Přejít na obsah

Kuba

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kuba

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Je to 1.6MPI, klapku tam mám druhou, myslím že to začalo dělat už u té staré. Jinak vagem jde uvést do základního nastavení a pokud jí sleduju na vagu, tak všechny hodnoty vypadají ok. (potenciometr ukazuje plynule, žádný skoky, žádný bláznivý věci). Ale když ohřeju motor, tak jak píšu, na tisíci to houpe a na volnoběh to začně podle mě prostě na nějakým válci vynechávat nebo co. Klapka dohonce na volnoběhu to houpání zkouší (na základě signálu od čidel a jednoty) usměrnit, tzn. motor poprvé houpne, chviličku na to začně klapka otvírat, pak zase zavírat, ale nejdřív klapka drží (na vagu vše drží, točky, úhel klapky, teploty vše stabilně ok) a až po prvním škytnutím motoru začne otvírat a závírat a klape jak prdlá aby to srovnala. Má někdo zkušenosti s přisáváním falešného vzduchu v sání? Já mám zatím zato, že by se to projevovalo tak nějak v celém rozsahu a třeba menším výkonem. Můj problém je od volnoběhu do cca 1100ot, kdy prostě motor jako vynechává. Na volnoběhu se chová podobně když odpojím kabel od svíčky. To škytá podobně, jenže i tímhle způsobem je dost blbě poznat na kterým válci by je závada(jestli je jen na jednom). Neměl někdo zkušenosti ze závadou např. zapalovacího modulu, hallova snímače otáček, nebo vstřikovací trysky, jaké byly projevy? Co to dělalo? Nemám druhé auto abych prohazoval díly a zkoušel, no a aby mi v servise otestovali odstřiky, to se mi taky moc nechce aby mi to rozvrtali, já jim zaplatil vejplatu a řekli mi že to je něco jinýho...
  2. Díky za odpověď, Ptám se protože mi motor na divně houpe (na cca 1000ot je to nejhorší), je to takový houpání v rozmezí cca 300ot, prostě sám přidává a ubírá, na volnoběhu je pak ten chod také trochu neklidnější. Dělá mi to snad už poslední půlrok a nemůžu na to přijít. (Nový zapalovací kabely, víčko rozdělovače, palec, řídící jednotka, vyčištěný sání i klapka), diagnostika nepíše žádný chyby, je to docela oříšek. No a právě ta lamdla mi v tom houpání skáče mezi těmi cca 0.2-0.8, houpe to tak co vteřina prostě jak ten motor pořád ubírá a přidává. Tak mě napadlo že bych se tohohle mohl chytnout a že by mi to řeklo jestli v tom houpnutí mi chybí jiskra nebo benzín. (tzn. jestli je v háji snímač otáček, zapalovací modul a nebo některej ze vstřikovacích ventilů, benzínový čerpadlo atp.)
  3. Zdárek, nevíte někdo jaký je význam signálů přicházejících od lambda sondy? Lambda dává 0-1Volt, nevítě někdo co to znamená když se to blíží k 0V a pak k tomu 1V? Jedna možnost je žádná nespálená směs ve výfukových plynech a druhá je spousta nespálené směsi, otázka je kdy je která.
  4. Zdravím, Mám fel 1.6 r.v 96. Potřeboval bych zkusit jinou řídící jednotku. Já mám v autě jednotku která na diagnostice píše že má jednotku imobilizeru, tzn. že pokud vím, mám čip v klíči. Jednotka kterou bych tam rád zkusil je z r.v.97 a kromě čipu v klíči má také "černou" krabičku, která se musí před startem kamsi strčit. Lze tyhle dvě jednotky zaměnit? Je mezi nimy rozdíl? Je více druhý jednotek pro 1.6? Lze je rozeznat podle nějakého čísla?
  5. Ok, jenže klapka mi odešla cca před 5000, dával jsem jinou, nebyla nová, ale měla být ok. Co vzpomínám, tak myslím to začínalo už před výměnou. Jinak jak se může posrat na klapce: Potenciometr - nepravidelně snímá chod plynového pedálu, to lze celkem hezky odzkoušet na diagnostice - ok Špinavá - příliš malé otáčky na volnoběh, až chcípe - ok (já mám otáčky supr, největší bordel mám na kolem 1000ot) Koncový spínač volnoběhu - auto "nepozná" že je puštěnej pedál a furt jakoby jede (volnoběh, 1000ot - do toho spínač nekecá) Motorek - buď jde nebo nejde, tzn. na volnoběh je klapka zavřená a na studenym jako že není sytič. Mě motorek jezdí sem a tam kolem toho kde má být, motor mi nechcípe, jen kolísá. No a kdyby do vystavovacího motůrku šlo konstantní napětí, tak by asi těžko jezdil sem a tam, ten má jezdit podle toho co mu posílá jednotka. Navíc mě to houpe na 1000ot a to je motorek venku ze hry, to je klapka vystavená pomocí plynovýho lanka. Děbatě a jinýmu vysvětlení se nebránim, protože už fakt nevim.
  6. Nazdárek, Mám fel 1.6, cca 150tis km a už docela dlouho se snažím přijít na následující závadu, proto budu rád za každou myšlenku nebo podobnou zkušenost. Pokud na volnoběhu držím pedál okolo 1000ot, tak motor houpe v rozmezí snad 200ot, prostě přidává a ubírá (na studenym motoru je to stejné ale ve vyších točkách). Při jízdě, když třeba v koloně se chci šourat na dvojku s podobnejma točkama, nebo si před zatáčkou přibrzim motorem a potom chci do zatáčky přidat, tak to škubne jako blázen. Při vyžších točkách je to ok. Na volnoběh pak klapka střídavě otvírá a zavírá, ozívá se klapání tý klapky a ten volnoběh je taky dost mizernej (nechcípá to, není špinavá ani špatná klapka!). No a tedka to hlavní, jak zkouším všechno možné, tak poslední "opravy" (vyčištění a seřízení rozdělovače, vyčištění a nastavení klapky do zákl. nast, výměna zapalovacích kabelů atp.), tak všechny tyto zásahy znamenaly výrazný zlepšení, téměř ok. Časem se ale všechno vrací a je to prostě zase stejný. Mám dokonce už ověření, že jen provedení základního nastavení klapky má stejný efekt = výrazně lepší ale postupně se to vrací. Diagnostika nic nehlásí, lamdla dává co by měla, čidlo otáček vypadá ok, váha vzduchu ok. Klapku i celý sání jsem měl nedávno venku a čistil. Neměl někdo podobný problém? Mohla by být v háji jednotka?
  7. Kuba

