Přejít na obsah

duri26

Uživatel
  • Počet příspěvků

    43
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení duri26

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim dnes som premazaval vnutorny klb poloosi na vodicovej strane octavia 1.9 tdi robil som to na aute a po premazavani som nasiel ulomeny kusok urcite to bude z vnutra klbu len tak na oko na aute som nikde nevidel kde to mohlo byt ulomene,Vyzeral ten lom na tom kusku,ze uz to je asi dlhsie tak ulomene a chcem sa spytat,ci sa moze nieco stat zatiel nic nepocitujem,ze by sa nieco dialo a ci by sa ten klb vnutorny bez manzety dal vymenit aj na aute bez vybratia poloosi,len ten posuvny klb,tusim to tam drzi jedna segerka a ci to niekto robil na mieste alebo ako by som to spravil co najednoduchsie bez velkeho rozoberania. dikes moc za kazdu radu
  2. Prave ze je to ciste ako tanier,len kde je ta chromova obruc na manzete poloosi ta hranka tak som tam strcil necht a zdalo sa mi ze na nechte mam bledy olej ako prevodovy ale zas tak nesmrdi ako prevodovy ale podoba sa to nan. Takto ked sa pozries na poloos nic nevidis len jemne ako keby sa rozpinal olej. Zas ja som pedant a detailista iny by to hadam ani nezbadal :-D tak neviem ci sa mam do toho pustit
  3. myslim,ze to bude asi olej,lebo som daval aj novy a je to tak jemne nazltle a vazelina je cierna jedine ze by z nej sa vylucoval taky maz pri tom pohybe. Neni to zatial nic hrozne,ale asi to budem musiet pozriet,len ako by bolo mozne presakovanie okolo toho srobu,ked ma taky konus? Ze by sa povolil ? Budem to musiet pozriet staci ked povolim asi tie sroby co drzia poloos a budem vidiet ci vytecie z nej olej. Ach jaj nechce sa mi zas do toho isteho.
  4. Zdravim chalani pred asi troma mesiacmi som menil gufero na vnutornej strane poloosi,kde je unasac v prevodovke a teraz som si vsimol ako je zosrobovana poloos s unasacom,ze ako by cez presakoval olej.Ci to moze byt ta vazelina v klbe dal som jej tam dost alebo ci nemoze tiec prevodovy olej do poloosi cez ten srob co drzi unasac v prevodovke. Zatiahol som ho urcite na fest,tak teraz neviem. Bolo by to mozne ? Dik
  5. Tak v nedelu som vymenil tu volnobezku alternatora a hned aj lozisko volnobezky klimakompresoru,vsetko som to spravil ma aute bez demontaze altiku a aj bez demontaze kompresoru. Vsetko islo v pohode,len na volnobezku altiku treba ten specialny kluc predlzene kluce ockove a troska sily a sikovnosti. Aj volnobezka na klimakompresore isla v pohode dole,lozisko som vytlkol pomaly kladivom a narazil nove az pomoci stareho a hotovo. Vsetko bolo robene zo spodu auta cca 2 hodiny roboty podla sikovnosti a uz ide vsetko tichucko. Volnobezka altiku bola uz chytena,tak to bol najvyssi cas vymenit.
  6. Ked sa tu riesila uz ta volnobezka alternatoru da sa vymenit aj na mieste aby som nemusel vyberat alternator ? objednal som si toto: http://obchod.damoslovakia.sk/kluc-na-alternatory-xzn-m10-kratke-prevedenie/ Po nastartovani za studena je pocut take cvrlikanie asi 6 sekund a potom je ticho. rozvody nove,napinacia kladka altiku ale len kladka je nova,vodiaca kladka drazkoveho remena nova. Ci to nemoze robit to cvrlikanie aj ta hlinnikova cast s tlmicom co je napinacia kladka drazkoveho remena.
  7. Tak dnes som menil gufera na prevodovke na unasacoch poloosi. Vymenil som len jedno na soferovej strane bez problemov islo von a aj naspat. Spravil som to bez problemov na aute,akurat bocny plast pri motori musel ist dole,aby sa tam dalo dostat. Po uvolneni tych sest srobov,co drzi poloos o unasac treba pridvihnut trocha prevodovku,aby sa dostala poloos nad unasac a potom priviazat,aby nezavadzala. Vo vnutri unasaca je pozor inbus tusim 5-ka a nie hviezdica ako som nasiel na nete. Potom som unasac trocha podpacil pajsrom a vypadol von. Gufero vylupnut opatrne srobovakom,ale za okraj gufera,nech sa neposkodi obal prevodovky. Nazad som pekne natukal malym kladivkom a kusom dreva,nech sa neposkodi a pozor gufero ma byt hned v rovine s obalom prevodovky,treba si pozriet ako bolo stare. Potom naspat unasac,trocha pritlacit pajsrom,lebo pruzina ho trocha odtlaca a zasrobovat a pekne poskladat naspat vsetko. Prava strana sa mi uz nechcela nemal som cas ani uz,ta vyzerala ze netecie ale postup taky isty akurat tam je gufero v takom zelenom ALU obale,ktory treba jemne vybrat a v nom je gufero. Vymenil som aj olej,lebo bol strasne cierny uz a nech mi niekto povie,ze je to dozivotny,tak ho nakopem do rirti. Gufera maju rozmer 48-62-7 a olej som dal Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 API GL 4+ VW 501.50. Hadam to niekomu pomoze a za chyby sa ospravedlnujem pisal som to rychlo
  8. Caute chalani nemate nahodou skusenosti s vymenou gufier-semeringov na unasacoch polosi prevodovky ? a ake velkosti gufier tam idu ? v kazdej mototechne mi davali ine rozmery a v skodovke mi to nevedeli najst,lebo mam 98 octaviu a ze to uz nevedia zistit ani podla vin cisla. Mam to 81kw AHF ale kod prevodovky neviem. Za kazdu radu dakujem a ci to v pohode vymenim aj na aute.
  9. Zdravim chalani,tak dnes som namontoval namiesto toho mojho Boschu novy starter Valeo s cislom 02A 911 024G a toci ovela lepsie ako stary Bosch,takze spokojenost na mieste
  10. a ty si vymenil 10 zubovy Bosch za 11 zubovy Valeo ? mohol by si mi pozriet prosim ta cislo co mas na tom valeo ?
  11. no asi to bude ono,lebo som sa tam tiez pytal,ale nedospelo sa k tomu,ci sa teda moze dat alebo nie
  12. teda kazdy valeo 11-zubovy tam bude pasovat ? myslim tym z TDI,ci mam sa sutredit na nejake cislo toho starteru,myslim to 9 miestne,ci kolko.
  13. Takze v pohode ti to slape startuje vymenou 10 zubov bosch za ten valeo 11 ? nemusim sa teda bat to tam dat,ze to dodzube zuby na zotrvaku ? mal som jeden doma valeo len ked som vybral moj,tak som sa naplasil.ze ten moj ma o jeden zub menej.
  14. takze si myslis,ze by som to tam mohol dat teda...hej mal by mat ine vyosenie teoreticky,aby tam zapasoval. Lebo uz v tych novsich octaviach faceliftoch su vacsinou 11 zubove a myslim,ze aj tie lepsie otocia ten motor-rychlejsie. Tazko je uz zohnat dobry 10 zubovy
×
×
  • Vytvořit nový...