Přejít na obsah

...:::Michal

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    173558689

Oznámení ...:::Michal

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Hojte ochcáváci... Taky už nějakou dobu řeším únik oleje. na cca 2.500km/1litr. mám 1.6 MPI, 75kW. Je to sice hozené do plynu, ale únik se mi projevil až při poslední výměně. Předchozí olej Shell helix HX7 10w-40 byla vpohodě. Pak sem tam hodil castrol magnatec 10w-40 a začalo to. Později jsem si všiml, že castrol nesplňuje to upřesňující číslo oleje, které je pro octu doporučeno. Nyní, když je zpět helix se správným číslem, olej stále uniká. Snad jsem to nepopsal moc složitě :D nevíte náaaahodou někdo, co jsem mohl podělat a jak to opravit? Když jsem se koukal více, zdá se mi, že je to mastné okolo díry, kam se olej dolévá. Mám namysli celý ten plastový díl. Jsem lehce amatér co se týče motorové části, ale mám zato, že je to mastné okolo hlavy motoru. Dík za rady...... Budu se snažit vyzkoušet vaše rady
  2. Tak jsem zkusil pořízenou hadičkou sosat přez otvor měrky. Nasát by to šlo, ale jak dál nechci mít v puse 0,5 litru oleje. Samospád mi s 1,5m dlouhou hadičkou nešel. Nějaký kutilský tip?
  3. Zdravím. Dopředu upozorňuji, že jsem se pokoušel toto téma najít a nic Krom toho, že mám opravdu veliký únik oleje (cca 1l/2500km), tak jsem dolíval a zakecal jsem se. Přelil jsem míru o docela dost a teď bych to rád dostal ven. Nechce se mi zvedat auto a řešit to přes šroub na vaně. Máte na to někdo nějaký fígl, či radu? Jestli jsou nějaké odsávačky přes nálevku nebo něco jiného. Díky všem co mě tu neukamenujou odkazama na podobné téma, ale odpoví Octa I, 2001, 1.6,75kw. A kdyby měl někdo radu k tomu úniku, tak bych byl taky rád Nejsem nějaký odborník, ale když jsem lehl pod auto, tak vlevo od olejové vany je to fest zcákané mastnotou. A všiml jsem si prasklého nějakého těsnění v této části na nějaké ose :D Servisáci se mi asi budou smát, ale lépe to nepopíšu
  4. Tak mam stejny problem jak par lidi tady. Oct I, 75kw, 2001, 155000km. Od vrchni rysky po kontrolku mi to dela cca 2500km. Liju Cast. magnatec 10w40. Filtr a šroub je čistý. Zdá se mi ale, že kolem nálevky je to trošku zanesené olejem a možná trošku bok motoru. Přetěsnit hlavu? Nebo to vzít rovnou i s gufery na ventilech? HEEEEELP ME
  5. Při výměně se mi vpohodě podařilo oddělat koncovku výstupu z filtru. měl jsem problém se vstupem. asi jsem moc zarval, ikdyž si myslím, že to muselo být už vadným filtrem, ale cca 1,5cm té trubičky se urval a zůstal v hadici i s tím rozšířením. Nervy jak sviňa, ale nakonec jsem to vyšprtal šroubovákem. Je pravda, že jsem malinko sedřel vnitřní průměr, takže mi ta hadice šla nasadit na nový filtr nějak podezřele lehce oproti druhé straně, ale po 7t km je to OK. Co se týče benálu, tak taky jsem hadice nijak neškrtil, jen vyteklo trošku Ba z hadice.... ale to je tak slabá decka.
  6. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že oktávy s origo autorádiem jsou bez problému se signálem. Máš-li neoriginál, tak jako já, tak je se signálem problém, protože samotný zesilovač segnálu je v rádiu. Tak mi to alespoň bylo vysvětleno. Prodávají se ale takové hliníkové válečky. vstup/Válec/výstup + kabel navíc. Ten který se připojuje na jeden z pinů. Osobně jsem si to nemontoval. Dělal mi to kolega v práci, ale po namontování tohoto zesilovače mi veškeré problémy zmizely. Stejný problém měl i jiný borec, který měl S-leon a Š-oct1 a rozdíl kvality signálu byl oproti leošovi byl o dost horší. Do doby než si nechal namontovat tento válecek.
  7. Chci se jen okrajově zeptat. Je blbý nápad přejít z 10w-40 na 5w-40? O1, 1.6, 75kw, rv2001, 150 000km. Díky
  8. Ahoj. Tak se mi zdá, že mám ten samý problém. Před výměnou oleje to bylo vše OK. Měl jsem tam shell helix HX7 10w-40. Měnil jsem i s filtrem na castrol magnatec 10w-40. Po výměně mi to po cca 2000km hlásí málo oleje. i kontrolka i fyzicky. olejový filtr i šroub na vaně jsou suché. nějaká rada? Před výměnou mi to nic takového nedělalo. Mám LPG. Nějaká rada? Díky
  9. Díky za radu. FIltr vyměněn. Jen jsem musel koupit novy stahovaci pasek (na schematu položka 21), kterym je filtr přichycen. Asi tam byl původní a zrezl natolik, že došlo na pilku.
  10. Ok. Díky za radu. o víkendu na to skočím. Je filtr dobře přístupný, nebo je třeba něco sundávat?
  11. Zdravím ochcáváci. Horlivě jsem si koupil palivový filtr, že jej vyměním spolu s olejem. Čučel jsem pod kapotu jak bacil do lékárny a nic Prozradí mi někdo kde ho najdu a nějaké finty při výměně? Je tam nějaká zapeklitost? Odvzdušňování a podobné věci? Díky za rady. V příloze je obrázek, který jsem našel v dílenské příručce. Díky Michal
×
×
  • Vytvořit nový...