Přejít na obsah

senky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    101
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení senky

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

22

Popularita

  1. Jo presne tak, diky za reakci . BSE nema PCV tak jsi mi to potvrdil :) proto jsem ho nikde nemohl najit, Jak se tu nekdo o tom zminil tak jsem po tom sel. Protoze mam vylozene zvysenou spotrebu oleje jen pri zvysenych otackach na te dalnici pri vysoke rychlosti jinak ne.
  2. Můžete mě prosím někdo poradit nasměrovat kde se ten PCV ventil odvetrani u motoru BSE nachází ? nebo jaký má kod číslo. Prohlizim ruzně autodíly a googluju a nepřisel jsem zatím na to, i bych se na to podíval na motoru. Jen jsem našel v autodílech jakousi hadici odvětrání motoru (ventilového víka)
  3. senky

    Škoda Octavia IV

    Pár rychlo fotek ze zdejšího salónu :) Některé zábery záměrně křivé aby tam nebyli cizí lidé. Za mě první živý pohled a líbí se mi víc jak na fotkách.
  4. Taky vlastnim O2FC 2011 1.6MPI BSE, koupil jsem ji mela 42tis najeto ted mam nejakych 90tis. olej tam byl lity a i leju dál 5w30 (shell nebo original) , i kdyz to je LL olej menim i tak po roce. najedu cca 10tis rok. Spotreba oleje po meste a bezny provoz temer nulova, ale jakmile si dam dalnici (hlavne v lete kdyz je teplo) tak spotreba i klidne pul litru za 300km ale to musim smazit porad vyšši rychlostí i teplota oleje na palubaku ak +/- 105stupnu i vic, to porad sleduju jak to tam mám :)) Prirazuji to k tomu ze je tento olej ridsi, tudis to v tomhle rezimu jizdy zere, bohuzel. Kdybych jezdil denne dalnici sem tam tak by me to auto sezralo , musel bych prejit pravdepodobne na jiny olej . "šlehačka" na víčku je tak nejak klasika u benzinu a kratkych tras. to mám taky a pri dalkách ne. zajimavy je ten dotaz s odvetranim skrine jestli je to ok, hmm to me nanapadlo.
  5. Když už jste u tematu "ozon" mě osobne přijde slabý na to jak se propaguje,vyhozené peníze. Spíš bych čištění ozonem zařadil do kategorie krákodobá čistička vzduchu. Ozon nemuže nikdy vyčístit a odstranit zdroj zápachu. Plíseň se prostě musí vyčistit mechanicky. Za ideální považuji poctivé vyčistění viz. začátek této diskuze/návod uplně super. ale taky pracný.
  6. Diky za reakci. Nakonec to dopadlo tak ze jsem zasel do obchodu s barvama a tam poridil barvu ktera sedi Po konzultaci s prodavacem. bez presneho michani je k nepoznani. Potreboval jsem to na malinkatou opravu.
  7. Poradil by mi někdo prosím, jak, nebo kde zjistim kod barvy original tohoto kola? Děkuji. KOLO : Proxima 16" Kod: 1Z0071494B
  8. @Malta jo dík za radu, adblock pomohl, už nevidim zadnou. Reklamy mi nevadi ale tahle je hodne otravna. na mensim monitoru strasny.
  9. Ta plovouci reklama na Přerost a Švorc auto je teda hooooodně otravná tady na foru Leze opakovaně všude, ještě popojíždí, škáče do fotek. Nešlo by s tím něco udělat ?
  10. Jedna modrá z Jihlavy Mě osobně se moc líbí živě. Je to změna a kdyby byla jiná ,tak by všichni křičeli jak je to koncernová nuda, tyhle světla se aspon vryjí do paměti. A fotky vs. realita, to jsem řikal už od začatku, že škodovka chtěla bombaticky představit facelift, ale odstartovala to dosti nepovedenýma fotkama, až ty fotky RS ferze a některé poslední stojí za to. No a jinak rozhoduje realita, až zamoří silnice, myslím že omoce u lidí povadnou
  11. senky

    MDI

    Mam Octavia 2 Facelift radio swing a MDI USB pripojeni v bocni schrance a chci se zeptat, jestli ma nekdo vyzkouseno nebo vi jak velkou pamet podporuje toto pripojeni , jestli to je nejak omezeny a na kolik, Nevite ? 64gb flashu jestli to dá ?
  12. Ještě jsem doplnil fotky, k textu. + moje vyndané svíčky. A ty botky brat opatrně! nechci nabádat na náký bezcitný vyklaní kleštěma a rvaní ven Auto mám půl roku z německa a má 50t.s najeto.Soudruzi z NDR se prostě na vyměnu 2 a 3 svíce vybodli. Svíčky na fotce jsem poskládal tak jak byly 1až4tý válec.
  13. Taky jsem se dnes pustil do vyměny svíček s respektem a šlo to v pohodě, bez sundavání sání , nic jsem nesundaval. Motor 1.6 MPI 75kw (BSE) 2011. Šlo to dobře s račnou (1/2") dlouhým prodloužením kloubkem a s ořechem na svíčky 17mm. "Nejhůře" jdou snad jen sundat ty fajfky. Jednotlivé botky jsem bral uzkýma dlouhýma kleštěma s jemnýma zoubkama, opatrně ,prvně jemně zaviklat a pak tahat. Docela se mi osvědčil můj lidový výmysl s provazem že jsem udělal stahovací oko a to jsem nasadil na vršku botky a stáhl v tom zúženém průměru a pak opatrně tahal nahoru a šlo to. Jinak vše no problém Dokonce jsem zjistil že mám různé svíčky 1 a 4 válec asi vyměnený ngk "Buretky" (moje pojmenování ) co se dávají a 2,3 válec zřejmě původní z prvovýroby VW audi logo (taky NGK) S toho vyplývá že je někdo možna taky neměnil a vyměnil prasácky 1 a 4 lehkopřístupný válec. ehm.
×
×
  • Vytvořit nový...