Přejít na obsah

ivik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ivik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravím všetkých. Pridám niekoľko skúseností. Mám Yeti 1,4 TSi 110Kw 4x4 DSG. Kúpené na jar 2016, najazdené 11000 km. Predtým som mal 1,2 Tsi. Kolesá 16" 215/60 aj letné aj zimné. Na letných dlhodobá spotreba 7,1 l. Denne škola, práca,nákup 15 km+ víkend na chatu po okreskách 100km cez dva veľké kopce podľa predpisov. Chorvátsko dovolenka 2500 km diaľnica plne naložené zväčša tempomat priemer 8,2 l. Na zimných denne škola, práca,nákup 15 km dlhodobá spotreba 9,1 l. Všetko len podľa palubného počítača. Spotrebu až tak neriešim nenajazdím ročne viac ako 15000 km.Nafta sa mi neoplatí: TSi - čku okresky "sedia". Je to okolo 6,1 - 6,4 l/100km. Keby to bol manuál podľa mňa by to bolo ešte menej. Keď som mal 1,2 manuál robil som to za 5,7 - 6,0. Motor samotný je podľa mňa veľmi tichý a pružný. DSG podradí aj o 3 stupne a auto vystrelí vpred. Teraz v zime ide teplý vzduch z výduchov po cca 2-3 km. Priechodnosť 4x4 v 25 cm snehu na mojich Nokiapneu je super, rozbeh v kopci nebol problém. Štart-stop vypínam po meste keď si spomeniem alebo podľa toho kade idem, poznám križovatky a viem ktorá je aká dlhá. V kolónach a zápchach to vypnem vždy( hoci niekedy si spomeniem až po prvom zastavení - moja chyba). Xenóny nemám, 220 V tiež nie, ani Amundsena. Bolero s kamerou mi stačí. Štartujem kľúčom. Olej som dolieval iba raz asi 2 dcl, skôr pre svoju spokojnosť, hladina bola pod hornou riskou asi 4mm. Je to moja druhá Škoda Yeti a som spokojný. Uvidíme, čo bude ďalej.
  2. ivik

