Jump to content

Milaro

Uživatel
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Milaro

  • Rank
    Nováček
  1. Poradí někdo jaké piny koupit do konektorů, které přijdou do řídící jednotky rozpoznání přívěsu? Ty, které uvádí v prvotním vláknu FrantišekM: 6Q0 937 713 6Q0 972 883 příp. ještě čísla pinů, které se připojují do pojistkové skříně... (malý a velké)
  2. Zdravím, dá někdo typ, kde je možno sehnat pro připojení trvalého + do pojistkové skříně kabel s trojitým můstkem, který se pak táhne do motoru na pojistkovou lištu vedle baterie? Označení dílu je VAG 000937524C - samozřejmě něco z bouračky, nový díl vím kde koupit?
  3. Čidlo vyměněno, klima sice chladí, ale najíždí později... cca 5 - 10 minut po spuštění. Diagnostika nehlásí žádnou chybu, jen tlak v okruhu je max. 9 barů .... takže s toho soudím, že bude potřeba nový klimakompresor. Nebo máte ještě tip, co zkontrolovat?
  4. Teď jsem si všiml červeně označené věty v tvém příspěvku pod čarou... Ptám se proto tak blbě, protože tam, kde mi tu chybu detekovali na VAGu, mi řekli, že je to s největší pravděpodobností "chycený" kompresor. No a pak už jen sázeli předpokládanou cenu opravy 10, 20 tis. Podle všeho bude potřebovat vyměnit jen ten tlakový spínač - te to jen na hliníkové trubce, která je pod plnicími ventily (levá spodní strana)? Vede k němu 3 drát. vodič.
  5. Ahoj, nechtěl jsem zakládat další téma, tak píši zde... mám taky problém po zimě s automatickou klimatizací v OII. Nechal jsem doplnit chladivo, klima sice chladí, ale někdy nabíhá později, tak po cca ujetí 3-5km. Na VAGu mám hlášenou jednu chybu a to 00819 (vysokotlaký snímač -g65, přerušení/zkrat ke kostře, sporadická). Dá někdo tip.... díky
  6. Pro všechny zájemce o tempomat - páčku tempomatu ze Superba (je to ta komfortnější, dle ohlasů z fóra, číslo 3U0 953 513D) jsem koupil před 3 týdny v Karviné za 595,- Kč. Kabeláž jsem si udělal nakonec sám (něchtělo se mi přeplácet...) vyšla mě kompletně na cca 200,- Kč. Montáž tempomatu dle návodu z tohot fóra mi trvala 3,5 hod; dělaná cestou zespodu, tzn. bez demontáže celé palubovky. Takže finální cena za kompletní tempo = 800,- Kč (aktivace VAGem byla grátis)
  7. Pro všechny zájemce o tempomat - páčku tempomatu ze Superba (je to ta komfortnější, dle ohlasů z fóra, číslo 3U0 953 513D) jsem koupil před 3 týdny v Karviné za 595,- Kč. Kabeláž jsem si udělal nakonec sám (něchtělo se mi přeplácet...) vyšla mě kompletně na cca 200,- Kč. Montáž tempomatu dle návodu z tohot fóra mi trvala 3,5 hod; dělaná cestou zespodu, tzn. bez demontáže celé palubovky. Takže finální cena za kompletní tempo = 800,- Kč (aktivace VAGem byla grátis)
  8. Cosby a smím se zeptat jakým softem to děláš?
  9. Takže potom není způsob jak Vagem např. vypnout přední airbag k vůli dětské sedačky, musí se na to použít jiný software než Vag? Nebo prostě bude problém i jiným softem?
  10. No přesně ona, co s ní je? Bohužel to slyším poprvé, že tato serie byla vadná... V čem je problém??
  11. Takže odpovím sám sobě, problém je již vyřešen. Řešení poskytl autoelektrikář z nedalekého Polska. Závadou byla vadná řídicí jednotka, chyba v paměti jednotky. Jednotku jsem v neděli odmotoval z auta, v pondělí ji doručil elektromechanikovi, ten ji přeprogramoval a vše je OK. Cena za přeprogramování 100 Pzl (českých necelých 800?- Kč)
  12. No prakticky nebylo co, na vedení s airbagy jsem nešahal, pouze vytáhl z ř. jednotky ty dva konektrory XS4, XS5 zapojil diodový můstek a zpět s nimi..... nejdou jinak zapojit jeden má 18 pinů druhý 6. Ještě mě dnes napadlo, že jak jsem šoupal sedadla úplně dozadu na doraz, jestli se něco nestalo s připojením airbagů pod sedadly??
  13. No ještě doplňuji přesné znění hlášky z Wagu Seznam závad airbagu: 2 závady 01299 - diagnosticky interfejs pro datovy BUS (J135) 62-10 zadne, nebo chybne serizeni - sporadicke 65535 - ridici jednotka, chyba v pameti 00-10 - - sporadicka
  14. O víkendu jsem si montoval alarm, vše bylo OK, ale po nainstalování začala svítit kontrolka airbagu. Tak jsem to hodil na Vag, našel závadu, ale nejde ji vymazat. Podle škodováckých tabulek je to chyba na vedení nebo svorkovnici. Neví náhodou někdo z vás "zkušenějších", kde by mohla být chyba? Při té montáži alarmu jsem pouze odpojoval svorkovnice XS4 a XS5, abych napojil diodový modul na spínače dveří a kufru no a na kabeláž přepínače světel jsem zapojoval na poz. 13, 14 signalizaci na parkovací světla. Má někdo nějaký tip.......
×
×
  • Create New...