Přejít na obsah

Beatle

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Beatle

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, mám zase jeden problém na mé Fabii (1.4 16V - 55kW, AUA), najeto 198 000 km. Občas auto při záběru poškubává. Bohužel ale tak nějak nevyzpytatelně. Třeba 200km je klid a pak pomalu při každém přidání plynu škubne. Navíc v loni v létě při cestě z dovolené mělo auto na dálnici několikasekundové výpadky. Všechno zhaslo a cca za 5s motor zase sám od sebe naskočil. Stalo se to asi 5x za sebou. Zastavil jsem na benzínce - diagnostika nic nehlásila, nastartoval jsem a bez sebemenšího problému dojel 1000km až domů... Od té doby (cca 4000km) se to takhle výrazně už neprojevilo, zůstalo jen to poškubávání a z motoru je od té doby, hlavně po krátkých jízdách, cítit silný zápach spálené gumy/plastu. Je mi jasné, že to může mít X příčin, ale hodně věcí je už zkontrolovaných a vyměněných z důvodu jiných závad (EGR, vstřikovače, lambda, svíčky, filtry...). V servisu také na nic nepřišli. Při vizuální kontrole jsem si ale všiml, že zapalovací modul je trochu naprasklý! Myslíte, že to může být příčina ? A dá se vadný zapalovací modul diagnostikovat? Abych ho neměnil zbytečně. Děkuji za reakce...
  2. Ano dělá to před každým startem.... Jinak klapka je vyčištěná. Nechával jsem ji asi před půl rokem vyčistit a nastavit v servisu a včera jsem ji sundával a je čista. Sundal jsem z klapky i ten plastový kryt a vevnitř vše vypadá v pořádku (neočazené konektory motoru, ozubená kolečka také OK ). Potom jsem udělal ještě základní nastavení přes VAG, ale děla to pořád... Asi jsem si toho prostě dřív nevšiml . Každopádně děkuji za uklidnění. Už jsem měl pomalu objednanou novou klapku. Za týden jedu s autem 2500km na dovolenou, tak teď poslouchám všechny pazvuky.
  3. Pravda, napsal jsem to špatně... Myslel jsem před startováním - klíč v poloze 2.
  4. Ahoj, při startování mi škrtící klapka nejdříve píská a pak v ní cvakne, jako kdyby byla zaseknutá (video). http://www.youtube.com/watch?v=Tqv__d9ZyIE Je to normální nebo bude brzo KO? Jinak vše funguje normálně...startování, volnoběh atd. A ikdyž na tom videu se to jeví jako dost hlučné, tak při zavřené kapotě to ven slyšet není. Děkuji za reakce.
  5. Ahoj, jen doplním že to dělalo spojkové ložisko, které bylo vadné už z výroby. Naštěstí mi byla uznána reklamace a provedena výměna bezplatně, ikdyž to byl trochu boj...
  6. Zdravím, po výměně spojkové sady (lamela, přítlačák, ložisko), mi začalo něco pískat právě od spojky / převodovky. Pískání se objevuje ale jen když je spojka sepnutá, stačí se nohou dotknout spojkového pedálu a pískání přestane, pedál při tom ale mírně vibruje... Nevíte prosím, čím by to mohlo být? Auto jsem vrátil do servisu na reklamaci. Zatím prý netuší a musí to zase celé rozdělat, údajně možná ložisko v setrvačníku. To ale vůbec nechápu! Kde je na setrvačníku ložisko? Myslel jsem, že je přišroubovaný přímo na klikovou hřídel a až ta je uložena v ložiskách... Děkuji za reakce...
  7. Ahoj, začal se mi u Fabie na kapotě loupat svrchní bezbarvý lak na matalíze. Chtěl bych znát váš názor, jestli to půjde lokálně opravit (přebrousit, přestříkat) nebo bude jediná možnost přelakovat celou kapotu, což by byla asi pěkná pálka... Předem děkuji za reakce...
  8. Tak to se přiznám, jsem nezkoušel. Zkoušel jsem kontaktovat různé prodejce náhradních dílů, ale vždy neúspěšně. Sedák nejde sehnat vůbec a dečka jen jako komplet na obě sedadla. Což je nesmysl, když pojtřebuji jen jednu dečku... Ona by se dala ta dečka asi opravit, ale říkal jsem si, že když už budu sedadlo rozebírat, že zrovna vyměním prosedědný sedák...
