Cau, tak jen v kratkosti se podelim jak sem vyresil muj problem s padanim turba chybou na maxidotu emise do dilny + P299 diagnostika ... Navstivil jsem servis skoda popsal problem,, merily logy, tlaky atd,, kontrolovali snimace hadicky a diagnostika jim pryc nic konkretniho nerekla erg ventil a turbo pry jak novy... Protze jsem potreboval jezdit dalky kvuli praci, po navsteve servisu jsem si koupil kablik na chip tuning a prehral jsem puvodni chip na origo mapu pro mou jednotku. poznamka pry to ve skoda servis ani neumi coz nechapu a nekam ji na prehrani posilaji mi bylo receno. Auto sice tak netahlo a vypadalo to nadejne ale padlo mi asi jeste po dalsich 500km 2x. Usoudil jsem ze kdyz to neni turbem, cidly, hadicky, ani chipem ze bude problem 100% v palivu, Nafta byla maxmotion koupena v Brne plna nadrz,,,, Vyjel jsem nadrz do 0 a vzal na agip na zkousku 10l . turbo nepadlo, vzal jsem dalsich 20l na benzine vervu a nic, zadny pokles vykonu nebo padnuti nouzaku..Napich na svou diagnostiku autoscan bez chyb. Protoze jsem zvykli na vysi vykov nahral jsem upravenou profi mapu se 100kW kdy motor pekne tahne jako benzin motor az do maximalnich otacek 4800 a ma nizsi spotrebu. Na tdi velmi zajimava mapa co jsem zkousel ostatni tuning i origo mapy po dosazeni 3500 vykon a tah motor ztrati jde dolu, Ted jsem spokojenej najel jsem 5000km od ledna jak auto tahne paradne, super pri predjizdeni. Takze zaver vybiram kde natankovat kvalita nafty muze delat ruzne problemy a omv me docela prekvapilo.