Přejít na obsah

Blue_Fau

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Blue_Fau

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. já bych byl radši, kdyby mi baterka vydržela co nejdýl a nevybíjela se pořád. Jak jsi tam psal, když odpojím červený kabel od žlutého, bude to minimálně odebírat proud..jak bych to měl udělat aby se mi pořád odpojoval? Jako přes vypínač nebo ho někam speciálně zapojit?
  2. Tak já jsem už zjistil, že moje chyba ve špatném (velkém) našlapávání plynu nebyla. Alespoň momentálně to nejde poznat, protože jsem již vyzkoušel jenom jednou prošlápnout pedál a je to stejné. Mě napadlo že by to mohl být bimetal, ale jak tam Ekkar hezky rozepsal funkčnost toho sytiče, tak by to mohla být i ta špatná membrána na objemovém ovladači nebo termoventil či ucpaný ten kanálek. Když nastartuju studenej motor, tak je přesně ta směs hodně obohacená, hulí to jak tovární komín, otáčky motoru jsou velmi malé. Když se motor ohřeje, je vše v pohodě. Nevím, jak to zjistit čím by to vlastně mohlo být. :-(
  3. 1. Pokud to chápu dobře, jedná se v té napájecí části o spojení pouze dvou vodičů +12V jako stabilních a na spínaný obvod..spínačku? 2 Já bych byl radši kdyby mi rádio hrálo i při vyndání klíčku ze zapalování..Je to možný? To bych nemusel v tom připadě zapojovat tu spínanou část nebo jo? Popř jak..Kdyžtak prosím vyvětli, tohle nějak moc nechápu :-) 3. Mluvím-li o stabilním napětí +12V mohl bych použít ten červený kablík jak mi tam visí z výroby..Alespoň bych se vyhnul napojování k +12V přímo z baterie. Snad je to je opravdu těch 12V, ještě jsem to neprověřoval a jeslti je stabilní to také nevím..ale logicky jeslti je z baterie, měl by být 4. -12V je také v konektoru zařazeno, tak bych ho připojil někam na kostru..Věděl bys kam nejblíž? 5. Nějaký to podsvícení a zbytek vodičů bych na konektrou zaizoloval, protože není potřeba.. 6. Na prodloužení těch kabelů z konektoru bych mohl použít klasickou dvoulinku s čokoládou..jak se ten vodič jmenuje, dává se pro propojení repráků. Mám doma trochu víc metrů toho slabšího drátu. Tak bych ho použil sem. Jeslti je to vhodný? 7. A co třeba vybíjení baterie? Hodně lidí si stěžovalo když si to dělali sami, že jim to rádio bralo i při vypnutém stavu šťávu z aku. To bych rozhodně nechtěl.. 8. Myslíš že jsem v obraze a dělal bych to dobře?? 9. Kdyžtak mi napiš co bych dělal špatně nebo jak bys to dělal..lépe ty.
  4. Tak tady posílám odkaz na tu stránku s Pierburgem. Snad je to ten co sháníš a trochu ti to pomůže. http://www.scribd.com/doc/2360645/Pierburg-2830-2E2
  5. Příště si dám teda majzla a nebudu v dobrý víře myslet na historii 105 a přišlapávat víc plynu před startováním, aby to chytlo, spíš je to naopak. Teď o víkendu hlásej trochu ochlazení. Tak zkusím nastartovat s jedním prošlápnutím a uvidím, kde se stala chyba Kdyby to dělalo pořád, tak bude nejspíš špatnej bimetal jak psal kolega nebo špatně seřízenej motor. Dám potom vědět jak jsem dopadl
  6. Jo, já vím, jen mě čistě zajímalo jeslti o tom někdo ví. Jinak jsem našel schéma toho Pierburgu 2E2 28-30 jak jsi sháněl. ALe je to v ruštině ty popisky k tomu, ale je tam hezky strojnicky rozebranej ten karbec..myslím že to je ale ten bez ručního sytiče. ALe kdyby tě to zajíalo, můžu ti ho poslat
  7. jo, mám v plánu to všechno seřídit, venitly, předstih, vymením olej, filtry, nechám přetěsnit olejovou vanu, pořádně umeju motor, dám nový svíčky, kabely, popř. je jenom očistim, hlavně nechám očistit karbec, páč je hezky očouzenej..A pokud bude lítat líp jak teď, tak to bude normálně raketa :-) ještě bych chtěl dát sport. podvozek..ale to je trochu vyšší investice (nevíte kde levněji sehnat?) a na naše silnice to je každej měsíc ležet pod heverem a menit ramena a čepy :-) A jestli to karosérie vůbec snese. Ale to je tak úprava na konec..uvažuju teprve o tom :-) Máte někdo nějaký zkušenosti se sportovním podvozkem na fáčku? nedělá to nějakou neplechu? alespoň to nebude v zatáčkách pocit jak s dodávkou naloženou bramborama :-)
  8. Blue_Fau

