Přejít na obsah

Speedluk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    109
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Speedluk

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

53

Popularita

  1. Není nad kvalifikované rady Rapid 1,2 MPI 225 000 km, původní rozvoďák, nechrastí.Motor nulová spotřeba oleje, úplně stejně tichý jako když jsem ho měl nový.Žádná porucha a to celou dobu ke všemu lítám na LPG, po dálnici i 160km.Olej měnín po 15 000km a má pořád pěknou barvu.Myslím, že motor má za sebou cca 20% životnosti.Spotřeba přepočtená na benzin 2,98l / 100km.Jiný motor v životě nechci a to jsem dřív lítal samé 1,9TDI.Nechci už ty čmoudy ani vidět.
  2. Ono se taky v Rapidu sedí poměrně nízko.Dobře se mi sedělo ve Fabií I.Máme ji taky, tak jsem si do ní sedl a sedačka je citelně výš.Nastavil jsem si tam svou polohu, vzal metr a přenesl do Rapida, tak jak to šlo a ta poloha je pro mne v Rapidu nejlepší.
  3. I ta guma není inertní hmota.Pol půr roce je rozložení hmoty v pne nepatrně jiné, ale je.I sklo je např. kapalina.Změřte si starou okenní tabulku šuplérou nahoře i dole, uvidíte.
  4. Je to možná maličkost, ale málem mne dohnala až k výměně vozu.Rok s Rapidem pohoda, pak mne při delších trasách nevyhovovala každá poloha za volantem a po 400km mne už pěkně bolela noha.Pořád jsem hledal čím to je a přišel jsem na to.Bylo to sportovními botami s Decathlonu.Mám je rád, jejich tenisky jsou bezva a používám je často, ale POZOR!! většina z nich mám u paty trochu vystouplou o prodlouženou podrážku a ta způsobovala, že noha byla nepřirozeně asi o1-2cm výš než normál a to způsobovalo téměř nevydržitelnou polohu za volantem na dlouhých trasách.
  5. Kmitající, vibrující kotouče mne trápily na Rapidu poměrně často a můžu říct, že jsem si 100% ověřil čím je tato závada způsobená.Mám Rapida 1.2MPI s lehkým motorem a najeto mám přes 220 000km bez prakticky jediného problému, krom těm kotoučů.Ne že by kopaly nějak moc, ale mám rád, když věci fungují jak mají.2x jsem kotouče měnil a nic moc to nepomohlo.Nyní na 100% vím a ověřil jsem si to, že tuto závadu způsobují nevyvážená kola, resp.kola nedokonale vyvážená, popř.to může dělat i blbá poklice.Kola je také nutné, opravdu nutné převažovat před montáží.Pokud se vyváží a pak se nechají půl roku ležet, tak jsou opět nevyvážená.Několikrát mi kotouče lehounce kopaly, tak jsem zajel do ověřeného pneuservisu a nechal je perfekně vyvážit a kmitání po cca 1000km vždy ustalo a už se neopakovalo.Závada je pro mne naprostou minulostí.
  6. Prvni stěrače jsem měnil po ujetí 90 000 km (cca po roce a kousek), druhé jsem dával asi před týdnem (2,3 roku od koupě) při 180 000 km.Maximální spokojenost.U druhé výměny jsem dával jen gumičky a stírá to perfektně.
  7. Vy jste opravdu primadony.To je tak těžký to těsnění namazat a seřídit po čase doraz v kufru?Prakticky nic jinýho v tom Rapidu nevrže.Ještě možná to vedení pasu, ale to je naprosto minimální a to musím jet přes kočičí hlavy.Opravdu si myslím, že jste akorát rozmazlený a neříkal bych to,kdybych neměl Rapida 2013 od nova a mám najeto 130 000km.Navím je to auto za +-300 a za ty prachy je to super, za to bych to opravdu vyrábět nechtěl.
  8. Petrrr : Problém prakticky nic.V začátku začalo při teple taky vrzalo to těsnění a jednou jsem šteloval ty dorazy kufru, taky to dokáže trochu lupat.To ale nepovažuju za nějakou závadu.Ještě mi odešla cívka, ale mám to na LPG a zjistil jsem jednu věc.Cívky odcházejí z důvodu použitých svíček.Pokud se nechá normálni, nebo třeba i Bosch na LPG, tak to po čase odpálí cívku.Proto dávám jedině Brisk na LPG s tenkou elektrodou a měním je častěji (20 000km).Pak vše funguje jak má.Jinak olej měním po 15 000km, origo Castrol z obautodíly, je tam docela levný.V roce jsem přestal chodit do servisu a měnim si to sám.Musím říct, že spotřeba oleje je nulová.Já jsem s tím autem max.spokojenej a to jsem dřív jezdil dražšími.
  9. Vrzání těsnění, Motul510 a 50 000 km vůbec nevím o čem mluvíte Těsnění je krásně vláčné, sametové, měkké.Co Vám pořád v těch Rapidech křupe?Já mám 130 000 Km a nic, ale pozor!Jakmile zapomenu cokoli ve dveřích, kastlíku ap., tak je to rachot jako blázen (od svítilny, tictaců tužek ap., bacha na to.Já musím naopak prohlásit, že Rapid je téměř nejfestovější s čím jsem jezdil.Lepší bylo jen BMW a A3.Fakt se ale nesmí cokoli po autě volně povalovat, pak je to tragédie.Chápu ale, že pokud někdo má elektrony a nízkoprofiláče, tak bude drnčet i ručička tachometru.
  10. Jen bych chtěl oponovat o tom trsátku.Mám najeto skoro 130 000 Kč a můžu jet třeba přes kočičí hlavy a nevrženi, ani nedrncá nic, tedy pokud nemám ve dveřích tic-tac.Oproti novému vozu není patrný jakýkoli negativní rozdíl.Není to třasátko.
  11. Speedluk

    Výfuk

    Skoro každý výfuk je z feritické nerezi, povrch narezne, ale neprorezne.Je to v podstatě pasivace.Netřeba se znepokojovat.Je to záměr.
  12. Ty vzpěry mám mikliska taky a je to rozhodně ten nejlepší užitečný doplněk, co na autě mám.Už bych to bez nich nikdy nikdy nechtěl.
  13. Asi za 400 Kč to prodává nové Mihocar.
  14. Zdravím, nevíte někdo jak se dá bez počítače vynulovat hlášení o servisním intervalu?Co mi fungovalo na Fabii u Rapida nefunguje.
  15. Speedluk

    Klady a radosti

    U Rapida se dost líbí řešení A sloupků, které nejsou oproti F1 čtvercové, ale obdélníkové a natočené tak, že z místa řidiče je levý sloupek krásně hubený a je přes něj dobře vidět.Líbí se mi i ty malé vychytávky, která Rapid má, nebo je pro ně přizpůsoben jako : hasičák pod sedačkou spolujezdce, vesta pod sedačkou řidiče, odpadkový koš ve dveřích, nezakrytý sedačky plastama, takže jdou dobře luxovat, držák na deštník, nemožnost otevření kapoty při zavřeném voze, zamačkávací autožárovky, kapsa na brýle, měkčená madla na ruce, rychlosklápěcí přední sedačky (ocení mladší ročníky......), škrabka je jasná, zandávací zadní plato, sítový program, neurazitelný výfuk při couvání, blikající brzdová světla při intenzívním brždění, blinkry řešené tak, že při blikání osvětlují vozovku za vozem a vedle vozu, ideální velikost zpětných zrcátek....
×
×
  • Vytvořit nový...