  9. Zdravím, prosím nevíte někdo, kde by se dal sehnat molitan sedáku a vyhřívací dečka na sedák? Na http://www.skoda-parts.cz/ mi pan majitel slibuje už 3 měsíce, že mi díly pošle, ale už tomu nevěřím. A nikde jinde jsem neuspěl....
  10. Děkuji za podrobnou odpověď. Asi to tedy budu dál řešit. Nejspíš teda koupím celý kryt. Když mě tahle sranda stála tolik peněz, tak už to bude v podstatě zanedbatelná částka... Najdnu stranu jsem rád, že jsem konečně objevil příčinu, ale na druhou stranu mě hrozně štve, že na to nikde nepřišli! Zaplatil jsem hodiny a hodiny za diagnostiku, čištění a nastavování "odborníkům" a nakonec je to taková banalita .
  11. Prozatím jsem to vyřešil podobně... Protože termostat se mi sehnat nepodařilo a všude mně odkazují jen na koupi celého krytu, prozatím jsem nefunkční termostat vyndal a nahradil ho šroubem, takže klapka je trvale v zavřené poloze.Od té doby se kontrolka nerozsvítila, takže věřím že to byla opravdu příčina. Jen se chci zeptat. Jaký a na co může mít vliv to, že motor teď bude sát jen chladný vzduch z venku i teď v zimě?
  12. Takže včera 13°C nad nulou a kontrolka se po měsíci kdy bylo celou dobu pod 10°C a ujetí cca 700km opět rozvítila! Usoudil jsem, že to už nemůže být náhoda a začal pátrat... Objevil jsem, že je nefunkční klapka nasávaného vzduchu v krytu motoru, která reguluje teplotu nasávaného vzduchu (teplý od svodů / chladný z venku). Na vině je špatný termostat. A teď otázka... Nevíte kde bych mohl stejný termostat sehnat? Jako náhradní díl se prodává jen celý kryt motoru za 2500,-Kc... Příkládám obrázky :
  13. Tak i mě se konečně zadařilo... Nakonec jsem to znovu dělal bez sundaní přístrojovky a tentokrát se mi motorek podařilo vyndat celkem rychle a snadno. Ovšem zandat ho potom zpátky byla pěkná pakará! Ta menší verze držáku musí jít krásně, ale ten větší...co drží v západkách až nahoře je opradu děs dostát zpátky Nicméně se zadařilo a motorek po prostříkání chodí tak jak má, ikdyž na VAGu chyba po vymázání ihned naskočí zpět. Beru to ale jen jako dočasné řešení na přežití zimi a najaře ho vyměním za nový. Aspoň už budu vědět jak na to.
  14. Ahoj, tak po nějaké době mám pokračování.... Nádobku jsem nakonec vyměnil. Bohužel bez výsledku a boj s kontrolkou jsem vzdal. Občas sama zhasla, ale po cca 100km se zase vždy rozsvítila. Před 14ti dny jsem nechával přetěsnit ventilové víko, protože na 3tím válci sákl na svíčku olej. Kontrolka po asi 50km od opravy zhasla a do teď (cca 300km) se nerozsvítila. Tak teď nevím, jestli to je náhoda nebo to může souviset s tím přetěsněným víkem. A nebo mě taky napadlo, že je to nástupem chladného počasí. Auto jsem kupoval v únoru a kontrolka se poprvé rozsvítila někdy v dubnu. A teď v říjnu zase zmizí...
  15. Ja nerozumím tomu, že s původním termistorem výhřev šel v podstatě pořád, ikdyž na minimální teplotu a jakoby v impulsech... Někdy fungoval i úplně normálně. V přerušených dečkách tedy problém asi není...? A po výměně termistoru za 10k nejde vůbec... Půjčil jsem si na to i multimetr, že to zkusím proměřit. Akorát se to nejdřív budu muset naučit a zjistit co mám vlastně měřit... A potom to je asi na vyndání sedačky, protože na tu svorkovnici pod sedačkou se jinak jde dost špatně dostat. A když už budu muset vyndávat sedačku, tak bych rád vyměnil molitan v sedáku a to znamená koupit celou použitou sedačku, protože samotný molitan se neprodává. Takže mám o zábavu postaráno...
×
×
  • Vytvořit nový...