Jump to content

mpatrikm

Uživatel
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About mpatrikm

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Servisujem len malu vzorku aut no viem ze je najlepsie si sam doma vymenit olej s filtrom kazdych 15tkm alebo rok,lebo papier v servisoch znesie vela. Ziadne pripravky vam neocistia a nezlepsia tesniace casti motora.Motor potrebuje vhodny olej a cim skor a cim dlhsie pracovnu teplotu.Takze odporucam nepresuvat auta po dvore a startovat na zopar sekund ci minut.A posledne denne aspon dva tri razy dopriat motoru otacky od 4000-6000.Taketo zachadzanie nepotrebuje cistenie motora ani po 300 000km
  2. Brat ma Caddy 2004 BGU.pri 380 000km som mu vymenil len EGR a rozvodovy remen a sviecky s tym ze aj tak zbytocne vrazat do motora kedze zerie aj olej. No teraz po 430 000km dostal cidlo na kluke kedze nic ine sa s motorom neriesilo.otacky sem tam zakolisu ale ziadne trhania sa nekonaju.Ziadne otacky som nenastavoval kedze to ani neviem
  3. Mne ked vypise tuto chybu snimac je okamzite vymeneny.Naozaj okamzite.Je k tomu vela dovodov. 1.je to zaklad riadenia 2. zla poloha merania moze hlasit ine blbosti a posunut vstrek 3. stoji 40 eur a aak ti zle vstrekuje kludne ho do mesiaca prejazdis na spotrebe. Neverim ze niekto ti da dole dekel a premera senzor.
  4. Beriete to s pedalom podla mna dramaticky.od nova ti pedal tiez jemne klesa a zastavi sa v urcitom bode pri beziacom motore.Treba si uvedomit ze akonahle sa do systemu dostane mini bublinka ked je malo kvapaliny,alebo hlavny brzdovy valec netesni uz a nejaku cast drahy len mixuje kvapalinu uz nikdy to nebude ako bolo od vyroby.a aj ked odsajes a naplnis podla predpisov nikdy sa nevrati draha sustavy do povodneho stavu.zaklad je nech neklesne skoro na podlahu.radsej si treba pozriet hadicky lebo po rokoch sa vytvaraju mini praskliny.
  5. Vyskusaj jednoducho ci ti netecie vstrek.odpoj baterku po prichode na noc a vypusti tlak benzinu z rampy cez ventil.Ak rano nahodis baterku a nastartujes mas jasne ze tecie a prechlasta vsetko
  6. Nikde som si nevsimol ze mas BGU.to je uplne ina kategoria.pravdepodobne egr netesni jak pri kupe.odpoj ho pri klapke a zaslep docasne a vyskusaj co sa zmeni.BGU nesmie skubat.
  7. Toto je moj nazor na zaskuby s BSE BSE je specialny motor kedze ma inu vacku a teda je nachylnejsi na dobru kompresiu valcov,tesnost sania plus dobre nastavene rozvody .Inzinieri mu zobrali dych na hranicu a ak sa nieco z toho pokasle je to za hranicou a vypadava najma na volnobehu.Tazko sa rozbehnut bez pridania. Hodnota na 12kanali meranych hodnot by mala byt 28-87 a nehybat sa.Ak sa kompresia zmensuje vypadky su castejsie a najviac viditelne na volnobehu. Moja posledna skusenost. Prekruzkovaval som BSE 2012 s 100 000km s LPG a po poskladani zmizli tie zaskuby a doteraz ide auto hladko. Budem ho sledovat a uvidim jak sa bude menit.
  8. Musis sa este raz pozriet a skontrolovat ci pise mechanicku chybu alebo elektricku.Ak mechanicku prstenec je mimo alebo je preseknuty.aak elektricka tak novy senzor ale ten sa v 99% vybera tazko a aj tak treba dat dole bubon a vybit a vysmirglovat otvor.
  9. Zarataj k tomu plno veci co toto ovplyvnuju.Rychlost egr,vlhkost vzduchu,netesnost sustavy.aj ked vstrekuje menej paliva moze nasavat o kustik viac vzduchu a na volnobeh to najviac vidiet.taketo veci nema cenu riesit
  10. Ja by som kaslal na vyzor.skor by som zistoval preco to praska.mozno auto nie je bezpecne a nejaka deformacna zona bola inak vystuzena ako mala byt.
  11. Narazal som na to ze v inej teme si potvrdil ze novy EGR bol vadny a musel si kupit lepsi.
  12. To ze tiahlo nedrhne este neznamena ze chodi po celej skale.Ak mas na skusku funkcnu vahu vzduchu treba ju na testovanie vymenit a sledovat log.Mal som pripad ze si typek sam cistil turbo a po opatovnom zlozeni stale chyba,nedalo sa nastavit a doladit.Po opatovnom rozobrati zistene ze chybalo cca 1cm a tiahlo nedoslo do konca.
  13. No vidis ze som mal pravdu.keby si tam dal zaslepku a povozil sa nic by sa nestalo a v momente vies kde je chyba.
  14. Aj keby vznikol max ci min odpor v cidle a RJ by videla -60 alebo + 150 stale musi nastartovat a bez zavahania jazdit.Ale kedze je konzum a su za darmo skoro tak treba vymenit.Ja mam octaviu od nova 320 000km cidlo povodne.
  15. mpatrikm

    Jaký výfuk na OI

    Oprava vlnovca je jednoducha.Da sa kupit presny rozmer.Staci ist na to postupne.Najprv odrezat jednu cast navarit a potom druhu aby sa zachovala presnost.Celkova robota jeden pol dna maximalne 40 eur.
×
×
  • Create New...