Nuff - To je jedno, stále bude svítit mlhovkami, které na to nejsou dělané.
Tak tady bych asi nesouhlasil. Mám Škoda Octavia II, MR 2008, třípolohový přepínač světel. Asi měsíc mám na OII nakódováno denní svícení přes mlhovky. Funguje to s funkcí Amerika, přičemž při zatažení ruční brzdy dochází ke zhasnutí tohoto denního svícení namísto hlavních světlometů které jsou v totmo případě stejně po tmě. Tedy: po klíčku se mi (v poloze přepínače světel 0) nerozsvítí přední světlomety a zadní světla jako například u funkce Skandinavia, ale jen a pouze mlhovky jako denní svícení, které mám nastaveny pro toto denní svícení na 60% svítivosti. Vše ostatní na vozidle je zhasnuté a na přístrojové desce svítí symbol potkávacích světel. Při přepnutí přepínače světel do polohy I. se rozsvítí už normálně světla obrysová a zadní světla a v poloze II normálně světla potkávací, palubovka, zadní, spz, prostě vše. Denní svícení při přepnutí přepínače světel z polohy 0 samozřejmě okamžitě zhasne. Mlhovky jdou zapnout pouze současně s obrysovými nebo potkávacími světly kdy svítí na 100% svítivosti, tak jak to má být. Je to tedy oproti dennímu svícení viditelný rozdíl a na přístrojové desce svítí v tomto případě i symbol mlhových světel. Nevím proč bych měl vidět problém v homologaci, když po připojení Vagu na vozidlo je denní svícení normálně uživateli programem nabídnuto jako možná funkce? Proč by to tam výrobce dával? A mohl by to tam dát kdyby světla nebyly s touto funkcí denního svícení kompatibilní? Nota bene když se jedná o výrobce z České republiky?