Vážení mejitelé Yetiho,
chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost, která by Vás mohla zajímat. Vlastním Yeti 4x4 TDI, obsah 2,0 , výkon 81 kW, najeto mám cca 40 000 km, spokojenost veliká, do nynější doby po 3 letech v podstatě žádná závada. V červnu v době intenzivních dešťů jsem přišel po 2 dnech k autu, strčím klíček do zapalování, vše začalo divně blikat, motor jsem nenastartoval, protože byla slabá baterie. Stále jsem nemohl přijít na to proč k tomu došlo a to i po konsultaci v odborném servisu Škoda, kde se ke mně zachovali opravdu excelentně a připojením na diagnostické přístroje jednoznačně neurčili proč k vybití došlo. Po čase jsem zjistil, že dveře do kufru občas zcela nedoklapnou a když opouštíte auto, tak si toho nevšimnete, normálně dálkově auto zamknete a jdete domů. Jenže při takto zamčeném autě, kdy nejsou zcela doklapnuté dveře do kufru se sice auto zamkne, ale uvnitř auta zústanou svítit světla na osvětlení vniřního prostoru, čehož se samozřejmě hlavně při špatném počasí nevšimnete . Po té přijdete po delší době k autu a samozřejmě baterie je pro daný okamžik kaput. Vždy jsem byl přesvědčen, že zamknutím auta se vše vypne a když ne tak zazní nějaká zvuková signalizace. Toto mne samozřejmě nenapadlo ani při konsultaci se servisem , ale přišel jsem na to zase náhodou dodatečně a čekal jsem asi 20 minut zda světla při nedoklapnutých dveřích uvniř zhasnou a nezhasla. Z toho vyvozuji, že nedoklapnuté dveře do kufru mohou způsobit neočekávané překvapení v podobě vybité baterie, když je auto dálkově zamčené, nic se Vám nerozezvučí a myslíte si v klidu, že je vše OK.