    Spotřeba 1.6

    Taky jsem dumal jestli jít do 1.6 ....nakonec jsem ji vzal a jsem za to rád. 1.6 je parádní když jezdíš dálky, na dálnici, ale po městě si vezme víc než 1.3 1.3 je lepší na couračky po městě a nákupy, na dálnici se musí vytáčet aby jela Já jezdím s 1.6 na dálky (většina po dílnici) za cca 6.5 l
  8. Mám feldu 1.6 (cca 150tis km), no a někdy na volnoběh klape klapka jak divá (nemám nějak přesně vypozorované kdy, ale spíš na teplém motoru to je, na studeném ne, to jsou točky díky sitiči vejš a to motor běží klidně). Klape tak že se celkem rychle zavírá o pootevírá. Druhý projev asi stejné závady je třeba v koloně když chci jet za 1 nebo 2 při malejch točkách, pak motor při stejné polože plynu jako že chvíli tahne a chvíli brzdí, prostě kope jak prdlej. Klapka je čistá, diagnostika nic nehlásí, filtr čistej, svíčky zánovní, zapalovací kabely úplně nový. Neměl někdo podobný problém?
  9. Kuba

    Oprava klapky

    Jestli myslíš vyčištění klapky, tak to je v pohodě, i to základní nastavení, to si dělám sám přes vag, ale já se ptal jestli někdo nemá zkušenosti s rozebráním motorku co nastavuje klapku, ten mám v háji a na ten se potřebuju (než tu klapku uplně zahodim) a zkusit ho vyčistit, ale nevím jak tozebrat ty kolečka a hejblátka, abych se dostal na ten motorek.
  10. Kuba

    Oprava klapky

    Nazdárek, mám krátce feldu 1,6. Poslední asi tři tisíce mám problémy s klapkou. Proběhlo vyčištění, to pak bylo lepší, teďka už to zase stojí za prd. Mám auto po diagnostice, potenciometry ok, spínač volnoběhu ok a do klapky jednotka pouští napětí celkem ok dle dílenský příručky. Vypadá to že je něco s tím motorkem to nastavuje klapku. Problém je, že nevím jak se na ten motorek dostat. Někdo myslím tady v těch fórech psal že ten motůrek čistil. Nevíte jak ten motůrek dostat ven, jak to rozebrat aby to pak ještě fungovalo? Mám klapku na stole, ale jak do ho koukám, tak tak mě nenapadá jak do toho...?
  11. Kuba

    diag.zasuvka

    Čaute, mám feldu asi čtyři měsíce, tak se doto teprve dostávám a chci koupit kabel (http://www.tacc.cz/themes/kategorie/detail.php?artikelid=179122&kategorieid=120&source=1), má s ním někdo zkušenosti? Hlavní dotaz, mám zřejmě vháji nějaký čidlo, pozná se na diagnostice jestli jsou čidla v autě dobrý nebo špatný?
  12. Tak už jsem na ten plyn kápnul, byla to pěkná kravina, bylo "jen" moc stažený lanko na plynu a jednotka asi pak měla docela těžký rozpoznat kdy je volnoběh a kdy brždění motorem. Seštěloval jsem plynový lanko podle knížky, odpojil baterku, pak nechal na ohřátým motoru puštěný kontrolky ať si jednotka "poštěluje" klapku a je to ok.
  13. Díky za odpověď, ale tím že přidávám plyn moc rychle to asi nebude, na to už jsem seděl v moc autech a poznám že je něco špatně. Navíc se to zhoršuje, ještě nedávno jsem to zamaskoval právě jemným přidáváním plynu, ale začíná cukat hodně.
  14. Může mi někdo dovysvětlit, jak ten program spojit s autem? Předpokládám že je nějaký kabel který propojí auto s pc, co to stojí, kde se to dá sehnat a jak se tomu říká?
  15. Zdravím, Mám 1.6 Felicii a mám následující problém. Když na volnoběh pručejc přidám plyn, je nejdřív škytnutí a pak se rozjede. Za jízdy když jedu, brzdím motorem a pak chci zase přidat plyn, tak přidávám plyn, nejdřív nic a pak to škubne a rozjede se. Měl jsem do toho špinavou klapku a chcípání na volnoběh, tak jsem myslel že to spolu souvisí, ale dělá to pořád. Čistil jsem klapku, restartoval jednotku, svíčky nový. Chtěl jsem ještě zkusit jinou Lambdu, ale nedostal jsem jí ven, měl jsem na klíči trubku, páka jako bejk, klíč jsem rozšklebil a lambdu jsem nepovolil. Nemá někdo zkušenosti, co by to mohlo dělat? Neví někdo jak se projevuje špatná lambda a taky nějakej fígl jak ji dostat ven? Auto má k 140 tis.
×
×
  • Vytvořit nový...