Přejít na obsah

rogi.rogi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení rogi.rogi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Luďa : podstata tohoto problemu je v tom,že se auto chovalo jinak před odpojením EGR jak po odpojení....
  2. Luďa: ...A kolik točíš ty, přes obec 50km/h ? Supr: 9100,-Kč stoji pouze nový díl. Práce na půl dne (musíš vyházet půlku motoru). Tzn. celková cena přes 20.tisíc. A jak jsem uvedl, rozhodnul jsem se pro tuto variantu,protože jsem se dočetl pouze o pozitivech odpojení EGR. Kdybych měl dnešní zkušenost, rozhodnul bych se asi jinak....
  3. Dobrý den,rád bych se podělil o zkušenost s odpojením EGR ventilu. Motor 1,6 CR,rok výroby 2010, přes 70 000km. Začala svítit kontrolka a motor padal do nouzáku. Ve dvouch servisech konstatováno: nutná EGR výměna. Na internetu jsem našel firmu, která dokáže ventil mechanicky a softw. odpojit.Cena asi 4tis. Kč. Na téma odpojení EGR ventilu jsem našel v různych recenzích pouze pozitiva, takže jsem si to nechal provést. A nyní mé zkušenosti. 1. spotřeba nafty se měla snížit min. o 0,5 litru. I když jsem tomu moc nevěřil,netušil jsem,že se mi spotřeba zvedne o 0,3 l (měřeno dlouhodobě po dobu 10 měsíců od odpojení) 2. při jízdě do 15 tis.ot. na 4. a 5.převodový stupěň, cítím lehké vibrace,přenášející se z motoru na plyn.pedál (diagnostika vstřikování OK) 3. po dobu 4,5 roku od zakoupení auta se mi nikdy nestalo,že by svítila kontrolka nutnosti regenerace DPF. A to jsem jezdil ze 70% krátké trasy do 15km. Po odpojení EGR pokaždé když jedu delší trasu (ca 150 km a více), tak druhý nebo třetí den se rozsvítí kontrolka DPF. Podotýkám,že ty delší trasy jedu po dálnici, přes 130km/h, přes 2.tis.ot. Celá trasa bez zastavení nebo zpomalení. Takže pak musím znovu na dálnici a auto 15 min. "protáhnout",aby kontrolka zhasla. Při tak dlouhé jízdě (1,5 hod.) by se přeci měly splodiny dokonale spálit ! Tak proč mi to další den ukazuje,že je nutná regenerace DPF ? 4. údajně se s odpojením EGR ventilu snižuje podstatně životnost DPF. Takže začínám vážně uvažovat o tom, že ten ventil nechám znovu zapojit a pak vyměnit za nový (cena přes 20tisic Kč). Budu velmi rád, pokud se někdo v této problematice vyzná, že napíše svůj názor k těmto 4.bodům. Děkuji předem
  4. No o to mi de.Jak to pojede na dalnici s plnym kufrem.Jezdim normalne spise EKO ale kdyz jedu delsi streky(dalnice-zadny strmy hory) chci aby to frcelo (130-max.150km/h). Jinak to mondeo je o ca.150kg tezsi,takze predpokladam,ze by 1.2 mela byt i na te dalnici zivejsi.
  5. Tak nejsem o moc moudrejsi. Je to 50 na 50 ! Nevim co to konkretne znamena "zprevodovany do tezka" (sorry,moc se v motorech nevyznam).Mozna by mi pomohlo srovnani mojeho stareho MONDEA s 1.2TSI (mondeo: 1.8TD,66kW,177Nm pri 2250ot).Tzn. stejny kroutici moment. Znamena to, ze 1.2TSI potahne na dalnici zhruba stejne jako muj naftak?
  6. Udajne mezi TSI 1.2 a TSI 1.4 neni velky rozdil (pouze v cene). S tou zkusebni jizdou je to trochu problem. Na kratkou vzdalenost nepoznam co je lepsi, a kdo mi pujci auto na delsi dobu? Je mi jasne,ze na 12000km je vyhodnejsi benzin, ale mam strach,ze na dalnici s plnym autem to bude utrpeni (myslim ted s 1.2TSI).
  7. Zdravim vsechny a prosim o radu! Chci koupit novou OII.Rozhoduji se mezi 1.6TDI CR a 1.2TSI. Rocni najezd 12000km.Z toho 6tis. km dalnice-400km dlouhe jizdy (to mluvi pro diesel), 3tis.km mesto a 3tis.km rovne okresky (to mluvi pro benzin). Auto porizuji na delsi dobu. Tj. 8-10let. Po dalnici jezdim obycejne s plnym kufrem 120-150km/hod (benzin-vysoka spotreba?). Doposud jezdim se starym Mondeem (1.8TD,66kW, 177Nm pri 2250ot/min). Mym pranim je, aby to na dalnici a v mirnych stoupackach nebylo lenivejsi nez nyni s Fordem (to plati hlavne o 1.2TSI). Jelikoz kupuji auto jednou za 10-12let ,nerad bych slapnul vedle.... A jeste neco.Daji se porovnat naklady na udrzbu benzin vs. nafta v prubehu ca 10 let? Budu vdecny za kazdy pokud mozno fundovany nazor!!!
×
×
  • Vytvořit nový...