Jump to content

mpatrikm

Uživatel
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

7 Neutral

About mpatrikm

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odpoviem ti na 99% presne tak ako v poslednom prispevku.Snimac na vacke nema takyto vplyv na motor a sluzi na kontrolu.Takze zbytocne cakat nrpomoze ti jeho vymena.
  2. asi nema zmysel pisat co vsetko moze sposobovat nenastartovanie,ked vidim jak vsade len pises milion tem.Esp rozsvietilo lebo RJ nevie splnit poziadavku na vykon lebo nevidi vacku.Tento snimac na vacke nevie az tak ovplyvnit motor ze nenastartuje.Ako som uz pisal pozri si skrinku s obvodmi poistkami a relatkami.rozobrat opatrne vratiti spat.A ak chces menit snimac tak ten na kluke je nevyhnutny
  3. Penize z kapsy urcite ale u teba dvojnasobne.Snimac na kluke je totalny zaklad kedze meria uhlove zrychlenie.Na spotrebe ho za par km prejazdis.ja im davam zivotnost 120 tkm a menim
  4. Typicke v tom ze motor a trosku viac zasieral Dpfko ako su v RJ nastavene intervaly.Demontazou Egr si to zaklincoval.To ze niesvieti kontrolka je znak ze regeneracie sa riadne spustaju.Par stovak bude malo na to ho dat do povodneho stavu samozrejme s novym EGR a DPF filtrom
  5. Je mi smiesno z toho mechanikovko nazoru.Ano trpeli ale loziska istej sarze.Da sa demonovat plat a pekne vymenit obidva.Urcite by ma v zivote nenapadlo inu prevodovku.
  6. Fuha vychadzal som z chyby G186- je to motorcek klapky.Ake chyby pise teraz?Ak nevies dat klapku do zakladneho nastavenia odpoj baterku na noc a rano ked zapojis kontakty prepni kluc do strednej pozicie aby svietili kontrolky.Do 10 min.sa klapka nastavi sama a az potom startuj.
  7. To: HansHouse Na 99% bude este ziadat o pomoc .v motore sa s niecim pohlo tak sa moznu ustalil chod no docasne.Od zaciatku vidno ze len krcmove recicky a omacky okolo.Ano BSE motor ked je novy ma dokonaly chod no kedze si stale nasava cast spalin je najviac zavisly na tesnosti motora.Ta casom klesa a volnobeh sa zhorsuje.
  8. Tovs tym objemom vzduchu sa ti deje naisto.A kedze sem tam vypise chybu pozeral by som tam klapka nemusi byt spinava.Ziadne cidlo teploty ci lambda nedokaze tak zmenit chod motora.
  9. Podla mna si si odpovedal sam.RJ klapku kontroluje ked je kluc v prvej polohe so zapnutymi kontrolkami. A kedze nevie nacitat spravne hodnoty mas asi vela vzduchu a za studena zo ,,syticom ,, sa da jazdit,ale ked sa ohreje nevie fungovat.Urcite by som sa zameral na skrtiacu klapku.
  10. Mam dlhodobo odsledovane a aj odskusane na novych autach ze vicko ma jemne podskakovat je to pre mna znak v akom stave je vnutorne dychanie motora.To ze vicko nepodskakuje je dokaz ze pomer nasavaneho vzduchu a tlakov z piestov nie je v poriadku
  11. Podla mna je to typicky priklad ked prepusta niektory vstrek.Ked odstavis auto vypusti cez ventil benzin z rampy,aby tam nebol tlak.Ked rano riadne nastartuje mas jasne ze vstrek prepusta.
  12. Nikde nie je chyba.Kazdy motor spali olejove vypary ktore dycha plus vypary v normalej prevadzke.Liter na 10tkm je absolutne ok pri tychto olejoch.Ak niekto povie ze mu nezerie ani kvapku je to totalna blbost .
  13. Vynechavanie zapolovania mas az na takej urovni ze ho rozpozna RJ a tym padom nie je splnena poziadavka na vykon a rozsvieti asr.na 99% bud cievka alebo kable mozu byt zvnutra zoxidovane
  14. Po 1. Kryt ventilov bez noveho tesnenia by som nikdy nedaval spat. Po 2.to nie je len obal separatora tam su aj okruhy na regulaciu tlaku oleja
  15. V sani je plastova klapka,ktora je ovladana el.ventilom.ten je vidiet po lavej strane ako su rozvody.ide donho hadicka tenka a kabel.rozober to a vyskusaj ci sa klapka vobec hybe.
×
×
  • Create New...