Jump to content

mpatrikm

Uživatel
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About mpatrikm

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vymen olej v prevodovke za originalny,vymen cidlo na kluke,nastav rozvody na 28-87,vymen egr,vymen gumicky na sani.Jazdi autom na cca 3000 ot/min.Od 3500 sa otvara druhe sanie takze to je len na dialnicu.Raz dva krat do tyzdna si vyskusaj ci na trojke sa da ist 120km/h.Pri takomto pouzivani si bude RJ zrychlovat na max.
  2. Podla mna tento test ma vyskusat tesnost sania.RJ nastavy vstrek na minnimum a podla otacok sa hned ukaze ci neprisava falosny vzduch
  3. Protirecis si kedze sa zapaluju dva valce dokopy motor nemoze ist na tri valce.Jedine zeby si stratil kompresiu v jednom z nich.Dalej si vypytaj peniaze zo servisov spat kedze RJ vie podla uhloveho zrychlenia ze niekde je chyba.Tieto chyby sa lahsie riesia ked vie RJ kde je chyba.Nove cidlo na kluku a na citat kanal 12 musi tam byt 28-87.Ak tento krok splnis uistis sa ze RJ ma spravne udaje na vypocty.
  4. Kedze je koniec hrdzavy bol otrhnuty ovela skor.U viacerych skodoviek sa mi stalo toto,ze ked som menil pruziny viac ako polovica mala odlomeny kus.Nevydavala ziadny zvuk pri jazde.Takze treba byt kludny a ak vam nevadi nizzsi podvozok (nejazdite po retarderoch) mozte jazdit dalej
  5. To stym odpojenim je top.Ako uz pisali.Jedine overit aky mas realne tlak.Ak si este nedaval dola vanu a necistil sitko nasavacie tak moze byt uz zasrate.A ak si mechanik nevie rady s tymto problemom nemal by sa volat ,,mechanik,,
  6. Malo informacii na zistenie.No je zopar testov,ktore urobis kdekolvek a tak sa da vylucit.Ano ak skrtiaca klapka sa dostane na min ktore uz motoru nestaci na start.Ak sa zresetuje na chvilu a nastartujes je na chybe ona
  7. No vidis.Uz je to lepsie filter mozme vylucit.Kod motora je uvedeny vo velkom technickom.AKL,BFQ. RJ si kontroluje kazdy pohyb piestov pomocou uhloveho zrychlenia takze ak by vynechalo zapalivanie vedel by si podla chyb v pamati.Tymto je jasne ze motor nesiel na tri valce len si mal ten pocit.Ak sa ti stane,ze nebudes moct nastartovat odpoj baterku pockaj minutu a zapoj ju naspat.Zapni zapalovanie do prvej polohy aby ostali svietit kontrolky min na15 min...Tymto sa ti zresetuje sjrtiaca klapka a ak nastartujes budes vediet ze je to ona.Ak by bolo mozne mat pri zlyhani PC s diagnostikou bolo by
  8. Pri tychto motoroch je sanca asi 0.00000001% ze su to sviecky.Mal by si uviest kod motora kilometre.Da sa skontrolovat plno veci no najprv je treba vediet co sa robilo okolo palivovej sustavy.Davali sa min dva typy pal.filtrov.
  9. Taketo problemy ( mozno ziadne) sa tazko opisuju a ezte tazsie diagnostikuju.Egr ventil sa sice da zdiagnostikovat pekne no najlepsie je ho vybrat a sledovat jeho pohyb.Niekedy sa javia v poriadku no ked sa ohreju zadrhavaju sa.Takze jedinym testom je povolit dva sruby na skrtiacej klapke na trubke od Egr.dat tam na skusku plechovy kusok alebo mincu a utiahnut.Tymto testom si oddelis vyfukovu cast egr od nasavacej.Tipujem ze to pomoze kedze zmes nebude taka chudobna.
  10. Kedy naposledy si siel az po obmedzovac?
  11. Mal by si uviest kod motora.Ak mas BGU tak je to Egr ventil,ak BSE tak nejaka netesnost v sani alebo vadny spinac na spojke.
  12. Kontrola oleja je samozrejme prvorada.No v druhom rade vyskusat tiahla.Odsleduj si ako sa hadze dvojka a urob to len s tiahlami.Kludne moze byt,se jeden z klbov je pridrety a teplom sa roztiahne.Uz sa mi stalo,ze som takuto pokazenu prevodovku zopar krat opravil.Raz som nasiel krizovy srovbovak ci spadol na tiahla a styrka sa zle zaradovala.
  13. Neuviedol si kod motora.No ked mas egr v tahu a ktomu deravy vyfuk tak lambda musi mat radost.Nad 3500 ot sa zapina ventil na prepinanie sania.Egr a aj tento ventil su v akcnych clenoch takze sa daju skontrolovat.
  14. To ci je tesnenie pod hlavou v prdeli (podla mna nie je)odhali len test na pritomnost spalin v kvapaline.Spotrebu oleja co uvadzas tiez nemas velku.Neuviedol si kod motora.Najprv vyskusaj povytiahnut a vtlacit to vicko na dolievanie oleja.Ak netesni je z velkej casti pricinou emulzie.K tomu sa napr.pridava nevhodny profil trasy.Ak denne jazdis trasu kde hned prvych cca 10 min motor ,,maka,, a potom uz len jazdis pozvolna.Utri ten slem a sleduj.Da sa skontrolovat aj tesnost sania pre tento motor.Nechaj motor bezat na volnobech ked je zahriaty.Povol vicko na nalievanie oleja a nechaj ho na miest
  15. Netreba panikarit.Kludne to moze byt normalne ked napr.jazdis denne rano za studena do kopca a potom z kopca a vypnes a vecer to iste.Najprv zavri vicko na olej a vyskusaj ci je tesne ci vobec tesni k viku ventilov.Ak ano utri slem a posleduj ako sa vytvara.Ak je vicko netesne tak za studena sa okolo neho nasava vela vlhkosti a toto je vysledok.
×
×
  • Create New...