Odpověď na dopis dopis do škodovky 1) kotouče jsou obecně vyjmuty ze záruky jako díly podléhající opotřebování 2) v 50 000 km už jsou opotřebované. Takže takový malý zvednutý prostředníček. Asi totéž udělám škodovce při nákupu příštího auta..
Samozřejmě jsem hledal chybu nejdřív u sebe a provozování auta, ale u předchozích aut, které měly stejné podmínky, stejného řidiče a taky zadní kotouče, nebyl nikdy problém, kotouče se měnily později kvůli malé tloušťce a ne kvůli korozi. Jak jsem si koroze na yetoušovi všiml, tak jsem rozebral brzdy, promazal, obrousil vodiče destiček, aby chodily v čelistech volně, ale už to stejně nepomohlo.. Pozoruju ty nové, neoriginální, zatím po korozi ani stopa.
A zajímavé je, že jezdím ještě s Oct. II, má najeto k 200 000 km a žádné problémy s kotouči nemá..podle mě prostě v rámci šetření nákladů a tlaků na dodavatele začali obecně dodávat horší díly..