Přejít na obsah

Marass

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Marass

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím všechny a také přisypu trošku do mlýna: Mám fabii r.v.2001 motor 1,4MPI AQW, auto škube, netáhne, volnoběh mě s..re neskutečně, výměna rozvodů, svíček, pal. filtru-vše origo škoda dle vin,filtr dle VIN-3bar, vzduch. filtr, komplet novej výfuk pod celým autem,včetně katu, diagnostikavyhodila: Smazáno dva dny jeřdená cca180km nic, pak diagnostika vyhodila: Ten snímač otáček neřešte, ten jsem měnil za novej -proto tam je. Bin.Bits:111 a Bin.Bits:110 A teď teda babo raď, která lambda je ok a která je ko, prosím o radu, ať zbytečně nekupuju lambdu, která funguje.
  2. Ještě jedna podstatná věc, je to na fabii I r.v.2001 , 1,4MPI
  3. Zdravím a pokusím se oživit toto hodně staré téma, rád bych poprosil zkušené a ostřílené borce o rady, případně jak postupovat. A teď k játru pudla- pořídil jsem si modrý kabel kkl a stáhl si VAG-COM 409, chtěl jsem udělat test kabelu a bez šance. ? Možná důležitá informace, mám notebook na něm WIN10. Ted otázkou jede VAG-COM vůbec na WIN 10, nebo mám smůlu, případně dá se nastavit aby jel na WIN 10? Dotaz druhý při testu kabelu musí být samozřejmě zaplé zapalování, nemylím-li se. Všem moc děkuji.
  4. No to jsem chtěl taky zjistit, tuším že by tam mělo být mezi 3až4 bary? jestli to říkám dobře, ale zatím nemám měřák tlaku, tak nemám jak změřit, každopádně je mi dost často cítit benzín u nádrže, i když auto stojí, tak nevím jestli to nemůže dělat bordel i nádobka na aktivní uhlí, ještě mrknu na těsnění na nádrži, a když už do toho polezu tak asi zkusím vytáhnout čerpadlo a podívat se na sítko-tedy předpokládám, že tam sítko je, když tak mě opravte. Jinak poznatek-teď jsem byl s druhým autem na dovolená , tato Fabia 1.4.MPI 50kw AQW stála týden před barákem a ani se nehla, ze tříčtvrteční nádrže, najednou poloviční, hadice v motoru i na filtru suché, mám podezření na nějakou netěsnost v pal.systému (někde dochází k odpařování)Možná tím je ovlivněn i ten tlak paliva? možná melu kraviny- jsou to jen mé domněnky, když tak mě opravte.
  5. Tak vstřiky vytaženy, překontrolovány, vyměnil jsem gumičky, až na jednu, která byla trošku steřelá (měla na sebe mnoho malých prasklinek), ostatní se tvářily dobře, ale vyměnil jsem samozřejmě všechny. Kontrola dávek vstřikovačů taky OK, ani jeden nekape. Celkem mě překvapilo, že byly čistý, ale tak očistil jsem je, malým čistým štětečkem a lihovým čističem. Avšak auto stále při studeném motoru škube a při rozjezdech na 1čku se třepe jak prase, musím dávat fakt hodně plynu. Už nevím co s tím. Už mě to auto začíná s..t. Nevíte někdo na co se ještě zaměřit, co ještě prověřit? VAG čistej, bez jediné chybky. Díky všem za rady.
  6. Tak,tak dělá to čidlo v expanzce, znečistěná kapalina, nebo prostě stáří, kontakyty zoxidují a už svítí a to krásný infarktový pípnutí hned po nastartovaní :D to čidlo je součástí expanzky-takže výměna celé nádobky cena cca 250(polsko ,čína) až 650, výměna v pohodě doma. Řešení oškrabání kontaktů šroubovákem nemá většinou dlouhého trvaní.
  7. Zdravím, tak škubání téměř vyřešeno, o dost se to zlepšilo, téměř zmizelo, ještě si to sem-tam někdy škubne a trochu přidusí při rozjezdu. Vyřešeno výměnou snímače polohy vačkové hřídele a výměnou rozvodů. Ještě chci udělat ty gumičky pod vstřikama a vyměnit celej díl vlnovec-kat a doufám, že to zmizne úplně.
  8. Zdarec, myslím si, že za normálního provozu a hladině chl.kapaliny (ryska max +-1cm nad ní) by přes přepad kapalina unikat neměla, není třeba někde přiškrcená hadice, nebo vysypanej termostat-nějakej kousek z něj mohl něco někde přicpat.
  9. JJ díky, stáhl jsem si, ale nenašel jsem tam nic o tom, jestli lambdy můžu očistit, nebo ne. Nevím, nechci to dodrbat,nevím jestli to opatrmě hadříkem s lihem očistit, nebo na to nesahat, ať se do toho nedostane bordel.
