Přejít na obsah

Wenzel

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Wenzel

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vážení mejitelé Yetiho, chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost, která by Vás mohla zajímat. Vlastním Yeti 4x4 TDI, obsah 2,0 , výkon 81 kW, najeto mám cca 40 000 km, spokojenost veliká, do nynější doby po 3 letech v podstatě žádná závada. V červnu v době intenzivních dešťů jsem přišel po 2 dnech k autu, strčím klíček do zapalování, vše začalo divně blikat, motor jsem nenastartoval, protože byla slabá baterie. Stále jsem nemohl přijít na to proč k tomu došlo a to i po konsultaci v odborném servisu Škoda, kde se ke mně zachovali opravdu excelentně a připojením na diagnostické přístroje jednoznačně neurčili proč k vybití došlo. Po čase jsem zjistil, že dveře do kufru občas zcela nedoklapnou a když opouštíte auto, tak si toho nevšimnete, normálně dálkově auto zamknete a jdete domů. Jenže při takto zamčeném autě, kdy nejsou zcela doklapnuté dveře do kufru se sice auto zamkne, ale uvnitř auta zústanou svítit světla na osvětlení vniřního prostoru, čehož se samozřejmě hlavně při špatném počasí nevšimnete . Po té přijdete po delší době k autu a samozřejmě baterie je pro daný okamžik kaput. Vždy jsem byl přesvědčen, že zamknutím auta se vše vypne a když ne tak zazní nějaká zvuková signalizace. Toto mne samozřejmě nenapadlo ani při konsultaci se servisem , ale přišel jsem na to zase náhodou dodatečně a čekal jsem asi 20 minut zda světla při nedoklapnutých dveřích uvniř zhasnou a nezhasla. Z toho vyvozuji, že nedoklapnuté dveře do kufru mohou způsobit neočekávané překvapení v podobě vybité baterie, když je auto dálkově zamčené, nic se Vám nerozezvučí a myslíte si v klidu, že je vše OK.
  2. Díky za názory. Při koupi auta mne nenapadlo zjiš´tovat kolik je tam chladící kapaliny. Faktem je, že kontroluji olej a dolévám kapalinu do ostřikovačů, ale tomuto i když důležitému medii jsem nevěnoval takovou pozornost, protože jsem to měl za uzavřený okruh. Nyní budu raději sledovat. Nejhorší snad by bylo kdyby se mi tam dostala kuna nebo veverka a něco prokousla. To se snad nestalo. EDIT: Necituj předchozí příspěvky
  3. Díky za názor. Motor mám 2,0 TDICR Ještě doplňuji, najeto mám 22 000 km
  4. Je pravda, že jsem to nekontroloval a předpokládám, že to zmizelo za tu dobu.
  5. Mám Yetiho 19 měsíců, zatím bez jakékoliv závady. Tento týden jsem nastartoval a blikala mi kontrolka u teploty chladící kapaliny, což může idikovat úbytek kapaliny. Po kontrole vyrovnávací nádržky jsem opravdu zjistil, že hladina je nižší než minimální. V autorizované prodejně Škoda jsem koupil kapalinu a dolil necelých 1/2 litru. Prodavač mne upozornil, že kdyby se to opakovalo, abych navštívil odborný servis. Ptám se zda se to někomu po takoivé době stalo, zda je to normální nebo lze věštit nějakou závadu. V červnu mám jít na garančku po 2 letech a samozřejmě to uvedu, že se zmiňovaná skutečnost udála. Díky za názor.
  6. Pánové, moc díky za rady, vše vyzkouším v nejbližší době. Přeji všem "Ye´tákům" hezké sklouznutí do nového roku.
  7. Může mi někdo s určitostí říci zda k vyhřívání zrcátek stačí zapnout pouze ovladač ve dveřích u řidiče nebo je také nutno zapnout vyhřívání zadního skla z ovládacího panelu vpravo? U minulého auta jsem to takto měl a zde to na mne dělá také dojem, že samotné zapnutí ve dveřích neuvede vyhřívání do funkce. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...