Přejít na obsah

Major700

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Major700

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Díky, právě jsem řešil totožný problém a nakoukl sem...jako v říši snů, hned první téma to "moje". Šroubovák za plastový okraj vložky filtru to vyřešil. Paráda !!!
  2. Tak info po 140 Km zní : vše ok. Díky za ušetřené tři tisíce!!!!
  3. Tak ventil mi došel včera, dnes namontován, nastaven a zatím po ujetí cca 10 km zkušební jízdy VAG hlásí "no trouble code", takže uvidíme po pár desítkách kilometrů. Nastavení proběhlo úplně jinak, než s tím originálním, vypsalo to nějaké hodnoty ve voltech a pak OK. Tak snad problém byl skutečně s EGR ventilem. Díky za rady, po stovce km sem dám ještě definitivní info.
  4. Ano, zadal jsem to, zmáčkl OK, tak dvě vteřiny se nic nedělo, na displeji nic nebylo, cosi se dělo a pak se displej vrátil do výchozího postavení jak jsem uvedl nahoře. Ale-zkoušel jsem to před výměnou ventilu v domnění, že když nic jiného, tak ho přenastavím. Doufám, že jsem nepřešteloval něco jiného.
  5. A to je všechno? Udělal jsem to, na displeji se nic nenapsalo, jen se vrátil do stavu na první fotce, aniž by proběhla nějaká potvrzovací hláška.
  6. ]Takže na tom ručním testeru jsem při nastavování skončil u menu "kanál"- Zkoušel jste to někdo dál?
  7. Díky za vyčerpávající odpověď, podle Tvého návodu se to nemůže nepovést. Trochu problém bude možná s nastavením, mám VAG nikoli v notebooku, ale v podobě jakéhosi multimetru, něco takovéhohle http://im.aukro.cz/vag-kkl-can-obdii-diagnostika-vsech-znacek-darek-i2285522675.html akorát s určením jen na VW, tedy i Škodu. Nastavování je tudíž jiné. Možná by mi pomohl návod co nastavovat, resp. data nastavení, nikdy jsem to nedělal. Každopádně pokud se nepodaří, stavil bych se po předchozí dohodě za Tebou. Moc dík.
  8. Asi před 500 km se mi rozsvítila kontrolka motoru, VAG hlásil závadu 17811-systém zpětného vedení výfukových plynů - regulační odchylka. Chybu jsem vymazal, po 300 km naskočila znovu, auto jsem dal do servisu. Provedli "vyčištění a nastavení zp. vedení" za 700,- Kč s tím, že pokud to nepomůže, bude nutná výměna zpětného vedení výf. plynů, oprava téměř 6000,- Kč. Po ujetí 100 km tatáž vada. Mám Fabii 1.2, 12V, r. výr. 03/2003, najeto 125 000 km. Závada se fakticky nijak neprojevuje, ani při volnoběhu, ani na zátah do kopce, výkon i otáčky beze změn. Vím, že na toto téma je zde několik článků, vždy se však v něčem liší (jiná chyba, změny v chování motoru), takže můj dotaz zní-jak se vyhnout takto drahé opravě? Pokud bych se obrátil tentokrát na neznačkový servis, co by měli vyměnit? Co hrozí při ignoraci závady? Budu rád za každou radu nebo názor....a pokud přece jen někdo někde řešil úplně identický problém, omlouvám se za přehlédnutí. Dík.
×
×
  • Vytvořit nový...