Jump to content

Shotysk

Uživatel
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Shotysk

  • Rank
    Nováček
  • Birthday 12/16/1978

Contact Methods

  • Skype
    Shotysk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nič som nenalomil. EGR ventil som menil ,lebo pôvodný odišiel papa.prestal cvakať a aj váh ho hlásil ako kaput. Tento problem mám s autom už 10r .EGR začal blbnút len teraz, takže z EGR ventilom to nič nemá. Btw aký prístup? Ako zalepovať veci ktoré zaslepené nemaju byť nieje riešenie. Musí to fungovať aj bez zaslepenie. Keby je niekde v trubkach sania diera ,tak to robí aj na studenom nezahriatom motore. Nemyslíš?
  2. Mám nový EGR ventil ,zaslepovať ho nechcem. Myslím že zaslepovať nejaké súčiastky problém nevyrieši. Skôr si myslím že to bude vec riadiacej jednotky. Niečo zle nastavené pri výrobe auta. Emistna sa blíži a ja neviem čo robit ,keď mi technik na Emistnej povie že klímu vypnúť. Tým pádom neprejdem cez emistnú kôli danému problému.
  3. Shotysk

    Vysoká spotřeba motorového oleje OI 1.6

    Zdar. tiež mi Octavia I 1.6 75kw 2002 motor AVU žere olej .na 1000km cca 2.5dc , mám to riešiť alebo to je ešte normálne .ide mi o to aby som prešiel na Emistnej kontrole.najazdene má auto cca 270 000km. Do motora lejem 5W40 Castrol magnetic a dolievam hocijaký olej čo má napísané 5W40. Či už z Tesca , s benzínky atď proste rôzne značky. Pod motorom žiadne kvapky oleja .ale olejová vaňa je špinavá od oleja a aj okolo olejového filtra. môže byť toto ten únik oleja? Ono keď žere motor olej ,tak aj emisie sú horšie. Či? Aby som proste prešiel cez emistnú kontrolu. Rozmýšľal som dať len vymeniť len gufera. pomôže to? Či riešiť ten možný únik oleja čo je na olejovej vane a pri filtri oleja?
  4. To oneskorenie som riešil u Pána Cimbu . mi nahral najnovší softvér a to oneskorenie plynového pedálu zmizlo, no otáčky aj tak neudržím napríklad na 2500. Takže ja už neviem čo to môže robiť. Škrtiaca klapka bola skúšaná iná a robilo to tiež. Ešte jedna zaujímavosť.ak je motor studený tak otáčky udržím na 2500 v pohode. Ako sa trochu zohreje motor ,tak už nie.
  5. No elektrický plyn. Dobra, ale čo konkrétne je zlé. snímač pedálu?
  6. Takže to tolerovali ? Proste zapol nejaký spotrebič aby udržal tie otáčky jo? Mne najviac pomôže len tá zapnutá klimatizácia. A neskúšal si ten problém nejak vyriešiť a zistiť prečo to tento motor robi?
  7. Zdravím. Tak nastali nové pravidlá na Emistnej kontrole od mája 2019. Doposiaľ som prechádzal na emistnej kontrole tak ,že ten môj problém z úvodu príspevku riešim tak že zapnem klímu , tým je motor v záťaži a udržíme zvýšené otáčky motora pri kontrole.uz nestúpajú samovoľne a urobím emistnú v pohode. Lenže nastali nové pravidlá na EK ,že už teraz sa nesmie zapínať nič čo zaťaží motor pri emistnej kontrole. Či už ide o voľnobeh alebo o zvýšené otáčky pri teste. Ako ja prejdem teraz cez emistnú kontrolu. Keby sa to dalo nejak opraviť ,tak to dám opraviť ale skúšali to už viacerí mechanici a nič. Nikto nevie čo by to mohlo byť.
  8. Shotysk

    Octavia 1.6 MPI 75KW - Pomalá reakce plynu

    Zdar. Robí niekto tu úpravu prechodových stavov aj na Slovensku. To oneskorenie na plyn. pedale a rozbiehanie je strašné . Octavia 1.6 75kw 2002
  9. Nazdar .ako si dopadol s tým zvýšením otáčok na križovatke. Mne robí to isté a.neviem čo s tým.ako si to vyriesil

    1. Vraciam sa k téme lebo na tej emistnej kontrole je s tým čím viac ďalej problémov. Aj keď sa snažím udržať otáčky ako držím plyn. pedál na emistnej ,tak mi samovolne stúpajú otáčky až 5000 a potom to už nestúpa , ale ja potrebujem od 2500-3000 a keď len o milimeter uberiem plyn. Pedál tak otáčky mi klesnú na 750. Takže Emistnu nedokážem spraviť. Riešim to tak ako písali na fóre, pozapinat všetky spotrebiče, to je klímu, kúrenie ,vyhrievanie zadného okna ,ventilátory, svetlá atď a vtedy dokážem udržať otáčky pri 2500-3000 bez problému. Diagnostika nehlási žiadne chyby. Octavia 1.6 75kw 2002
    2. Shotysk

      EGR ventil

      Tak odskúšané. readiness kód po dojazde samé nuly , a test akčných členov na egr ventil bolo ho počuť a základné nastavenie EGR vo štvrtom poly ADP OK ale keď som skontroloval chyby tak stále tam je 17811. Asi s tým nebudem nič robiť auto ide dobre, žiadne trhanie, sekanie , kolísanie otáčok nič
    3. Shotysk

      EGR ventil

      readiness sa robí pri studenom či teplom motore?
    4. Shotysk

      EGR ventil

      Ale mne ani kontrolka nezasvietila na palubovke ze je chyba .Len tak náhodou som tu chybu zistil keď som si pozeral či mi funguje vag na inom notebooku Ktorá jednotka je to v tom readiness kode.
    5. Shotysk

      EGR ventil

      Nastavenie som robil pri teplom motore a vyhodilo že v štvrtom poli chyba. Dnes to skúsim pri studenom motore ako som sa tu dočítal. A skusim urobit test akčných členov na EGR ventil. Inak.mne auto ide normálne ,žiadne kolísanie otáčok ,žiadne zlé štartovanie ,skrátka nič. Octavia 1.6 75kw 2002
    ×