Přejít na obsah

mirek.mika

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mirek.mika

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. A zkoušel jsi jestli ti jde do antény proud. Mě tam šlo něco kolem 11.5 V. Měl jsem stejný problém a výměna antény za novou pomohla.
  2. Já mám 1,9TDi rok 2006 najeto něco přes 200tis. Na podvozku kromě brzd a zadních ložisek vše originál z výroby. Nikde není žádná vůle a tlumiče na pohled taky O.K. Otázka zní, má někdo realnou zkušenost jestli měnit tlumiče. Jde mi jen o to aby tonebyli vyhozené peníze a velké zlamání. Auto jinak zatím super mám ho 6 let a asi se ho nikdy nevzdám bo takové už se dnes nevyrábí.
  3. Ahoj, potřebuju radu, jak vyměnit pouzdra čepů u předního brzd třmenu. Stávající nějak ven dostanu, ale jak tam vtlačit ty nové. Musí se odmontovat třmen od hadičky nebo to zvládnu i na autě? Jo a ještě jedna otázka čepi mají imbus nebo torx. Mám 1,9tdi 77kw BKC
  4. Čus dělá mi to taky a nedávno když sem se pustil do brzd tak sem zjistil proč. Třmen na pravé straně má totiž v těch plovoucích čepech vůli. Takže když zacouvám a zabrzdím tak poviskočí na druhou stranu. Nejspíš to budete mít to stejný. A nebo homokineťák.
  5. Dnes ráno po ujetí asi tak 12km s práce sem vylez z auta a ucítil hroznej smrat. Šlo to od zadního levého kola,nejspíš bylo celou cestu přibrždený. Nevíte náhodou někdo po čem mám jít? Nebo co rozhýbat... Docela mě to totiž vyděsilo mám tam totiž zánovní kotouče,destíčky a ložiská,tak to celé vzhledem k ceně nechci absolvovat znovu. Jedná se o OII 1,9tdi.
  6. No právě že se tváří vše až moc originálně. Lak je na všech dílech naprosto stejný a dokonce i haubna je uplně stejně rezavá pod maskou jako snad u všech prvních OII. Sem druhí majitel a po koupi sem nechával prohlídnout auto u známího co dělá v origo servise Škoda. A je divné že ani on by si toho nevšim. Mám jí asi něco přes rok a všim sem si toho až tak po pul roce. Je to r.v. 2006 1,9 td. Spíš mi přide jestli nemohli něco špatně poskládat po té vyměně chlaiče.
  7. Mám takoví dotaz, jestli náhodou někdo nema zkučenosti z pasováním kapoty (haubny) u OII. Na levé straně mám totiž větší spáru než na pravé a na levo je i níž než blatník.Nedá se to neják dopasovat? Tak na 90% sem si jistý že to nebylo nikdy bouraný. Zdá se mi totiž že to takhle po... v servise když sem byl v létě měnit chladič klimi . Bohužel si tím ale nejsem jistý. Predem dík za rady, nápady už mně totiž nebaví na to koukat pokaždý když jdu do auta.
  8. Nevím jestli je to ta samá závada ale mně museli vyměnit ložisko zadního kola které je i z nábojem. Je na něm totiž takoví kroužek, který se rozpadne a vypadnou z něj magnety. Prý se to stává docela často,nemoc nebo spíš vlasnost O2 . To ložisko co mi tam namontovali (orygo) už by prý mělo být kvalitnější.
  9. Já ho měnil minulí tyden na zadním kole a měnil sem jen jedno. Dělali mi to ve značkovím servise a o geo. nebo že by se museli měnit obě nepadl ani řeč. To ticho najednou je neskutečný. Mám tam známí takže si myslím že by mi to řekli.
  10. Nepsal sem o rozvodech......
  11. Tak pardon asi jsem se špatně vyjádřil on opravdu dělá mechanika v servisu. Tak se jen ptám jestli už má někdo najeto víc než např. 50000km? A je bez problémů. Protože když mají řemeny doživotní životnost tak kolik je ta životnost.
  12. Tak kolik zvás už bylo na výměnu motoru místo oleje, prý ty slavné 1,2 TSI vůbec nic nevydrží. Kamarád už měnill dva. Jeden měl najeto 5000km a druhí 9000km. Tak hodně šťastných kilometrů.
  13. Zkus se předtím než otočíš klíčkem připoutat.
×
×
  • Vytvořit nový...