Přejít na obsah

daveik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení daveik

  1. Zdravím. Při 2000 až 2500 otáček motoru jde slyšet kovové písknutí,které trvá vteřinu až dvě. Nejčastěji to dělá na první,druhý,třetí kvalt. Když se snažím jet s plynem na podlahu,tak to vypadá ze pískot nemá čas pískat. Dělá to i na volnoběh. Auto jede bez nějakých problémů. Emise OK. Je to zvuk,který nejde přesně určit odkud leze.
  2. Cim to bylo? Mam stejny problem.
  3. Diagnostika mi vyhodila chybu tohodle cidla - elektromagnetický ventil nádrže (čidlo u skřínky s aktivním uhlím). Je řízen ECU. Tzn. že by mohlo ovlinvnit to že mi nejde nastartovat na benzin? Třebas po hodince to zas nastartuju. Někdy to jde, někdy ne. Na LPG v pohodě.
  4. Mel jsem stejny problem. mel jsem blbe nasazeny ROZVODY. po roce od koupi jsme porad nad tim laborovali. a byli to rozvody
  5. Zdravím, já měl podobný problém, motor neměl vůbec žádnou sílu, čidla, svíčky, lišty, ŘJ, ventily, filtry meněny, tlak ve válci 14bar a nejelo to. Ucpanej vyfuk, přesněji zadní díl a ted mi to trhá asfalt. Jinak výfuk mám novej už od svodů.
  6. no rozvodovej řetez si nech udělat, jestli je hodně vytahaný tak to roli hrát může.... diagnostika --- zjsitit porp spatna cidla atd.... co ja vim, ja menil skoro vsechno z funkcni felicie cidlo teploty, cidlo klepani motoru, hallovo, tam toho je hodne no
  7. Tak celej problém byl v tom, že byl špatně nasazenej rozvodovej řetěz, místo 12 čepů bylo 11 :(, po roce pátrání jsme na to přišli. Vlastně od koupi vozu byly problémy a napadlo mě, když jsem to koupil, bylo tam připsané, že se dělali nové rozvody a nějakej supr človíček se nedopočítal
  8. na plyn jde nastartovat bez problemu, tak nevím jak to má přesně fungovat
  9. ale na plyn ta jednotka jede bez problému, divný, ani tak by to nemělo jít myslím
  10. Takže v servise mi vyčistil škrtící klapku a seřídil ventily, auto už startuje lépe, ale prostě, když je zahřátý motor déle startuje. Auto, když stojí v noci u baráku, nastartuju nadrc, ale motor dosti škube, asi bohatá směs,po přidání plynu z výfuku tmavej dým, čidlo vzduchu a čidlo teploty vody vyměněno. Svíčky, filtry také, už jsem bezradnej . Nevím jak ovlivnit bohatost směsi. A mám druhou ŘJ ale s tou nechce auto nastartovat? nevite čim to je?
  11. diagnostika chyby nehlásila , čidlo teploty jsem vymenil, i čidlo nasávacího vzduchu, jsem ze severní moravy , vzduchovej + palivovej filtr vyměněn, prostě jak auto déle stojí chytne na drc, zdechnu motor, už nastartovat nejde
  12. auto na benzin jede dobře, jen ty starty
  13. a vstřikovače se dají nějak nastavit?
  14. 4 vstřiky, ale problém se startem je stejný, vstřiky taky měněné, měl jsem vadné dva, vyměnil jsem všechny 4 , možnosti dochází
  15. svíčky nové, jde tam hodně benzinu (hodně směsi), takže auto, když déle stojí chytne na drc, ale motor úplně škube, když se dívám do zrcátka na výfuk, tak je tam ten nespálený benzín hodně vidět, až přidám plyn cca na 2 000ot už motor neškube. Směs by se měla nastavovat podle čidla teploty, nasávacího vzduchu, obě jsem vyměnil, ŘJ jsem dal taky druhou, nic nepomohlo. Mimochodem mám nové písty a válce, ale problém už byl předtím, ventily seřízené. A mám plyňáka, na plyn bezproblemu ale ten benzín mě štve. Děkuji za každou odpověď
×
×
  • Vytvořit nový...