Jump to content

stihacka

Uživatel
  • Content Count

    2,308
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About stihacka

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 05/10/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.stihacka.websnadno.cz
  • ICQ
    235512909

Recent Profile Visitors

1,601 profile views
  1. Tak to se na mě nezlob, ale seš blázen měnit xeny za klasiku, třeba bude někde problém ve vedení nebo něco podobnýho, jednotkou to asi nebude když ti to u třech ukazuje to stejný. A myslím že někde tam u tebe je třeba Vaša nebo Cosby.
  2. prosím smazat, duplicitní příspěvek
  3. Vstřiky cvakaj přibližně jako šicí stroj, jestli ti cvaká něco víc tak to bude asi jinde.
  4. Pokud všechno funguje, tak je blbost měnit celý budíky kvůli pár vypadlejm segmentům displeje. rozebrat a vyčistit, napiš odkud jsi a někdo se určitě najde a udělá ti to, teda jestli si to neuděláš sám. Mohl by ti pomoct návod na opravu padajících ručiček, tam je popsaný jak co rozebrat. Když tohle nepomůže tak potom měnit.
  5. stihacka

    octa 1 1,6/74

    U 1,6/74 EGR(AGR) ventil není. A to poškubávání motoru by mohlo být taky horším benzínem. Zkus natankovat u nějaký lepší pumpy, Benzina, Agip...
  6. A co třeba relé? To mě tak napadá jako další varianta. Zkus mrknout pod zadní sedačku jestli ti jde šťáva do čerpadla. A zrovna shellku beru jako jednu z nejhorších pump v republice. A ještě, do škodaservisů nejezdi, nikdy nic neopravěj...
  7. Co jsem tak kdy vyposlech, tak nejlepší je zajíždět tak aby se pořád měnily otáčky, nejhorší je dálnice kde jedeš pořád stejně. Taky se doporučuje mu do kopce naložit, když je v tahu. Ale samozřejmě netočit do plna, ty 3tis.ot. bych bral jako strop do 5000km. A naopak ho nepodtáčet, takže pod 2tis.ot. ho netrápit prudkým přidáním, ale nechat ho jen pozvolna rozjet. Jinak přeju hodně kilometrů bez problémů, jsou to asi jedny z nejlepších dieslů na trhu.
  8. Taky třeba ten blatník je jen v katoforéze nebo jak se to píše a to je podle mě ok.
  9. Pokud je opravdu přesazenej volant tak je technik co dělal tempomat jelito, protože jak volant tak tyč řízení maj značku...
  10. ABS čidla jsou na každým kole, podle nich si i jednotka ABS hlídá regulaci brzdného účinku na zadek, nahrazuje mechanickej omezovač tlaku co bývá na nápravě.
  11. To by asi bylo dobrý, oni francouzi jsou pěkný flákači a když je nebudeš uhánět, tak se na to třeba i vykašlou.
  12. Jestli budeš měnit i předek za RS, tak je blbost tam nedát ten zadek z RSka, ten rok to bude na zadek přebržděný, ale potom až budeš mít i předek to bude nádhera. Bubny jsou humus, navíc jsou šíleně těžký, kotouče jsou lehčí.
  13. Od totálky se navíc odečítá ten zbytek auta co můžeš rozprodat, takže opravdu nicmoc. Ale například bratrovi nabořili jen přední dveře, trošku lavor, ale šli otvírat a dostal za to skoro 20 tis. a vyřízený to bylo přes svátky(česká pojišťovna). Klempířovi dal 500 a za lak dá tak 1500-2000. Bylo to počítaný rozpočtem, jako že si to opravíme samy.
  14. stihacka

    Chip

    Píšu to už asi po sté, čip pro tento motor jsou vyhozené peníze, pokud chcete výkon tak musíte sáhnout do hardwaru, ale potom už jde spotřeba úplně jinam. Jiná otázka jsou špatné přechody a prodleva plynu u 75kW s el.plynem, ale to není čip jako takový, jen vyladění map. Takže já radím, udělejte údržbu ať vám všechno funguje jak má a na výkon si kupte jiný auto.
  15. Jakmile zapneš klimu tak se ti musí větráky točit na první stupeň pořád, jestli se nepletu.
×
×
  • Create New...