Jump to content

mpatrikm

Uživatel
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About mpatrikm

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mpatrikm

    Spadlý spojkový pedál

    Hlavny je pri pedali.pomocny pri prevodovke.a ak mas pravdu a menili o kruzok v hlavnom valci a stale nejde tak bud ho zle zlozili,alebo je poskodeny a okruzok to nezachrani.tal ci tak su to amateri.
  2. mpatrikm

    Spadlý spojkový pedál

    Nie.Ten kde je pedal.
  3. mpatrikm

    Spadlý spojkový pedál

    Ak sa kvapalina netrati vo velkom druha strana bude ok.Na 99% ide o to co som popisal ak muti kvapalinu
  4. mpatrikm

    Spadlý spojkový pedál

    Ak je druhy valcek ok aj hadicky nezavzdusnuje sa.Dochadza k tomu ze pri stlaceni si valcek chodi hore dole po kvapaline.preto mas pocit ze neide.gumicka tesni menej a teda tlaci kvapalinu pod tlakom do nadrzky.
  5. mpatrikm

    Spadlý spojkový pedál

    Urcite nie.ved sa nehybe.Radsej si treba vsimat brzdove hadicky tie maju max300 000km zivotnost
  6. mpatrikm

    Spadlý spojkový pedál

    Velmi dobre si popisal problem.Podla mojich skusenosti je to hlavny spojkovy valec.Tym ze netesni premixuje kvapalinu a ostane mutna.
  7. Mozno ste si ostatni nejak poradili svojimi sposobmi s VCDS.Ja osobne na tych sest kusov 1.6Mpi ciek ,, nikdy(az na jeden krat),, ziaden ukon nerobil,lebo to ani neviem a nemam len cinsky kabel na merane hodnoty a pamat zavad.Ziadne nastavovanie klapky ,egr ci nieco ine sa nekonalo.Az na jeden krat ked som na zaciatku menil rozvody a zahol a zlomil zo spodu hadicku na aktivne uhlie,auto malo nekludny volnobeh a bol som nuteny ist do profi firmy na tuning na nastavenie klapky.Samozrejme nepomohlo.Potom som badanim zistil ze malicko nasava cez mini prasklinu.Zistil som to zatvaranim otvorov co su v sani postupne.Od vtedy ked sa vyskytne co i len naznak nekludneho volnobehu ci vyssej spotreby na volnobeh kontrolujem vzdy len vzduch.Elektronika je tak spolahliva a nastavena na minimalne hodnoty ze ak mas spravny vzduch motor musi ist.Pridal som aj videa s volnobehami a je sice vidno pokles +- 640ot ale ziadne skubanie ani nic podobneho.Doteraz som asi 10 rokov venoval studii tymto motorom a poviem Vam vzdy vzduch.Nikdy Lambda,Nikdy Nikdy Nikdy sviecka,cievka ci kabel zly aby sposoboval skubania,Senzor na kluke menim po cca 150 000km.Na mojej BFQ mam 320 000km a keby som Vam dal auto do ruk a zmazal trojku uverili by ste.
  8. mpatrikm

    Trhanie motorom, výkon OK

    Mam ten isty motor a toto co popisujes robi zly vzduch.Vymenil si elektricke veci a nic.egr moze byt ko,aj ked v akcnych clenoch klika,taktiez sanie ma vela moznosti kde unika vzduch.O kruzky tiez mozu byt ko.zacal si drahymi vecami a je nacase to opravit za minimum.
  9. s takymto pristupom ti pomoze len vediet pin od kreditky a servis.Co ak si nadlomil trubku na egr alebo zle sedi.co ak si zlomil ine veci co som pisal.Takze len 100% skuska tesnosti sania vyluci ci RJ je zla.
  10. mpatrikm

    Propad a "vystřelení" otáček při rozjezdu

    Skontroluj este spinace na spojke a brzde.Ti maju tiez vplyv na to ci je stav volnobeh.A to ci klapka ide spravne neviem poradit.
  11. Za studena ma vzduch mensi objem a k vstrekovanemu palivu ma dobry pomer a tym padom sa udrzia otacky.Potrebujes menej vzduchu.takze zaslepit Egr v usti klapky a vyskusat.taktiez hadicu od podtlaku brz zaslepit v nasavani a skusit.dalej tenku hadicku.Dalej hadicku na aktivne uhlie ak mas zaslepit vyskusat.odporucam postupne kazdy krok skuska.Potom mierka na olej musi byt tesna plus nasavanie od kluky.a ak nepomoze dat dole nasavaci trakt a vymenit styri tesnenia.ak toto vsetko dokonale splnis na99% najdes chybu,kedze za studena ide +- ok.
  12. No vidis sam si si ofpovedal.Napis aky mas kod motora.Ale pre vsetky plati ze ak su dokonale tesne v nasavani udrzat otacky nie je problem a netreba ziadnu upravu RJ.
  13. mpatrikm

    Spotreba oleja na dialnici

    To ze sa ti vytvara viac emulzie moze byt sposobene aj netesnostou hadic od kluky po veko plus ta klapka moze byt nefunkcna.pouzivas riedky olej a mozem ta uistit ze je velka vina pripecenych mazacich kruzkov k tomu netesna sustava + ked sa olej prehreje speka ho na stenach a spaluje.ja idem uz druhu octaviu kruzkovat tohto roku a material je za 200€ tesnenia sruby na ojnice a hlavu kruzky.robota neviem kedze to stoji ked sa caka na zrovnanie hlavy.
  14. Mojim hobby je programovanie 8-16bit procesorov so vsetkym co ktomu patri a viem ze ak aj mas stvorcovy signal (ohmicky spravne) z cidla neznamena ze je vhodny a vcasny.Kludne moze byt ze to uhlove zrychlenie sa meria v par stovkach millisekund tym padom treba mat splnenych vela podmienok v zapojeni.inak sa moze diat ze meria napr. od 8-10 zuba meria kolko mS trva posun a ak je v norme je ok.No ale ak senzor sa starnutim posunie to meranie na 9-10 zub a toto moze byt ze vypisuje vypadky aj ked realne nemusia byt.
  15. Super ze si to sem dal.Tak nejak mi neslo do hlavy zeby lambda vedela tieto vypadky zaznamenat zakazdym aj ked je starsia.Takze senzor na kluke nabral este vaccsiu vaznost a este pred tym nez zacnete menit vsetko ja som ho aj teraz preventivne vymenil na octavii pri 310 000km po druhy krat.Niet o com stoji 40-50eur a ma nastarosti zaklad.Tymto sa len potvrdilo co pisem.Kedze mam skusenost ze na octavii I od vyroby su tieto vypadky a taktiez je normalne ze lambdu pise sem tam v chybach.Beriem to ze je to emisny system co musia splnat a netreba hned stresovat.
×