    Dodací lhůty

    Zdravím po dlhšej dobe. Môj Yeti 1,2 tsi 2009 už má 2 mesiace nového majiteľa. Až teraz som sa dočkal nového. Je to 1,4 Tsi 4x4 DSG. Objednával som 4.12.2015. Vyrobený bol 23.3.2016, u predajcu je od včera, v pondelok si idem pre auto. Neskutočná doba. Pri objednávaní bola lehota dodania koniec februára. Ale už sa len teším. Podľa predajcu sa doba dodania naťahuje kvôli benzínovým motorom. Vraj dnes objednané autá budú dodané v auguste !!
  3. Zdravím. Yeti je doma po 25 dňoch. Oprava všetkých 4 dverí. Vyzerá to skvele. Našťastie. Po všetkých tých patáliách s farbou.(hnedá mato). Nebol dodávateľ, netrafili odtieň... Mal som už aj obavy ako to dopadne. Je to za nami. Počul som celkom zaujímavú teóriu prečo sa to deje. Že Yeti, že dvere....a nie inak a inde.Väčšinou. Je to dané tvarom karosérie a obtekaním vzduchu okolo dverí. Trenie vzduchu a odstredivá sila "odlepuje a narúša" vrstvu zinku, k tomu mäkká farba, a potom to už ide do hrdze. Čo je na tom pravdy neviem, nevyznám sa.
  4. Ach, jajajaj.... cca týždeň som počul aj ja. Už sú z toho 3 týždne. Nejak sa im nedarí zohnať vyhovujúcu farbu. Hnedá Mato.11/09. Reklamáciu uznali do troch dní od fotenia, na všetkých štyroch dverách . Len tá oprava !!! Ešte že uznali moje námietky a poskytli mi náhradné vozidlo ( Š Rapid). Takže čakám ... Som z toho trošku rozčarovaný. Snáď to nakoniec dobre dopadne. Ostatným želám viac šťastia a menej dní bez Yeti-ho.
  5. Zdravím. Dnes som bol s autom v servise, lebo sa mi rozsvietila kontrolka ABS a stabilizačného systému. Výsledok= poškodený kábel pri ľavom prednom kolese. (nedávno sa mi pretrhla snehová reťaz na lyžovačke) takže asi preto. Popri tom samozrejme akcia Škoda. Výmena podložky, o znaku ani slovo(našťastie, ten môj je ako nový), nový soft. Na otázku v čom je podložka iná, odpoveď = je hrubšia, odstraňuje drnčanie. Na otázku moje turbo je tiché, odpoveď = musíme. Inak...kábel k abs = 35€, práca = 60€. Ešte že sa neskratoval snímač lebo by bolo ďalších 55€.
  6. Mal som ten istý problém pred mesiacom. Počas jazdy som si všimol že mi bliká kontrolka imobilizéra na dverách, tak som začal pátrať. Zamykanie tlačidlom vo vnútri nefungovalo, spätné zrkadlá nešli, sťahovanie okien tiež nič. Zvonka zamknem auto diaľkovým a dvere na ľavej strane ostali otvorené. Vodičové som zamkol ručne,kľúčom, ale ľavé zadné ostali odomknuté. Hybaj hneď do servisu. Možno poistka. Omyl. Chyba v kábloch. Zväzok v chráničke medzi dverami a karosériou. Technik ma upozornil (stačilo postláčať), že sú napnuté na prasknutie a pravdepodobne už sa aj tak stalo. Nebol som prvý: Že keby dal výrobca káble o 1cm dlhšie bolo by po probléme. Pri prudšom otvorení dverí napr. pri vetre to dostáva zabrať. Auto bolo už mimo záruky (rv11/09) takže som zaplatil opravu ... 65€.
  7. myslím,že plastový kryt tam je. Ja som doobjednával "paket pre zlé cesty" tzn. oceľový kryt motora a plastové kryty niektorých častí podvozka = vtedy cca 160€. oplatilo sa... 1,2 Ambition 2009
  8. Yeti 1,2 TSi Ambition 11/2009 izoláciu mám (bez dodatočného príplatku)
  9. Tak a je to. Už mám tiež vymenené rozvody. Posledných 500-600km som počul pri každom 3-4 štartovaní hrkot. Spojil som to so servisnou prehliadkou a tak som výmenu oleja a olej nemusel platiť. Zaradili to do tej dielenskej akcie. Auto šlape ako hodinky. Aj keď cele to trvalo 1,5 dňa. Oplatilo sa. Olej Longlife ako doteraz. Stav km 27300. Yeti vyrobený 11/2009. Asi pri 24000km som dolial 1,5dcl oleja. Uvidím či sa to všetko nejak prejaví na spotrebe. Ešte prezujem "zimáky" a dolejem nemrznúcu zmes do ostrekovača,hodím do kufra reťaze (za dve zimy som ich nikdy nepoužil, ale čert nespí) a som pripravený na zimu.
  10. Dnes som bol s rodinou na výlet. Dvaja dospelí, dve deti, dva detské bicykle (v kufri) a nejaké drobnosti. Cestu tam som si neskontroloval. Cesta späť podľa predpisov. Trasa 89km, priemerná rýchlosť 66km, spotreba 5,0 l/100km. Okresky a obce, kopce i rovinky. Slovensko-Poľské pohraničie. ... pohoda.
  11. Dnes som sa zastavil v servise, že čo a ako...?! Zatiaľ som nebadal žiadne problémy alebo indície poruchy rozvodov a vôbec žiadnu chybu celého auta. Ale po prečítaní pár príspevkov z fóra, mi to nedalo spať. Odpoveď servisu, že zvolávačka to nie je, ale dielenská oprava áno. Znamená to, že pri najbližšej návšteve servisu (kvôli hocičomu) sa tie rozvody meniť budú. Objednajú a pripravia potrebné súčiastky a odložia ich na moje VIN. Keď prídem, urobia to. Mám ešte asi 4000 km do servisnej prehliadky a výmeny oleja...tak to spojím. cca 1 mesiac. Uvidíme. Možno ušetrím cenu oleja, pri servisnej prehliadke by som ho platil. Pri tej výmene rozvodov je olej, filter a ostatné veci samozrejme zdarma. Yeti je z 11/09. 1,2 TSi hneda mato,ambition. Používam Shell V-Power Racing 100.
  12. Zdravím všetkých. Vrátil som sa z dovolenky v Chorvátsku. Prvýkrát sme ju absolvovali s naším Yetim 1,2 TSi. Predtým Fabia 1,4 MPi combi. Dvaja dospelí + dve deti v sedačkách a batožina + rezervné koleso.Najazdili sme 2180 km. 90% ciest boli diaľnice. Takmer celé Maďarsko som prešiel na tempomate 120km. V Chorvátsku to už nešlo,cesty boli plné. Tam som šiel ako sa dalo, väčšinou podľa predpisov do 130km. Plyn,brzda,plyn... Boli ale úseky kde som sa pristihol na 160km. Išiel som aj v noci aj cez deň. Klímu som zapol kedy bolo treba. S autom absolútna spokojnosť. Tankoval som doma,(PREŠOV) potom až v Záhrebe. Cestou späť znova v Záhrebe a až doma. Vždy plnú.do 60L.(auto 11/09). Spotreba 7,1 L/100km podľa počítača. Shell V-Power 100. V Chorvátsku OMV 100. Auto je pohodlné, zadné sedačky som nemusel posúvať a tak deti mali dosť miesta na pozeranie dvd .(obrazovky boli na predných opierkach hláv). Motor je tichý.To aký je pružný sa prejavilo hlavne na prehustených chorvátskych diaľniciach. Nemal som s Yetim doteraz žiadny problém, dúfam, že to tak aj zostane...už je to 21 000 km.
  13. ivik

    Životnost motoru

    Mám podobnú skúsenosť. Najazdil som zatiaľ 18000 km a ešte som nič nedolieval. Podľa odmernej tyčky mi chýbajú asi 2-2,5 mm po rysku. Interval výmeny oleja predĺžený. Podľa počítača môžem ešte urobiť 10500 km, alebo 2 roky od kúpy. Som spokojný.
  14. Zdravím všetkých. Od kúpy auta som jazdil na Shell V power 95. Jazdilo sa výborne. Posledné tri nádrže som tankoval Shell V Power Racing 100. Musím uznať, je to ešte lepšie.Auto bolo tiché, teraz je ešte tichšie. Ani som veľmi neveril zo začiatku. Poslednú dobu veľa jazdím mesto - 7L/100km. Dnes sme boli s rodinou na výlet a spotreba 5,7 L/100km. Okresky, horský prechod,obce....Kde som predtým dával v kopcoch 5-ku, dnes som vybehol so 6-tkou. Myslím ,že už pri tom ostanem. Mám najazdených 13000km. Bez problémov. Výroba 11/2009.
  15. ivik

    Životnost motoru

    Zdravím. Mám cez 13000km. Bez najmenšieho problému. Priemerná spotreba mesto 6,8-7,2. Mimo mesta 5,2 - 6,4. Podľa zloženia ciest. Okresky menšia, diaľnice vyššia. Iba Shell V-power 95. Veľká spokojnosť. 1,2 Tsi Ambition+niečo. Hnedá mato.
×
×
  • Vytvořit nový...