Jump to content

Shotysk

Uživatel
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Shotysk

  • Rank
    Nováček
  • Birthday 12/16/1978

Contact Methods

  • Skype
    Shotysk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tiež som tomu venoval roky a nič nepomohlo. tiež som to vzdal . Ale niečo nového som sa predsa dozvedel , tak sa podelím. Tento motor má dva snímače teploty vody .jeden je pri termostate ,poznáte zelenej farby , ale je ešte jeden a ten sa nachádza na chladiči. A že vraj ten senzor je chybný od výroby a tým pádom je nesúlad v riadiacej jednotke medzi snímačmi teploty pri zohratom motore a preto neudržíme otáčky na zohriatom motore. Či je to pravda neviem ,ešte som to neskúmal. Ak to tak je stačilo by len vymeniť to druhé čidlo na chladiči a malo by byť po probléme. Ak to niekto skúsi budem rád keď sa podelí o výsledok
  2. Áno, ale EGR s tým nič nemal spoločné. Či bol chybný alebo nie . otáčky neudržíš ,než s tým čo som spomínal vyššie.
  3. Chyba nebola nikde v saní ,ani nikde inde. Chyba je v motore o ktorom vie aj škodovka . Bohužiaľ tento motor vyrobili s chybou ktorá sa nedá odstrániť.je to popísané aj v dielenskej príručke.emisie sa u tohto kódu motora AVU majú merať zo zapnutými spotrebičmi .tak udržíme otáčky na Emistnej kontrole.
  4. Motor 1.6 75kw ,r.v 2002, kód motora AVU . Dlhodobá spotreba behom cca 3 mesiacov 6.3l/100km. Denné jazdím 2x20km do práce . Do práce to mám mierne klesanie spotreba 4.6-4.9l Z práce mierne stúpanie samozrejme 6.5-6.8l Na plnú nádrž najazdím 800km
  5. Vyriešené. Motorček v čerpadle vymenený. Kúpil sa kvalitnejší od značky pierburg za 55€ a motor už nekape , a to môžem mať dojazd iba 10km ,dokonca 0km :D predtým tam bol motorček bez označenia za 18€ ...takže nabudúce nešetrit a priplatiť si treba za kvalitu :D
  6. Tak nakoniec ak tak olej žere. Ale je to menej. Cca 2700km na 0.4dc oleja. Myslíte že treba toto riešiť ,či treba aj tie krúžky vymeniť?
  7. Tak podľa všetkého dom trafil na zlý kus už z výroby. Kúpil sa nový teraz značka pierburg a šlape jak hodinky.
  8. Zdravím. Mám taký zaujímavý problém. Ak mi počítač dojazdu ukazuje dojazd 200km začne mi vynechávať motor.proste sa počas šoférovania vypne motor a sám naskočí za 5sek a zas idem cca 10km a znova sa to opakuje. Keď dotankujem cca za 30€ ,auto ide normálne až pokiaľ sa nedostanem na hranicu dojazdu 200km. Menil sa motorček v čerpadle paliva a odvtedy to robí. Predtým som mohol mať dojazd aj 10km a nevynechával motor. Robilo to niekomu ? Ako to vyriešiť.
  9. Tak auto Zdar. tiež mi Octavia 1.6 75kw motor AVU žere olej .na 1000km cca 2.5dc , mám to riešiť alebo to je ešte normálne .ide mi o to aby som prešiel na Emistnej kontrole.najazdene má auto cca 270 000km. Ono keď žere motor olej ,tak aj emisie sú horšie. Tak vymenené guffera a pomohlo to. Ovca už olej nepapá. Takže netreba meniť všetko pri týchto najazdených kilometroch.
  10. Zdravím. ovca 1.6 75kw 2002. Mal som zlí EGR ventil ,tak sa vymenil. Necvakal už keď sa robil test akčných členov a vypisovalo vo vag chybu 17811 - chyba bola systém spätného vedenia výfukový plynov regulační odchýlka. Kúpil sa nový EGR ventil ,urobilo sa základné nastavenie cez Vag kanál 074 ,nastavenie prebehlo OK. Všetko pekne fungovalo a po cca 1000km mi vyhodilo check motora že nejaká chyba. Dal som to na diagnostiku a je tam chyba podľa Vag 17851 . Čo je potenciometer spätného vedenia výfukový plynov ,signal príliš malý G212 sporadicky. To ako sa pokazil EGR ktorý mal nabehne 1000km? Káble som kontroloval sú ok. Inak po troch dňoch tá kontrolka zhasne a rozsvieti sa zas po cca 2 dňoch a tak sa to opakuje dookola. nejaká rada. Nechce sa mi zas kupovať nový EGR.
  11. Nič som nenalomil. EGR ventil som menil ,lebo pôvodný odišiel papa.prestal cvakať a aj váh ho hlásil ako kaput. Tento problem mám s autom už 10r .EGR začal blbnút len teraz, takže z EGR ventilom to nič nemá. Btw aký prístup? Ako zalepovať veci ktoré zaslepené nemaju byť nieje riešenie. Musí to fungovať aj bez zaslepenie. Keby je niekde v trubkach sania diera ,tak to robí aj na studenom nezahriatom motore. Nemyslíš?
  12. Mám nový EGR ventil ,zaslepovať ho nechcem. Myslím že zaslepovať nejaké súčiastky problém nevyrieši. Skôr si myslím že to bude vec riadiacej jednotky. Niečo zle nastavené pri výrobe auta. Emistna sa blíži a ja neviem čo robit ,keď mi technik na Emistnej povie že klímu vypnúť. Tým pádom neprejdem cez emistnú kôli danému problému.
  13. Zdar. tiež mi Octavia I 1.6 75kw 2002 motor AVU žere olej .na 1000km cca 2.5dc , mám to riešiť alebo to je ešte normálne .ide mi o to aby som prešiel na Emistnej kontrole.najazdene má auto cca 270 000km. Do motora lejem 5W40 Castrol magnetic a dolievam hocijaký olej čo má napísané 5W40. Či už z Tesca , s benzínky atď proste rôzne značky. Pod motorom žiadne kvapky oleja .ale olejová vaňa je špinavá od oleja a aj okolo olejového filtra. môže byť toto ten únik oleja? Ono keď žere motor olej ,tak aj emisie sú horšie. Či? Aby som proste prešiel cez emistnú kontrolu. Rozmýšľal som dať len vymeniť len gufera. pomôže to? Či riešiť ten možný únik oleja čo je na olejovej vane a pri filtri oleja?
  14. To oneskorenie som riešil u Pána Cimbu . mi nahral najnovší softvér a to oneskorenie plynového pedálu zmizlo, no otáčky aj tak neudržím napríklad na 2500. Takže ja už neviem čo to môže robiť. Škrtiaca klapka bola skúšaná iná a robilo to tiež. Ešte jedna zaujímavosť.ak je motor studený tak otáčky udržím na 2500 v pohode. Ako sa trochu zohreje motor ,tak už nie.
×
×
  • Create New...