Přejít na obsah

Lancelote

Uživatel
  • Počet příspěvků

    70
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 071 zobrazení profilu

Oznámení Lancelote

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím všechny, mám dotaz, dnes jsem startoval svoji octavii 2,0TDI (najeto 200 000km) a posledního půl roku žhaví jen 3 vteřiny, což při dnešním startu při -17,5 sice naskočila, ale vůbec se tomu nechtělo (nafta je dobrá), točilo to, ale chytal válec po válci. Po startu šel motor na tři válce a po 20 vteřinách se uklidnil. Auto je servisované a nikdy takové problémy nemělo. Když to srovnám se svým roomsterem 1,9 TDI, tak ten při stejné teplotě žhavil 10 vteřin a pak chytl krásně na 4 válce. Odhadoval bych to na žhaviče, protože by měly pomoci udržet volnoběh po startu, měnil jsem je při 120 000 km. Myslím, že doba žhavení by se měla stanovovat dle teploty chladící kapaliny jako u té 1,9tky, nebo se mýlím? Může někdo poradit? Danke für echo:)
  2. Zdravím všechny, mám octavii 2006 rv 2,0 tdi najeto cca 200 000 km, po výměně jednoho vstřiku. Starty i v mrazu jsou bez problémů, všiml jsem si jedné věci - mám roomstera 1,9 tdi - ten žhaví dle teploty 3-7 vteřin a pak chytne bez problémů, ale octávka žhaví vždy jen 3 vteřiny (žhaviče měněny před rokem při 120 000), chytne bez problémů také ale po startu motor párkrát sebou jako škube ve zvuku volnoběhu, jako by v naftě byl vzduch, máte s tím někdo zkušenost? Díky moc.
  3. Zdravím všechny, nemáte někdo zkušenosti s náhlým vypínáním a pruhy přes display na rádiu Dance? Vypíná a zapíná se samo když je zapnuto k přehrávání. Nevím jestli je to rádiem nebo něčím jiným. Ve firmě máme ještě jednoho Roomika a chtěl jsem rádia prohodit a vyzkoušet, ale chce to kody a nevím, kde je sehnat. Díky za info.
  4. jinak řečeno:), jen trhnout - upozorňuji lehce:)
  5. Díky moc za info, právě jsem přijel z první servisky (15 000 km) a řekli mi přesně ten půl den co zmiňuješ na pozorování takže to řešit nebudu...
  6. Tak jelikož mám nemalou zkušenost s oběma vozy se zmíněnými motorovými jednotkami, tak je to dle mého názoru nástupce barona prášila
  7. O tom oleji si to právě myslím také, díky.
  8. Zdravím všechny octavány:), na roomster foru jsem neměl na níže uvedené žádnou reakci, tak mě napadlo to dát sem, protože stejný motor je i v O2. Budete-li někdo něco vědět, jsem jedno velké ucho:) Zdravím všechny, dnes, jak jsem otevřel motor, abych dolil kapalinu do ostřikovačů, tak jsem se zděsil, plastový kryt byl od oleje, tak jsem jej sdělal a zjistil, že olej jde od hadice, která jde vlevo od turba. Nevíte někdo, jestli to může být špatné turbo? Nebo spíše kam vede ta hadice? V pondělí jdu totiž na první servisní prohlídku, tak ať tam ze mě neudělají blbce...najeto 16 000 km, 1.9TDi Díky
  9. Zdravím všechny, uvažuji o koupi ojeté OII 2,0TDI, poznám nějakým (kromě obvyklých - volant, pedály apod) způsobem, třeba přes diagnostiku skutečně najeté kilometry? Připadá mi totiž, že obvyklé poznávací znaky jsou vyráběny z čím dál lepších materiálů a opotřebení není tolik poznat. Díky moc za info.
  10. Můžu se zeptat, kde se dá sehnat ten chromovaný spodek, který končí až u spodku nárazníku? Ten od Janka se mi zdá, že vypadá jako takový laciný tunning... Danke für echo
  11. Blacky tak včera jsem ty poklice vyměňoval za origoš roomster a opravdu mi u dealera řekli, že tam nejdou, je jiný profil disku
  12. Právě to jsem chtěl slyšet, takže ty starší poklice na fabii tam také nejdou a myslíš, že verze Pluto (na novou fabku) tam půjde? Dost se tomu teda divím, je mi jasné, že patnáctky by měly pasovat na ten samý disk, ale asi je to u škody jinak....
  13. Možná že problém je právě v tom, ale stejně, čidla poznají že je tam tažné jen když připojím vozík do zásuvky ne?
  14. Ahoj všichni, dnes jsem si koupil na zimáky poklice u dealera Škody, a protože se mi nelíbí ty tři typy za dávají na Roomika, tak jsem si vzal patnáctky Avantgarda, co dávají na OctavkyII, ale nemůžu je nacvaknout, vždy mi jedna strana vyleze, jakoby byly malé, nemáte někdo infíčko, jak to je?
×
×
  • Vytvořit nový...