde co...? ideálně zkoukni vanu, koš, vyměn hadici od mazání turba a zkus to...asi neni co zprasit
  11. stát se to u 1,8T může úplně normálně...i když se motor a turbo po jízdě dochlazuje, většina superbů má náplně oleje 0w-30 nebo 5w-30, který se připalujou - to zakarbonovává sací koš a ovládací ventil na olejovým čerpadle. Pak se to přicpává a ucpává i filtr. Pokud se používá kvalitní olej (ne long life) např. 5w-50,5w-60 apod tak se problém eliminuje ale ne dlouhodobě... u 1,8T je prostě potřeba měnit olej po max 10.000Km, protože ten motor nemá dostatečně řešený chlazení oleje. Se superbem jsem najel 170tkm a po všech zkušenostech a opravách si myslím že motor jako takový je vyroben z hodně kvalitních materiálů ale to co je na něj přišroubováno je aušus...právě např. chlazení apod...jako celek to nesnáší úplně dobře tvrdé zacházení. Mimochodem pokud se ten motor ještě točí dá se leccos zachránit, ale pokud je zadřený je na místě pouvažovat co je lepší-jestli kopit jiný nebo si udělat GO...aspoň totiž člověk ví co si tam dal a co je a není v pohodě... doufej že blok prasklej není, tolik případů jsem neviděl... Pokud bys měl zájem asi bych motor uměl sehnat, teď mám jen APX 165kw cena 40tkč, má najeto 25tkm. - musí se ale uzpůsobit zástavba do superba.
  12. force

    Superb 1,8 T

    jj a velký...několikrát jsem musel zastavit protože se na displayi rozsvítilo že to nemaže...jednou to dokonce krátce zacvakalo. řešil jsem to mnohokrát nakonec jsem dal vyčištit nasávací sítko, udělal průplach motoru a často kontroloval hladinu oleje... auto mělo specifikum chip na cca 150kw a napasované turbo z 1,8T APX. Když jsem tomu nakládal trochu tak to mělo výkon tak 50km, když jsem naložil hodně, výkon slábl po 30km. Např, když jsem jel po dálnici 150km/h po 30min jsem cítil že motor tolik nezabírá ale jezdilo to normálně...nakonec jsem přestal dávat předepsaný olej longlife a začal dávat mobil 1 5W-50 a od té doby není problém, jezdil jsem často (2x týdně brno pha) se spotřebou kolem 22l/100km tudíž dost na krev a nic, motor neví že jede...od té doby žádný problém, maže v pohodě...ťuk ťuk na dřevo
  13. a co jsi pořídil? vrtané nebo normální? potřebuju dát taky nové kotouče i desky a pakny na ručku...nevím jestli má cenu kupovat vrtané nebo ne... (jestli je v tom tak velký rozdíl) je to na supa 1,8T 150kw (mimochodem brzy budu potřebovat i spojku zas...kdyby někdo věděl o kvalitním řešení) Teď jsou tam originál a to moc nebrzdí, zvlášt pokud tomu nakládám po okreskách brzdy dost brzo zvadnou. Dřív jsem jezdil 5kovým bramborem a ten brzdil o dost lépe, tak je to trochu zklamání. a jaké desky jsi vybral? přemýšlím o zimmermann nebo textar...mimochodem prý jsou dobrý i ty feroda...jen zatim netušim v čem by měly být lepší... Díky
×
×
  • Vytvořit nový...