Jump to content

mpatrikm

Uživatel
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About mpatrikm

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mpatrikm

    Octavia 1.9 tdi 81kw netahne

    Treba vyskusat ci vakuova pumpa funguje.Potom zapojit hadicky podla schemy.Skusit ci banka na turbe nie je derava staci podtlakom z ust.A k tomu je tam mini-klapka a aj ta musi byt v spravnom smere.a az potom diagnostika a nastavovat tiahlo.
  2. s takymto pristupom ti pomoze len vediet pin od kreditky a servis.Co ak si nadlomil trubku na egr alebo zle sedi.co ak si zlomil ine veci co som pisal.Takze len 100% skuska tesnosti sania vyluci ci RJ je zla.
  3. mpatrikm

    Propad a "vystřelení" otáček při rozjezdu

    Skontroluj este spinace na spojke a brzde.Ti maju tiez vplyv na to ci je stav volnobeh.A to ci klapka ide spravne neviem poradit.
  4. Za studena ma vzduch mensi objem a k vstrekovanemu palivu ma dobry pomer a tym padom sa udrzia otacky.Potrebujes menej vzduchu.takze zaslepit Egr v usti klapky a vyskusat.taktiez hadicu od podtlaku brz zaslepit v nasavani a skusit.dalej tenku hadicku.Dalej hadicku na aktivne uhlie ak mas zaslepit vyskusat.odporucam postupne kazdy krok skuska.Potom mierka na olej musi byt tesna plus nasavanie od kluky.a ak nepomoze dat dole nasavaci trakt a vymenit styri tesnenia.ak toto vsetko dokonale splnis na99% najdes chybu,kedze za studena ide +- ok.
  5. No vidis sam si si ofpovedal.Napis aky mas kod motora.Ale pre vsetky plati ze ak su dokonale tesne v nasavani udrzat otacky nie je problem a netreba ziadnu upravu RJ.
  6. mpatrikm

    Spotreba oleja na dialnici

    To ze sa ti vytvara viac emulzie moze byt sposobene aj netesnostou hadic od kluky po veko plus ta klapka moze byt nefunkcna.pouzivas riedky olej a mozem ta uistit ze je velka vina pripecenych mazacich kruzkov k tomu netesna sustava + ked sa olej prehreje speka ho na stenach a spaluje.ja idem uz druhu octaviu kruzkovat tohto roku a material je za 200€ tesnenia sruby na ojnice a hlavu kruzky.robota neviem kedze to stoji ked sa caka na zrovnanie hlavy.
  7. Mojim hobby je programovanie 8-16bit procesorov so vsetkym co ktomu patri a viem ze ak aj mas stvorcovy signal (ohmicky spravne) z cidla neznamena ze je vhodny a vcasny.Kludne moze byt ze to uhlove zrychlenie sa meria v par stovkach millisekund tym padom treba mat splnenych vela podmienok v zapojeni.inak sa moze diat ze meria napr. od 8-10 zuba meria kolko mS trva posun a ak je v norme je ok.No ale ak senzor sa starnutim posunie to meranie na 9-10 zub a toto moze byt ze vypisuje vypadky aj ked realne nemusia byt.
  8. Super ze si to sem dal.Tak nejak mi neslo do hlavy zeby lambda vedela tieto vypadky zaznamenat zakazdym aj ked je starsia.Takze senzor na kluke nabral este vaccsiu vaznost a este pred tym nez zacnete menit vsetko ja som ho aj teraz preventivne vymenil na octavii pri 310 000km po druhy krat.Niet o com stoji 40-50eur a ma nastarosti zaklad.Tymto sa len potvrdilo co pisem.Kedze mam skusenost ze na octavii I od vyroby su tieto vypadky a taktiez je normalne ze lambdu pise sem tam v chybach.Beriem to ze je to emisny system co musia splnat a netreba hned stresovat.
  9. Musis uviest kod motora.Ak mas BSE tie egr nemaju.Ja tipujem cidlo otacek motoru.Kedze cievku by pisal VAG.kable ste nimi hybali pri vymene takze mala pravdepodobnost ze by prerazali aj ked aj to je moznost.
  10. Podla poslednej chyby mas nieco s dodavkou paliva.mozno preto pri poklese tlaku sa zmes ochudobni teda otacky sa zvysia a tak nasledne zdochne.lambda toto nedokaze aby ti motor zdochol.Skontroluj palivovy filter musi byt 4 bar.
  11. No vidis aspon vies ze klapka pekne funguje.Jednu z hadiciek mas odpojenu.Bud ta malicka od sania k filtru,alebo do aktivneho uhlia alebo si podzubal podtlak brzd.az po kontrole tychto veci by som skusal zakladne nastavenie klapky
  12. mpatrikm

    kontrolky brzd, abs, esp, motora +vyfuk service

    Pozri este kazdy senzor na ABS ci plne dosada a v akom stave su obruce.Mal som pripad ked vymeneny senzor nedosadol a bol daleko a tym padom aj pri jazde na jednotku a naslednom brzdeni svietili kontrolky plus okamzite rapkalo.
  13. keby si bola daniela spirkova tak ok.Ale chlap s vodicakom teda nad 18 sa takto opyta.Diagnostika nic ine ti nepomoze.
  14. Tu je video tretej BSE 2004 203 000km a ani pri nej ziadne miky necitim.Sice ma najhorsi volnobeh najnekludnejsi ale vynechavanie necitit. Teraz menene rozvody,kable sviecky,senzor na kluke preventivne a tesnenie v sani.
  15. Tu je video octavky od nova BSE 2008 118 000km. Bola dnes dovezena zo servisu po buracke a nastavili ju na 29-87 a uz je volnobeh 0.9l/h ale aj tak som ziadne mikrosklbnutia necitil.Musim to napravit.
×