Přejít na obsah

pzwak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli pzwak

  • Narozeniny 30.9.1964

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.pzwak.eu

Oznámení pzwak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. u pátých dveří pomohlo seřídit dorazy, otázka pěti minut. Od té doby bez problému - mám ho 3,5 roku a najeto 80tkm.
  2. a volnobezne otacky jsou vzdy kolem 1000 nebo jen nekdy? Pokud jen nekdy, dela to vypalovani filtru pevnych castic, viz prirucka, uz se to tu nekolikrat probiralo i na foru. Pokud je to tak vzdy, neco neni v poradku, ja mam na stejnem motoru volnobeh kolem 800, jen pri vypalovani to visi na 1000. Klima na to nema prakticky vliv. edit. Pepa304 me predbehl :-)
  3. Tak jsem včera sundal gumovou prachovku z kabelu u levých dveří, a dva dráty mají popraskanou izolaci. Provizorně jsem je raději omotal izolační páskou, ale přemýšlím, jak to řešit dál. Vypadá to opravdu na nekvalitní kabeláž, Samozřejmě už je to pár měsíců po záruce, vyrobeno 3/2011, najeto 45tis. km :-( Netušíte, na kolik vyjde výměna kabeláže v servisu?
  4. pzwak

    originál hever YETI

    taky jsem porovnaval original pro Yeti a Octavii II a jsou temer identicke, rozhodla cena - platil jsem 600Kc za zvedak z Octavie II. Spokojenost...
  5. pzwak

    Offroad parky

    Petryeti: tohle je nekde uvedeno o tom neuznani zaruky pro offroad? proc potom u verze 4x4 je tlacitko oznaceno jako "off road"? A jakou jizdu v naklonu mas na mysli? predozadni (z kopce / do kopce) nebo bocni?
  6. Neco podobneho se mi stalo loni na podzim, po delsi ceste do Tater mi druhy den zacala svitit kontrolka a musel jsem dolit cca 6 dcl kapaliny. Po navratu z dovolene jsem auto dal do servisu, kde mi technik rekl, ze chladici soustavu natlakovali a nikde unik nebyl, ani vnejsi, ani vnitrni. Pry se to muze stat, kdyz auto plni z vyroby, zustane nekde bublina, ktera se muze uvolnit zcela nahodne i po delsi dobe. Mel jsem tehdy najeto cca 10000km. Priznavam bez muceni, ze jsem mnozstvi kapaliny predtim nekontroloval, jednak ta ryska je docela blbe viditelna, druhak me to ani nenapadlo, protoze u predchozich skodovek, co jsem mel (2x felicie, fabie) a dalsich aut jinych znacek, jsem se o chladici kapalinu nikdy nestaral a neubyvala (naposled ve Skoda 120). Od doplneni v Yetikovi to obcas zkontroluji (uz jsou to 3 mesice a najel jsem dalsich 5000km) a neubyva, hladina je porad stejne (samozrejme kontroluji vzdy teply motor). Tak to snad tak i zustane :-) jo, a mam Yeti 2.0 / 81kW CRTDI
  7. otáčky kolem 1000 občas pozoruji taky (2,0/81kW 4x4 Active, najeto 12000km, trasy většinou delší než 25km) a nemám pocit, že by to souviselo s teplotou motoru nebo spotřebou el. Dělá to častěji teď, když je chladno, ale zcela náhodně (aspoň jsem zatím nevysledoval žádnou souvislost). Spíš mi to připadá že jde o souvislost s vypalováním filtru pevných částic... Ale to je jen dohad. Někdy se zvýšené otáčky volnoběhu objeví během delší jízdy i vícekrát (a mezitím poklesnou na 800). Zatím mě to nijak netrápí a i v aut.servisu mě uklidňovali, že jejich služební Yeti s filtrem to dělá. Ale pokud se dovíte někdo něco víc, podělte se...
  8. Nevim, jestli se da koupit bocni sitka samostatne, aspon ja byl nucen koupit celou sadu 5 sitek... nejmin se mi hodi dlouha uzka, leda tak na destnik, ale i tak se to mnohonasobne vyplatilo. Spokojenost.
  9. Není špatná ani velká síťka na dno kufru. I když jsem někdy líny věci pod ni strkat a hodím je volně, díky okům po dně nelítají, zachytí se. Ale boční síťky jsou bezkonkurenčně nejlepší, už jsem do ní narval i velkou 3,5 litrovou láhev od okurek plnou medu a držela jak přibitá. Kdysi jsem taky vozil bedýnky, ale musel jsem v nich láhve různě šprajcovat kde čím, aby se nepřevrhly. Kdo už někdy čistil kufr od medu, pochopí, jaká je to se síťkou pohoda
  10. Sitky jsem dokoupil jako sadu dodatecne, v sade jich bylo celkem 5. Bocni pouzivam nejcasteji, nejmin vyuzivam tu dlouhou, zatim jen na destniky. Bedynky jsem driv pouzival taky, ale sitky mi prijdou lepsi, bedynky mi "putovaly" po kufru... Takze spokojenost a myslim ze sitky stoji za to.
  11. Ted jsem koukal do velkeho TP a mam tam 1800kg (Yeti 2.0/81kW 4x4 manual)...
  12. No já mám neoriginální rádio Kenwood a při konfigurování jsem si neobjednal Aftermarket přípravu, i když pochybuji že tam by spínaný + byl, alespoň podle toho co říkali v servisu. Nevím, jak to má zapojené Blues, ale anténa musí být napájená tak jako tak a protože odebírá trvale skoro 60mA tak si myslím, že bude určitě v klidovém stavu při vypnutém rádiu taky vypnutá (to by se v zimě při delším stání baterce moc nelíbilo). Spíš je otázkou, jestli půjde to napájení dostat mimo anténní kabel, protože právě orig. rádia mají napájení antény přímo po koaxu, kdežto neoriginální napájí anténu odděleným káblíkem a proto se pro neorig. rádia musí mezi rádio a anténu zapojovat ten fantom (coz je vlastne jen oddělovací kondenzátor s odbočkou). Tak držím palce, dejte vědět jak to dopadlo... Petr
  13. Řešil jsem podobný problém kvůli napájení antény přes fantom a ptal jsem se i v servisu - opravdu na konektoru ze stranz auta není spínaných 12V, musí se natáhnout drát od pojistkové skříňky vlevo a protáhnout pod volantem. Servis za to chtěl nějakých 500-700Kč kvůli nutnosti odkrytování atp. Nakonec jsem to vyřešil jinak, vzal jsem napájení z výstupu autorádia pro anténu, které je spínané při zapnutí rádia. Pokud Vaše rádio tenhle výstup má, mohlo by to pomoct, protože ten Parrot stejně jde přes radio, nebo se pletu?
  14. pzwak

    Zamek 5.dveri

    Da se to pomerne snadno seridit na gumovych dorazech, pod krytkou je sroub, ktery staci povolit a nastavit dorazy podle potreby. U noveho Yetiho se mi taky spatne doviraly zadni dvere, stacilo seridit pravy doraz, levy byl ok, coz me prekvapilo, ze nejsou nastavene stejne... Tezko rict, jestli to ve vyrobe vubec nekdo serizuje...
×
×
  • Vytvořit nový...