Přejít na obsah

Horst

Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Horst

  1. Nemohu nikde najít vložku přímo pro BBM, mohu použít tuto? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0919087jmot-palivove-cerpadlo-mpi-motor-magneti-marelli-31562.html
  2. Změřím před výměnou ještě tlak, jaký by měl být?
  3. Komplet palivové čerpadlo? Při odpojeném snímači motor nastartuje krásně.
  4. Jdu si pro radu. Motor při studeném startu špatně startuje, až na poněkolikáté a potom běží nevyrovnaně. Mám vypozorované, že když vypojím snímač teploty a tlaku vzduchu, tak motor naskočí vždy hned a žádné problémy nejsou. Snímač tlaku jsem koupil nový, ale stejně problém přetrvává. Podle diagnostiky při odpojeném čidle ukazuje snímač teploty vzduchu -40,5 stupňů, to motor naskočí vždy. Jinak je vše v pořádku a žádné chyby nehlásí. Nesetkal se s tímto problémem někdo z vás? Už si nevím rady.
  5. Mám Combi 81kW, 6° manuál, palivo Verva 100, zimní pneu 15". Najeto přes 3000 km, jezdíme 10-20km přesuny po okreskách. Dlouhodobý průměr máme 5,5l dle PP.
  6. Zdravím

    Rozhodl jsem se také pro Flll 1,0 81kw motor super Zkoušel jsem jizdu. Už několik dní ležím v recenzích a čerpám poznatky. Chtel bach se zaptat na zatékání do motorového prostoru a také do karoserie. Je to ojedinělá záležitost nebo opravdu se jedná o konstrukční chyby. Přeci jen stojí to auto poměrně dost tak by mělo mít i odpovídající kvalitu.

  7. Též tankuji Vervu 100 a to né kvůli pocitu vyššího výkonu, ale kvuli absenci bio složek atd...
×
×
  • Vytvořit nový...