Přejít na obsah

krtk0

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení krtk0

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. tak som na to prisiel - a zrejme to bude aj pripad wire - auto kupene od ruky. rozobral som budiky a tie ledky motora (a najnovsie som zistil, ze aj airbag) boli proste zozadu - zo zadnej strany pozadia prelepene ciernou izolackou, takze si kontrolka motora mohla svietit kolko chcela takze ponanucenie pre ostatnych s autom od ruky - ked svetielka nesvieta a diagnostika nic neukazuje, treab odlepit pasku
  2. krtk0

    album

  3. no tak som to bol skusit zas. nakoniec sa mi podarilo vypacit koncovku z 1ky a vymenit sviecku. pokracovanie nabuduce, kedze za zacal dvihat vietor a pozeram, ze uz aj prsi inak vybral som stamat zaujimavu sviecku - Denso K20PBR-S10, prvy krat co som o takej znacke pocul. ta elektroda v strede uz ma daleko od okruhleho tvaru. ako som sa tam tak pozeral, tak 2ku by som este spravil, ale 3 a 4... tam asi bude treba aspon odklopit ten vzduchovy motor, no uvidim. a ked uz bude pristup kablom, asi ich aj premeram podla http://skoda.workshop-manuals.com/octavia-mk1/index.php?id=2120 (nie zeby teraz vobec nebol, ale ten motor sa mi zda, ze zbytocne zavadza)
  4. no, ak by si mohol... dakedy staci maly detail a veci zacnu fungovat..
  5. tiez mam v plane vymenit sviecky. auto ma 130tisic a vyzera ze okrem veci co sa menili v ramci zarucnych prehliadok uz nebolo menene skoro nic :/ (som 3. majitel). to je jedno. skratka skusam postup bez sundania sania, urobil som si hacik, vlozil som pod koncovku (pod tu plechovu objimku), taham kolko vladzem... nic. skusil som to zahaknut aj za tie vystupky na bokoch koncovky... nic, ani s tym nehlo. aj som skusil trochu popacit so zrubovakom zospodu, ale ani za toho oneho sa to nehlo. neviem teraz ci robim nieco zle, alebo je to len tak zapecene, ze to v domacich podmienkam proste nedam? neviem o kolko viac este mozem pacit resp tahat aby som daco neurval
  6. Tak som teda skocili do servisu. chlapec sa povozil a prisiel s tym, ze s tymto nevidi ziaden problem. Po dlhsej uvahe a zobrani faktov do uvahy tak vyzera, ze budem musiet potupne priznat, ze to mohlo byt skor psychickeho razu. Lebo: po nainstalovani tlmicov som na testovaciu jazdu a urobenie zaveru nepouzil standardnu cestu do roboty, kde poznam kazdu zakrutu a uhol naklonu auta v nej ; evidentne som s autom kyval viac ako bezne aby som videl ci/(o kolko) je tuhsie ; pred oktavkou som mal korzu, ktora ma relativne sportovo ladeny podvozok (bol citelne tvrdsi) ; oktavka uz nie dlho po kupe vykazovala znamky zlych tlmicov, cize som vlastne v oktavke s poriadnymi tlmicmi este nesedel ; po tyzdni s novymi tlmicmi sa mi naopak zda, ze je to ozaj kus tvrdsie. suma sumarum - aj ked je to trapne, ale zatial veci nasvedcuju tomu, ze to bolo skor v hlave ako v aute. ale budis poucenim pre ostatnych... kazdopadne chlapi dik za cas a rady
  7. sorac za duplicitny prispevok, nejak mi blbne net, tak som to submitol asi viackrat. tie silentbloky mozem pozret, ked pojdem skontrolovat tie pruziny. dufam, ze to bude vidno nejak na prvy pohlad. este som nekontroloval silentbloky...
  8. takze zatial sme dospeli k tomu, ze tlmice su spravne, tak jedine sa mohli posunut pruziny alebo este ma napadlo... je ulozenie tlmica rovnake alebo kazdy vyrobca vyraba vlastne pre svoje tlmice? ja verim skor tomu, ze je len jeden rozmer, cize tu by som asi tiez nehladal chybu.
  9. takze zatial sme dospeli k tomu, ze tlmice su spravne, tak jedine sa mohli posunut pruziny alebo este ma napadlo... je ulozenie tlmica rovnake alebo kazdy vyrobca vyraba vlastne pre svoje tlmice? ja verim skor tomu, ze je len jeden rozmer, cize tu by som asi tiez nehladal chybu.
  10. bol som to skontrolovat, na tlmici je 19-029429 a BNE2942 na nalepke a BNE2942BG vyryte. zda sa teda, ze tlmice su teda spravne
  11. z toho mi vychadza, ze ked ten bilstein je spravny tlmic pre moju oktavku, tak bud bol zly obsah krabice, alebo sa tlmice maju menit aj s pruzinami tej istej znacky?
  12. Zdravim, stala sa mi taka zvlastna vec. Auto dost plavalo, ako detsky kocik. Najprv som dal vymenit predne tlmice za Bilstein, vcera som vymenil zadne tlmice za Bilstein 19-029429. Prachovky aj ulozenia som nechal stare, zdali sa byt dost dobre (mozno som sa mylil, ale to predpokladam, ze nesuvisi s temou:). Problem nastal po vymene zadnych, odkedy auto viac plave. Zena vravela, ze sa to dajak viac naklana ked sme este ani na hlavnu cestu nevysli Je to Octavia 2002 1.6 sedan, 120 tisic km, mam ju rok. (btw do teska mame 7 retarderov tam a 7 spat:-) Stare tlmice boli este original. Tiez som si vsimol, ze auto je asi o centimeter vyssie vzadu (ked je prazdne) a novy tlmic je asi o 2-3 cm kratsi ako povodny. Mal by niekto nejaky napad, akoze co sa mohlo stat? pruziny sa nejak posunuli abo pokazili/dozili pocas vymeny tlmica? alebo mi predali zle tlmice v dobrej krabici? pripadne spravne ale nejak zodrete?
  13. ok, tak s tym niekam zajdem nech to napichnu a pozru. aspon sa mi ulavilo, ze aj ledky sa daju "opravit". dik. inak,.. tesne, som v dublinovi
  14. Octavia 1.6 75kW, 2002 AVU motor
  15. Zdravim, potreboval by som poradit s tymto - kontrolka motora vobec nesvieti (ani pri otoceni kluca). Ale - scantool.net vyhadzuje P0135 a pise ze MIL on, tj ze by mala byt kontrolka zapnuta. spekulujem, ci nahodou predosly majitel nejak nedeaktivoval tu kontrolku VAGom aby sa nerozsvecovala vobec. da sa to? Ak hej, to by bol asi lepsi pripad, lebo "Jak na to" pre oktaviu pise, ze ak je odidena LEDka v palubovke, tak treba palubovku vymenit. diki za pripadnu odpoved:)
×
×
  • Vytvořit nový...