  10. Super díky za radu, mrknu na to, zkusím, to jen mám teď auto na výměně spojky a borec nestíhá a auto bude až v sobotu, což mě trošku štve, jelikož jsem na tom chtěl začít makat, když je teď volno, no nevadí na přísloví neděle se nedělá si nehraju, takže v nedělu se do toho vyvrhnu :D jinak za jízdy to necítím, ale když stojím a jdu okolo auta tak benzín zacítím, odvětrávací ventil jsem měl venku a pracuje správně, tak jedině nádobka s aktivním uhlím(do plna netankuju, vždy tak půl,třičtvrtě),ale to by snad nemělo vadit ne, že je ta nádobka resp. to uhlí v ní už KO, je to jen k tomu aby to odfiltrovalo ten zápach benzínu ne (aby to nepřipomínalo 120ku) nebo se pletu? Díky
  11. Zdravím chlapy, dotaz- budu měnit přední díl výfuku (vlnovec,katalizátor) takže budu mět vytáhlý lambdy, chtěl jsem se zeptat-můžu je něčím opatrně vyčistit, od spalin, které na nich určitě budou, například technickým benzínem, lihem, opatrně ocelovým kartáčem, nebo je to přesně návod na to jak je poslal do koše? Díky všem za rady.
  12. Rovněž zdravím a díky za reakci, Super díky, já ty vstřiky udělám, jelikož jsem již koupil těsnící kroužky, to je sranda po 12ti korunách, takže jsem si řekl, že to prostě udělám, akorát teda vzal jsem 8 ks, jelikož tuším je tam těsnící kroužek na styk vstřik-sání a vstřik-vstřikovací lišta (doufám že jsou stejný) , akorát prosím info ještě jak rozdělat vstřik od lišty, mám pocit že jsou tam nějaký zajišťovací plíšky, ale nevím jak je vytáhnout. Nevo se na to vykašlat a vytáhnout jen celou vstřikovací lištu se vstřikama a poměnit jen ty těsnící kroužky vstřik-sání? A rozumím tomu dobře, že když vyšroubuju ty dva 10ky šrouby co drží tu vstřikovací lištu, tak pak už jen vytáhnu celou lištu i ze vstřikama? přiznám se, že z toho mám trochu obavy, jelikož je to plast a ještě k tomu starej plast. Odpověď na tvou otázku: tak jak píšeš to nedělá, projevuje se to tak, že když je motor studený a chceš se rozjet, tak je to hra se spojkou a plynem, mezi zdechnutím a řvaním motoru, pak jak se rozjedeš, tak musíš úplně lehounce lechtat plyn (vyjet z kruháče nebo z křižovatky, tak aby jsi nikoho neomezil je nereálné) prostě buď pomalinku zvolna, nebo tomu přidat, no ale to si pak zaskáčeš a rány jak prse) a není to o tom, že bych byl hovado a dupal na studenej motor. Prostě stručně, než já projedu kruháč, křižovatku, tak kolař kterej se rozjíždí ze stejného místa vedle mě je dávno za kruháčem. Jako mohl bych přišlápnout a se škubáním jet, ale to dostává na prdel všechno motor, převodovka, přítlačný talíř, silentbloky motoru, převodovky, vlnovec, atd. Teda alespoň dle mého názoru, když tak mě oprav. Každopádně jak píšeš, to nastavení klapky by nebylo špatné, jelikož jsem to dělal opravdu jen přes odpojení baterky a vybití náboje, aby se smazaly hodnoty v paměti a pak si to nastavovala sama při zapnutém zapalování(slyšel jsem ji asi 2-3cvaknout) a pak jsem ji nechal na volnoběh než se zahřála na provozní teplotu,ale přiznám se že této variante zas až tolik nevěřím.pře VAG je to asi přece jen jistota. Jinak já jsem trošku z ruky z Olomouce. Dýky za nabídku, zastavil bych se, ale 320km bych nedal, jelikož jak píšeš ty, tak tě ještě trumfnu jelikož mě žere 13,5l na 100, což na 1.4MPI je opravdu krása. Noo ty dráty...chystám se na ně, to bude srandička.... A lambda se na Vagu před cca 14 dny neukázala, resp neukázalo se nic-bez závad. Sorry za tu slohovku, nějak jsem se rozepsal
  13. Voaka už jsem myslel že nik o není kdo má stejný problém 

  14. Zdravím všechny, nechci zbytečně zakládat nové téma, tak si troufnu toto umístit ještě zde. Mám fabiu 1.4MPI 50kW motor AQW 2001, najeto 171 000, řeším údajně klasiku u těchto motorů-škubání motoru za studena, je to fakt dosti sylnéškubání(trhání), už to vymlátilo i silentbloky motoru. Dělal jsem teď svíčky, filtry, vzduch, olej a i palivový, nové čidlo teploty vše jsem dal origo škoda, čistil jsem klapku a nastavení, odpojením baterky na jeden den. Kontrola vlnovce a celého výfuku (výměna spojky za katem a prostředním dílem). auto pořád škube, jak blbý. Takže jsem chtěl zkontrolovat vstřiky(gumičky) a zkontrolovat dávkování vstřikovačů. ovšem nevím jak vytáhnout vstřikovače, můžu vás tedy požádat jak na to, a jestli můžu při vytažených vstřicích umístěných nad měrnýma válečkama, zastartovat, abych věděl jak dávkují, nebo takhle ne. Díky všem. Jo a na VAGu bez závad :-(
×
×
  • Vytvořit nový...