Přejít na obsah

kaarfii

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kaarfii

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pánové, díky moc za odkazy. Jinak už mám ovládání spraveno. Ale ještě by mě zajímalo, jakou úlohu má topná spirála za bimetalem. Podle mě vyrovnává tepelnou setrvačnost chladícího systému, ale jistej si tím nejsem.
  2. To nevím, já do tuningu nedělám. Musíš jít o vlákno dál, tady to je navíc už trochu mimo téma...
  3. Vono dělá hodně, když se jenom všechno seřídí, jak má. Volnoběh, ventily, předstih atd. Pro jistotu zkontroluj, jestli dorazovej šroub na škrtící klapce se opírá o nejvyšší zub na vačce u studenýho motoru. Pokud ne, tak s největší pravděpodobností bude špatnej bimetal.
  4. ACHTUNG! Ta automatika vyřazuje sytič až teprve během zahřívání motoru! Právě o to se stará bimetalová pružina, která určuje polohu přestavení dorazu podle teploty chladící kapaliny. Čím větší teplota, tím víc pootáčí stupňovitou vačkou (škrtící klapka se stupňovitě přivírá, vzduch. přívěra otvírá). Takže na plynovej pedál si můžete šlapat kolikrát chcete, ale bimetal podle teploty motoru prostě jinou polohu nedovolí . Problémy pak nastanou jenom díky akcelerační pumpě, která fakt může motor přechlastat. A nemusí se sešlápnout až úplně na podlahu, stačí, aby se škrtící klapka pootočila o několik stupňů, aby bimetal byl schopnej natočit celej mechanismus sytiče do správný polohy. Dokonce výrobce uvádí, že při větších mrazech se má sešlápnout 2x. Jinak jsem si sehnal náhradní karburátor od kamarádky, která se nedávno Fáčka zbavovala a čirou náhodou taky s ručním sytičem. Tím jsem se ujistil, že bowden fakt zabírá za stupňovitou vačku...
  5. Takže ten ruční sytič tam byl proč? Protože fabrika něco odflákla nebo nedořešila anebo že s tím lidi neuměli jezdit? Jinak jsem už vydedukoval, že bowden musí zabírat za ozubenej segment. Zejtra budu vyrábět novej dílec, tak jsem zvědavej...
  6. ZDravíčko všem, Potřeboval bych nutně schéma nebo jakejkoliv obrázek startovacího mechanismu kraburátoru Pierburg 2E. Má normální automatické ovládání vzduch. přívěry pomocí bimetalu, pneumatického ovladače s termoventilem atd. jako normálně u typu 2E3 a 28-30 LEKR, ale mimoto má ještě i ruční ovládání. A právě tady jsem našel takovou nepříjemnou závadu - prasklé táhlo u mechanismu, za který tahá bowden ručního sytiče. To táhlo natáčelo jakýsi unašeč, který se volně protáčí kolem ovládací hřídelky vzduch. přívěry, hned vedle stupňovité vačky. Navíc divně zkroucenej a zohejbanej z nějakýho neznámýho důvodu. A díky tomu vůbec nemůžu vypozorovat, co konkrétně ten unašeč ovládal a jak vůbec byl s celým tím mechanismem spřažen. Pokud máte někdo cokoliv, co by mi mohlo pomoct, prosím hoďte to sem na fórum nebo i na email. V žádný příručce pro Favorita ani v jiných materiálech se o tomhle zařízení ani nezmiňují, na internetu jsem nic taky nenašel. Já jsem se s tímhle u žádnýho Fáčka nikdy nesetkal, je to pro mě novinka stará pár dnů (a to jsem si dřív myslel, že Favority docela znám). A vůbec ani nechápu smysl cpát ruční ovládání sytiče na karburátor, když je už plně vybaven automatikou.
×
×
  • Vytvořit nový...