Přejít na obsah

morava

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení morava

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ještě malý dodatek. Problém jsem měl v lednu 2011 a na autě bylo natočeno 84 000km, dnes mám 175 000km a stále funguje. Zkus to vyčistit, anebo sežeň šikovného automechanika a dívej se mu pod ruce. Možná se budeš divit i ušima. MORAVA
  2. Já, jsem měl totálně zalepený jemný filtr v nádrži pod čerpadlem, byla to taková černá mazanice a musím říci, že od té doby mám klid. Auto mi vždy chcíplo, když jsem měl nádrž pod polovinou a sešlápl jsem spojku, anebo vyřadil do neutrálu. Pokud jsem jel pod plynem, tak nebyl problém. Na tento problém nepřišel nikdo v servisu, žádná diagnostika, žádná relátka pod volantem atd. a že jsem toho vyzkoušel. Opravdu se podívej na to sítko pod čerpadlem, má asi tak v průměru deset cm, možná osm a dáš mi za pravdu. Přeji pohodu a klídek. MORAVA
  3. Celý můj problém vznikl špatnou naftou????? Totálně špinavá nádrž a hlavně jemné sítko u čerpadla v nádrži pod zadní sedačkou. Nyní nejezdím s nádrží pod polovinu a jednou za dva roky vyčistím sítko čerpadla. Návod na demontáž je na YUTUBE, pro trošku zručného chlapa otázka hodiny. Dávej pozor při demontáži čerpadla, je to tam dost těsné, ale určitě to je ono!!!!Možná stojí za řeč i to, že od té doby jezdím výhradně na VERVA DIESEL od BENZINY a neměl jsem žádný zádrhel, ale než jsem to zjistil, tak mi dobře nebylo. Přeji dobré pořízení Tobě i celé rodině. MORAVA
  4. BoBo, díky za napsání připomínky, že je třeba vyčistit celou nádrž, to jsem opravdu zapomněl. Teď malinko přemýšlím, když si psal připomínku, že si zřejmě podobný problém řešil, ale ve své skromnosti si se nikterak nepodělil o zajímavou zkušenost, anebo jsem si toho nikde nevšiml. Pokud se pletu, tož se Ti omlouvám, ale přesto děkuji za doplnění mého postupu práce. Morava
  5. Vážení kolegové, přátelé vozů Škoda Octavia II s motorem 1.9 TDI a pro upřesnění rok výroby 2007. Je to asi rok, kdy mne potkaly nepříjemné chvilky na cestách se svým autem. Na těchto stránkách jsem se dotazoval na Vaše zkušenosti ohledně zhasínání motoru při plné jízdě, ale po čase jsem zjistil, že ten motor zhasíná při volnoběhu, např. vyšlápnutá spojka a dojezd ke křižovatce, popřípadě s kopce ke kruháči atd. Celý problém řešili pracovníci několika servisů po celé ČR, protože můj pohyb po republice je dost veliký, ale nikdo nepřišel na problém i když byl vyměněn pal. filtr několikrát, přidány čistící aditiva do nádrže, byla rovněž provedena výměna různých relátek, ale hlavní problém je v čerpadle v palivové nádrži. Je pravda, že jsem jako normální smrtelník podlehl nákupu nejlevnější nafty na trhu, ale to jsem netušil co si tím způsobím. Po těchto zkušenostech bych doporučil každému, aby zhruba tak po těch 60 000 km, při výměně palivového filtru zároveň si nechal vyčistit sítko u čerpadla v nádrži. Nejsem žádný automechanik, ale vyčištění jsem zvládl sám a trvalo to zhruba hodinu. Celý postup se pokusím co nejstručněji popsat. Po otevření auta nevkládejte klíč do zapalování, oklopte zadní sedačku, kde na pravé straně najdete víčko, které odklopíte a pod ním je čerpadlo. Vše jsem si řádně označil a namaloval, kontakty k čerpadlu jsou snad všem jasné, hadice mají pojistku, kterou zmáčknete a jednoduše nadzvednete. Pozor v hadicích může být tlak, doporučuji opatrně nadzvedávat, po odpojení povolíte kroužek z ocele co drží čerpadlo v nádrži, opatrně ho vyndáte, neboť