Přejít na obsah

Austin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    151
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.minifanclub.cz

Návštěvy profilu

2 182 zobrazení profilu

Oznámení Austin

  1. WD nemá moc konzervační účinek, volil bych jiný přípravek.
  2. Díval jsem se že se prodává/nabízí spousta malých zejména bateriových vysavačů do auta s různými nástavci (myšleno auto-nástavci) především na čínských eshopech (aliexpress ap.) . Koupili jste si tam někdo vysavač a stál za něco ? Já jsem při koupi velkého vysavače dostal před snad 10 lety malý vysavač do sítě Hyundai a díval jsem se na něj skrz prsty, ale má velký sací výkon a má odpracováno. Nikdy bych to do něj neřekl, nedostat ho zadarmo tak to nekoupím. Kdybyste měli někdo doporučení na konkrétní typ, tak sem s tím. Mám na mysli např. https://www.aliexpress.com/item/1005005310030918.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.7f2c5aadAGhxXr&algo_pvid=8ed03b1d-a91f-4345-a230-e29781ed4a40&algo_exp_id=8ed03b1d-a91f-4345-a230-e29781ed4a40-0&pdp_npi=3%40dis!CZK!1007.49!523.8!!!!!%40211bec8616818435452076726d077c!12000032581061163!sea!CZ!2155547772&curPageLogUid=ZYeBy1K6Kv2P
  3. Hele tomu rozumím, jen jsem v mrazech nepředpokládal, že když to vrže u mne před barákem (jezdí si pro auto) tak že se stane, že tam v kopcích kde je větší zima, jim to vrzat přestane a nic se nevyřeší. Hele chápu to co píšeš. Jsem o zkušenost chytřejší, vše si budu nahrávat na telefon.
  4. Ahoj, uměl by mi to nakódovat někdo v Brně ? (popř. Velká Bíteš) v servisu se v lednu cukali. Kdyžtak SZ
  5. Tak zrovna nevrzaly, a neměl jsem video jako důkaz, aby uznali reklamaci, takže nic nevyměnili, a pak dodali, že mi za týden skončí záruka dvouletá. super přístup. Nyní jak je tepleji, tak nevržou.
  6. Jmenuje se to Nastavení pro severské země (kde musí celodenně svítit i zadní) a není s tím v servise žádný problém. Určitě doporučuji nastavit u všech, jde to. U jiných značek jak kde , např. u Subaru nikoliv.
  7. Mám 2 roky RS a nějaký veliký rozsah nastavení tlumičů DCC nepozoruji, resp. comfort není nijak comfort a subjektivně nevidím veliký rozdíl, jen je to v jiných režimech ještě tvrdší. Mám mj. i Mini Cooper classic se vstřikováním, tj. jede to jak pila a jak možná víte, nemá to tlumiče, leží to na gumových dorazech Dunlop, z toho pochází tvrzení že to jede jako motokára. Mini tedy jede jako motokára, potvrzuji, a auto je velmi tvrdé (jako okruhové nastavení). Octavia RS je podobně tvrdá. Comfort není žádný velký komfort, nic se nehoupe. Vypínání asistentů je pičovina která mne sere dennodenně. Zvuk z generátoru (příšerný) jsem si nechal trvale vypnout. Lane assist nejde v záruce vypnout. Koho to zajímá - vypnout to jde - zapamatování posledního nastavení, tedy i vypnutí - jednotka A5 - Long coding - Configuration_for_lane_departure_warning_Kl15 - změnit z activated na last_setting. Takže je to předletová příprava jak ve vrtulníku, nastartuji, počkám až se rozběhne IT, to dá tak 8-15 s, někdy více, pak případně navolím podvozek/jízdní režim, vypnu start stop, počkám (bo je levá část displeje obsazena), vypnu lane assist, případně zapnu vyhřívání volantu atp. Zabere to díky prodlevám tak 30-40s určitě, prostě více než bývalo normální. Mám druhé auto Subaru XV 2,0 4 roky staré, kde jsou asistenti na stropě tlačítky trvale vypnuti, a teprve až jsem na víceproudé silnici ap. tak si z rozmaru či potřeby zapnu lane assist, zapnu front assist, můžu je různě nastavovat (citlivost, vzdálenost), mohu si zapnout start stop. Mám tam 3 různé displeje, vše funguje normálně, bez prodlev. Eyesight systém ale nejde vypnout a v případě hrozící kolize zasáhne, ale nedělá ni to, že by mi dupalo na brzdy jak si zamane jak RS. Všechny kraviny jsou defaultně vypnuty. Když tedy mám srovnání, vychází o dva roky mladší RS z porovnání ne zcela dobře co se týče infotaimentu a obsluhy pičovin. Kdo nemáte srovnání, asi vám to připadne normální ale normální to není.
  8. Ahoj, bezpochyby nastříkat dutiny a podvozek. Jak je to svépomocí jsem popsal zde: https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?t=8162 Důležité je mít na pistoli správné hadičky úzké, a tlakový vzduch; hnědý nástřik ředit benzínem (hodně) a nekouřit u toho. Určitě zakrýt auto tlustým igelitem 450 mikronů a oblepit celé, ten sajrajt nejde z karoserie sundat, nasněžené kapičky jsou navždy. Oblepit brzdy výfuk apod. Po 5 letech dutiny znovu. Dveře dělat i páté. Auto musí být umyté, suché, odstrojené plasty, odmaštěný spodek odmašťovačem před aplikací. Dutiny jdou rychle, do hodiny, hnědý Dinitrol už pomaleji, je to práce pro dva, jeden svítí dvěma světly a druhý stříká. Brýle rukavice ap. nutností. Víceméně je to fakt fuška to udělat za den.
  9. Ano jedna za třeba 79,- Duracell apod., ne 4x baterka v blistru za 69,-, to si pak tuto kvalitu z blistru/skupinového balení ověříte když měníte baterku po 3 měsících....
  10. tak děkuji za rady. Nejde až tak o 50 km ale i o čas, sežere mi to celé dopoledne. asi to nechám na leden na prohlídku, snad se to do té doby neutrhne.
  11. Začalo mi vrzat zrcátko po zamčení, když se sklápí. I při odemčení. Jak a čím to namazat? Určitě ne WD, ale nevím jaké mazivo zvolit a jak ho tam vpravit. 50km do servisu nepojedu. Díky za úvahy.
  12. Pokud tankujete 98 tak je potřeba natankovat 3 nádrže za sebou, a teprve čtvrtá je znát. U některých aut to pomůže dost (Mini Cooper 97 se vstřikováním, Š 1,8 TSI, Subaru), u RS 4 nepříliš, nic extra jsem nepozoroval kromě tiššího chodu. Každopádně dávám VIF. Má takový přebytek výkonu že to nejde poznat.
  13. Se mi nezdá, vyzkouším to... servis o tom nic nevěděl, ten nejpoučenější kluk po všech školeních... uvidíme.
  14. Po roce se ty přední RD začínají loupat /barva/ a mají povrchovou korozi. Fakt kvalita. Proč na Roveru z 1999 není problém a tady je po roce?
  15. Váže se k tomu skutečnost, že vozy s folíí neruší funkci tzv. radarových detektorů na čelním skle, kdyžto drátky (první to mělo Ford Scorpio) popř. i pokovená skla (takový ten fialový nádech na Oplech, Renaultech ap.) znemožňují funkci antiradarů. Někomu to může vadit.
×
×
  • Vytvořit nový...