Přejít na obsah

Meglle

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.meglle.nafoceno.cz

Oznámení Meglle

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vyřešil jsem tak ze jsem natáhl novy drát co ve spínači kostri a funguje to.
  2. V kufru u motorku 12,7 V, ale u spínače od motorku červeno modrý proti kostře jen 10.3V na žárovku sedomodry jde 12,7V
  3. Zítra ráno na to jdu... Uvidíme, schéma jsem pochopil k vypinaci, ta další žárovka je osvětlení kufru? (levá polovina obrázku nebo náhradní řešení?) To že nejde otvírání nádrže nemuže souviset s otvíráním kufru? Mam klasiku ne elektrický otvírání. Pro orientaci který drátek kam vede? (Se spínače) Kde je kostřící bod, kde je ukostřený ten spínač, mám podezření na kostru (hnědy) Osvětlení spínače (šedomodrý) ten vede odkud? Snad nesvítí kvůli tomu popelník vzadu a podsvícení ovladačů topení...? Je divný že zapalovač funguje... Každopádně to schéma je super a díky za něho.
  4. Zdravím všechny, mám problém stejný, akorát... Na moturku napětí naměřím, motorek funguje. vedení ok když sepnu spínač naměřím na moturku12,78 V.spínač nesvítí, nesvítí ani voliče na větrák. Pomohlo by mi schéma nepo někdo se stejným problémem? kufr svítí. A význam drátků? hnědej je napětí, žlutočervenej a žlutomodrej? Kde je to ukostřené? ve spínači? nesvítí ani popelník vzadu.
  5. Takže, závada vyřešena. Gumičky na naftovém filtru a hadička na přepad z čerpadla netěsniy (volné) + komplet kontrola kabelů, relé, pojistek, koster, spínačky, síta v nádrži a zpětných ventilů, čidel Že to není v elektrice, bylo víceméně jasné (závada z ničeho nic, předtím starty na 1, ale 100%, když jsme rozebrali půl palubky a komplet kabelaz motorovýho prostoru, všechno proměřili. Jak jsem psal výše, startovací dávka motoru byla ok, (teplé starty jsem vyřešil již před třemi lety) výše jsem i upozorňoval na to, že to za tepla chytá dobře a že elektrická část+čidla jsou ok. VAG trochu ovladám a měl jsem k ruce bráchu autošpínu ZAVĚR: Zavzdušněná palivová soustava nás stála mnoho nervů, jsme ale chytřejší, víme kde jaký kabel je a jaké relé je na co, včetně informace o tom jaká čidla jsou pro start důležitá. Alespoň jsme prošli, vyčistili spoje. VIDIM TO POZITIVNĚ, dřív chytala za 1, teď chytá na škrk...
  6. Startovací dávku, zvedli už dávno v servisu. Ale ted když koukali zavadu nenašli. Zkusím jěště filtr jestli není vadný a těsnost pal. soustavy. Pak už vážně nevim.
  7. Forum jsem pročítal, použitelného nic moc nenašel, tedy našel jsem to co jsem již vyzkoušel. Startovací dávka se zvyšuje když to nestartuje teplý, jinak i ten předvstřik jsem kontroloval, byl kolem udaných hodnot grafu tušim 55-65. Relátko je také v pořádku.
  8. Ahoj, již nevím kde daál pátrat, tak zkusím zde, mám výše uvedenou Oktu, když přijdu ráno k autu, spatne chyta, chytne po nekolik desitek vterin toceni starterem. Kdyz se auto ohreje chyta uz normalne. V sobotu jsem ráno ještě normálně nastartoval, když jsem po celo denním staní na parkovišti chtěl nastartovat tak z ničeho nic neslo. Nové žhavičky BOSCH, kontrola + výměna relátek (všech), kontrola kostry a pojistek v pojistkove skříni, kontrola kabelu zda jde proud do cerpadla a na žhavení, čidlo teploty vody je také v pořádku. Podávání nafty ok.Kontrolka žhavení po otočení klíčku svítí cca 5 vteřin ale studený motor prostě točí a chytne po dvou minutach stáleho točení startérem, jako by nebylo nažhaveno. Za tepla vše jde jak má. Viděli to už tři mechanici a žadnej si neví rady. Pomohlo by mi kdyby někdo měl schéma zapojení, věděl přesné číslo relátka či nějaký tip na závadu.
  9. Meglle

    Táhne ke krajnici

    To by byly, ale ojeté hrany pneu víc než je zvykem, uložení by při geometrii poznali. Byl jsi na ní kde? Byla 3D?
  10. Meglle

    Táhne ke krajnici

    Co Ti řekli při geometrii? Že je vše v pořádku?
  11. Dobrý, takže teď jsem přijel DO zakoupené se povedlo zapojit, funguje. Při vyndavání immo tyčky jsem rozlomil sklo, čip ale funguje bez problemu. Muze se něco stát? A když mám starou immo tyčku, pujde naučit? měnil jsem zapalování. EDIT: naučit nebo naklonovat?
  12. Aha to mně zajímá, máš komfortku a k tomu i DO? Nebo lze i dokoupit vystřelovák? Celá plánovaná výměna bez motorků padla. Koupil jsem tohle http://www.levnealarmy.com/dalkove-ovladani-centralniho-zamykani-rc-key/d-71582/ myslel jsem že to lze zapojit stejně jako keetec cz10 ze kterýho jsem měl vedle komfortky vytažený kable, jenže ouha. Nechodí. Takže tohle co mi nabízíš se mi líbí může to vyřešit moje trable a nebo naopak by mně mohl zachránit nějakej autoelektrikář z okolí Vyšší Brod, Lipno, Frymburk. Případně Český Krumlov. Už jsem do toho nastrkal dost . . .
  13. Ty motůrky už nemám, vždyť jsou stejnyho čísla....
  14. Dík, dveřní jednotky? Já mám originál centrál, ale bez dálkového ovládání. Potřebuji i něco vymontovat ze dveří? To jsem vůbec nevěděl, měl jsem za to, že vyměním stávající komfortku (možná, že nebudou sedět konektory to nevím, neviděl jsem to ještě), a že vyměním i spínačku a nechám nakódovat. Musí to být specíalní nebo stačí vag?Mám v plánu i výměnu zámku ve dveřích.
  15. Ahoj, potřeboval bych si něco ověřit. Mám Octavia I 1997 r.v. verze SLX Milotec, protože časem mám každý zámek na jiný klíč, mám možnost koupit komplet všechny zámky i se spínačkou + vystřelovací klíče s dálkou a komfortní jednotkou(ta patří ke klíčům), ty jsou z Octavie TOUR (bouraná). Co vše musím udělat aby to fungovalo? Stačí vyměnit a nakódovat? Omlouvám se jestli už to tady někde je, jsem nováček. V autech se vyznám víc než zde Prosím o radu, děkuji všem.
×
×
  • Vytvořit nový...