prostor pro vyndání čerpadla je menší a hlavně nesmíte ohnout plovák palivoznaku. Vytáhnete celé čerpadlo a uvnitř ve válci na dně je jemné sítko, které bylo přímo zalepeno! To je cena za lacinější naftu!!!!! Celé čerpadlo jsem vymyl v čisté naftě, vyfoukal vzduchem a zpět namontoval. Světe div se!!!! Po opravě mám naježděno asi tisíc km a žádná známka poruchy se neobjevila. Ještě jsem měl napsat, že je nejlepší mít v nádrži co nejméně nafty a připravit si kbelík, protože po vyndání čerpadla by Vám nakapala nafta na čalounění, pozor v čerpadle je dost nafty, kterou budete muset vylít. Tohle je moje zkušenost a myslím si, že někomu docela pomůže. Mějte se pěkně a přeju Vám plno km bez starostí a závad. MORAVA
  6. Kolegové od volantu, moc děkuji za rady, všechny jsou nesmírně užitečné. Začal jsem problém řešit od nejlacinější záležitosti, tankuju u jiných čerpacích stanic a zatím vše funguje! Snad to nezakřiknu a odpověď na poslední příspěvek je, že žhavení funguje, motor chcípnul během jízdy a to snad nemá nic společného s relátkem od žhavení, ale na druhou stranu, elektrika je sviňa a dovede nadělat pěknou paseku i tam, kde by to člověka ani nenapadlo. Ještě jednou díky za rady a doufám, že budu moci příště napsat, že snad jsem objevil skřítka NEPOSEDU.
  7. Přátelé, děkuji za rady, ale pokusím se napsat další kratičkou historku. Tak tedy po pátrání a výměně relé v podvolantovém modulu, které údajně spíná řídící jednotku a po kontrole ukostření motoru se mi porucha objevila opět. Začínám být docela nesvůj, protože si myslím, že pokud se závada neobjeví na V.A.G. a existuje, tož začínám mít podezření, že jde o výrobní chybu, ale hlavně to ohrožuje na zdraví všechny účastníky provozu. Začínám být z toho docela nešťastný a opravdu si s tím nevím rady, ale i v servisech jsou vedle a zatím mi nikdo nepomohl. Vše stojí peníze a začínám uvažovat o soudním znalci, protože mám pociit, že tato závada by se neměla opravdu stávat a pokud se stane, tož by měla být zaznamenána. Udělám ještě jeden krok, pokusím se sehnat šikovného autoelektrikáře a o výsledku Vás budu určitě informovat. Přesto Vás prosím o napsání Vašich zkušeností s takovouto anebo podobnou závadou. Děkuji.
  8. Vážení přátelé mám Octávku 1.9 TDI rok výroby 2007, najeto asi 84 000km a stala se mi velmi nepříjemná věc, že během jízdy mi zhasl motor. Po několikerém startování motor nenaskočil, Divné bylo to, že jsem ujel zhruba 300km v kuse a najednou tato nepříjemnost. Venkovní teplota plus 8 stupňů, nafty v nádrži přes půlku, motor nikterak necukal, prostě čistě chcípnul. Po odtažení do servisu a napojení na diagnostiku se žádná závada neobjevila. Automechanikovi se po druhém nastartování podařilo motor natočit. Pro můj klid nalil do nádrže nějaký aditiv a doporučil mi vyměnit hlavního relé. Auto měsíc fungovalo bez problémů, ale při jízdě opět zhruba po 300km motor chcípnul. Zkušenost mi zavelela, že jsem několikrát startoval a motor naskočil. Celá záležitost mě dost trápí neboť si neumím představit, že při nějakém přejíždění mi auto jen tak odepře poslušnost. Relé je tím pádem dobré, ale kde bych měl hledat skřítka neposedu vůbec netuším. Pokud měl někdo z Vás nějaký podobný problém ozvěte se. PROSÍM!!!! Nechce se mi stále platit za mylné informace v servisem a na MERCEDESA prostě nemám, ač mi to kolega stále předhazuje. Věřím, že to je nějaká maličkost, ale kde ji hledat. Předem všem, kdo poradí moc děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...