Přejít na obsah

Peetie

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Peetie

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj, chtěl bych vyměnit stávající Swing za Amundsen, resp. Amundsen+. V návodu k Amundsenu+ píší, že lze jen do Yeti od data výroby 22. týdne 2011, můj yetouš je vyrobený na přelomu roku 2010/2011. Bude v něm fungovat, nebo v čem by mohl být zádrhel? Napadá mě v jiných tématech hodně řešený CAN 1.6 a 2.0? Funguje Amundsen (RNS 310) také jako hands free, nebo to ho (kromě jiného datového média map a digitálního rádia) právě odlišuje od RNS 315? Díky za rady!
  2. Tak úplně ne, i na yetiho se dávají dozadu min. dva průměry podle motorizace. A řekl bych že škodovka si vybírá z více dodavatelů, jako u ostatních součástek.. Za dva roky budu moct říct, jestli to bylo kotouči, nebo tím jak jezdím :-)
  3. Tak podle servisu bzučí palivové čerpadlo a je to v pořádku. Úplně mě teda neuklidnili, je to docela dost slyšet, hlavně u pravého zadního kola nebo od zadního nárazníku, nikdy předtím jsem si toho nevšiml. Máte někdo podobný problém?
  4. Ahoj, mám Yetiho TDI 103kw 4x4 s cca 55 000 km a minulý týden jsem byl v servisu, mj. s tímhle zvukem při řazení. Je to slyšet jak tu už někdo popisoval, při volnoběhu při sešlápnutí/puštění spojky nebo při řazení na 1. a 2. stupeň, pak už ne, možná ale jen kvůli většímu hluku jízdy. V autorizovaném servisu na to koukali a prý to dělá dvojhmotový setrvačník, a že je to vlastnost, ne chyba. Ale předtím jsem si toho nevšiml, až teď. Snad se to nebude zhoršovat a setrvačník se neodporoučí..
  5. Odpověď na dopis dopis do škodovky 1) kotouče jsou obecně vyjmuty ze záruky jako díly podléhající opotřebování 2) v 50 000 km už jsou opotřebované. Takže takový malý zvednutý prostředníček. Asi totéž udělám škodovce při nákupu příštího auta.. Samozřejmě jsem hledal chybu nejdřív u sebe a provozování auta, ale u předchozích aut, které měly stejné podmínky, stejného řidiče a taky zadní kotouče, nebyl nikdy problém, kotouče se měnily později kvůli malé tloušťce a ne kvůli korozi. Jak jsem si koroze na yetoušovi všiml, tak jsem rozebral brzdy, promazal, obrousil vodiče destiček, aby chodily v čelistech volně, ale už to stejně nepomohlo.. Pozoruju ty nové, neoriginální, zatím po korozi ani stopa. A zajímavé je, že jezdím ještě s Oct. II, má najeto k 200 000 km a žádné problémy s kotouči nemá..podle mě prostě v rámci šetření nákladů a tlaků na dodavatele začali obecně dodávat horší díly..
  6. Omrknul jsem auto zespoda a nejde to od haldexu, ale zevnitř nádrže..takže nejspíš palivové čerpadlo. Zvuk se ozývá jenom při zanutém motoru a se zvyšujícími se otáčkami se nemění - což bych třeba u toho čerpadla čekal. Zítra yeti pojede do servisu..
  7. Jo přesně jak to popisuješ. Přední ok, zadní katastrofa. Obávám se ale, že záruka by tohle stejně neřešila, hodili by to na běžné opotřebení. Na to to svedl i autorizovaný servis. Mimochodem je autorizovaný pro škodovku a kiu ;-)
  8. No ale třeba u O2 nebo Superbů jsem to nikde neviděl, ani u mých předchozích aut. Tak by mě zajímalo, jestli se s tím setkává víc lidí a jestli je to nějaká yetiho specialitka..
  9. Zdravím kolegy, někdy v létě/na podzim na mém v té době 2,5letém autě s 52 000 km začaly velmi rychle rezavět zadní brzdové kotouče na brzdící ploše, až se to dostalo do stavu, kdy pro rez téměř nebrzdily. Intenzivnější brzdění nepomohlo, v servisu ani nedoporučovali stočit kotouče, takže ve výsledku výměna zadních kotoučů včetně destiček. Do té doby (= v záruce!) bylo vše ok. Auto jezdí pravidelně, město-dálnice.. Servis to nechal posoudit s vyjádřením, že jde o běžné opotřebení, a že se nepostupovalo podle návodu k obsluze (ten doporučuje při vzniku rzi intenzivně brzdit). Jezdím ještě s Octavií, která má kotouče stejné a bez problémů, ve firmě jsem prohlédl všechna auta (Octy, Superby), žádné ani náznakem rezavé zadní kotouče nemělo. Takže to vidím na dopis přímo do Škodovky.. Má někdo podobnou zkušenost? Díky..
  10. Zdravím kolegy majitele Yetiho. Mám dotaz týkající se bzučivého zvuku od zadní nápravy. Ozývá se při zapnutém motoru, i když se auto nepohybuje. Napadá mě, že by to mohlo jít od haldexu, možná čerpadla oleje? Setkal jste se s tím někdo? Předtím jsem to nikdy neslyšel. Dnes se na sněhu po létě opět měla možnost připojit zadní náprava. Auto má tři roky a 55 tis. km, asi se podívá neplánovaně do servisu.. Je to 2.0 TDI 103 kW 4x4. Díky za rady!
×
×
  • Vytvořit nový...