    Ide na 3 valce

    Pokud by nic nepomohlo, zkus se jednoduše kouknout na podtlakovou hadičku ze sání k posilovači brzd. Poznal bys to po hmatu nebo uslyšíš nepřirozený syčení a motor právě většinou jede jakoby na 3 válce.
  9. Zkus mrknout na celou palivovou soustavu. Může to být špatná palivová hadička, v který se udělá podtlak, scvrkne se a přeruší se dávka paliva. Zkus mrknout taky na palivovej filtr jeslti není moc zanesenej. Nebo něco v karbecu. Nech ho pro jistotu pročistit
  10. No mě šlo spíš o to, kde dělám chybu nebo co mám rozbitý, jestli jste se někdo s tim setkal co mi to dělá..teď to tedy chápu a řekl bych že dělám píčovinu jak to víckrát prošlapávám..měl jsem dojem že to je jako u šádiny..mám favorita fakt chvíli a teď je naštěstí teplo, tak jezdí. Myslel jsem že ty studený starty mi blbnou skrz né moc čistej karbec..jinak lítá docela hezky na favorita :-) Až bude větší zima tak ho zkusím jednou prošlápnout plyn a uvidím jeslti chytne :-) Ale zajimavý je, že jsem to do teď dělal pořád a když je teplo tak s problémama naskočil, ale jakmile bylo pod nulu to nehrozilo. No budu ho teď šetřit a jenom jednou prošlápnu plyn skrz ten bimetal :-)
  11. Jo, tak to jsem rád, že to jde alespoň nějak udělat :-) sice já a elektrika a obvody to nejde vůbec dohromady, ale pokusím se někde koupit ten ISO konektor..teď mi kamarád půjčil rádio, tak doufám že ty ISO kabely tam budou pasovat nebo se picnu. Jinak repro ve dveřích už jsou (možná originální ovály..nevím). Je od nich vedená už kabeláš připravená na zapojení do rádia. Mrknu na tu anténu ještě. ale myslím si, že je klasicky pasivní, páč tam visí jen ten černý samec a pochybuju že tam bude někde zesík..Ale raději na to mrknu a napíšu sem ještě. Takže pokud to dobře chápu mohla by to být celkem brnkačka..na netu stáhnu schéma zapojení těch ISO konektorů..ale ty nebudou tak dlouhý ty kablíky nebo jo? Kolik by tam mohlo bejt kabelů na přiletování nebo spojování? Budu potřebovat pájku na něco? :-) díky za odpověď
  12. Zdravím :-) mě by také zajímalo co vlastně vevnitř mám, když se bavíte tak o automatickém a ručním sytiči. To, že když je větší zima..Tak kolem nuly a níž, tak studenej start ani neznám, protože mi nechce chytnout. Nevím jeslti jsem málo našlapal benzínu nebo až moc, nebo dokonce měl špatný benzín, ale jakmile se oteplilo na 4°C, tak chytnul hezky. Mám ho chvíli a s karbecama nemám moc zkušeností. Startér motorem točil, z motoru se ozýval zvuk rádoby chytnoucí směsi, ale nešel natočit. Tím, jak jsem ho držel přes startér a motor začal kuckat se dostal otáčkama na 1000, ale nechytnul. Nevím jestli jsem ho (přechlastal), ale to si myslím že určitě ne, tolik jsem ho nenašlapával nebo tím jak byla vetší zima, tak nebyl funkční nějak sytič. To mě dostává k mé otázce, protože když jsem ho natočil kolem teploty 4°C, tak nastartuje, dávám plný plyn, dělá to zvuk z vejfuku podobný střílení jako při špatně seřízeném zapalování, ale ve skutečnosti to nedělá takový rámus, spíš tam jakoby praská když je studenej..to je chvíle tak 6 sekund, kdy se to potom ustálí a já radši držim nohu na plynu, páč se bojím aby to nezdechlo a když sundám nohu z plynu, tak jsou otáčky kolem 600 a pořád kolísají..motor jde hrozně pomalu a mám pocit jakoby právě sytič vůbec nereagoval. Při ohřátým motoru mám kolem 850-900 otáček. Právě jeslti bych měl mít ruční sitič a tím že jsem nezatáhnul nějaké lanko, tak asi chápu proč za studena motor neběží ve zvýšenejch otáčkách. Možná je to i tím, že je hezky zaprasenej karbec. Když odendám kryt filtru, tak vidím, jak je celej od černých sazí. Ještě jsem ho nedával pročistit. Lanko na sytič do kabiny nemám vedené..alespoň jsem ho neviděl, a na karbecu také nic takového nevidím, ale myslím si, že když mám novější typ rv.1993, tak ruční sytič by měl být historie pro něj.
  13. jo zapomněl jsem že je to favorit rv.1993 výbava LX..Tak sakra tam rádio muselo být ne? Ale kabely nikde :-(
  14. Zdravím Favoriťáci :-) Mám problém, kterým jsem zjistil, až když jsem koupil svého favorita. Při hledání kabelů k autorádiu jsem byl nemile překvapen, když jsem zjistil, že tam vlastně vůbec nic není. Místo toho tam je jen rámeček na rádio, visí tam červený kablík, nejspíše +12V a anténa tam také je, ale stopy po ISO nebo euro kabelech..toho celého svazku ani stopy. :-( Možná by to fachčilo pouze na ten jedinej kablík, ani nevím jeslti to je +12V, ale každej co má rádio má právě ten svazek ISO kabelů. Podle mě jsou buď vytrhané, protože tam jinak anténa je. Nevíte prosím Vás jeslti to jde nějak napájet nebo zapojit a popřípadě kam a kde vůbec tak dlouhé kabely někde seženu?? Na internetu jsem viděl pouze ty koncovky, né celou tu kabeláž k vlastnímu zapojení. Jsou vůbec takhle na přípravu rádia tyto kabely k sehnání? Abych nemusel na vrakáč a odtrhat z nějakého favorita půlku kabeláže?? Ptal jsem se na to jednoho maníka a ten řek, že je to v pohodě, že stačí napojit +12V s pojistkou od baterie a zbytek někam zapojit..ale právě z toho zbytku mám strach..Možná je to jenom banální věc..ale na rádiu mi docela záleží a nechtěl bych poslouchat pouze motor :-) díky moc za rady :-)
×
×
  • Vytvořit nový...