Přejít na obsah

Walker

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.hpcom.cz
  • ICQ
    100351573

Oznámení Walker

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Na trase Usti nad Labem -> Leipzig, do mirneho skororovinneho kopecka na dalnici A4 celych 183 km/h. Fabia 1.2 HTP 47 kW. :-).
  2. Diky za odpovedi. Hned jsem klidnejsi. Uvidime, k sousedum jezdim pomerne casto, mame to z UL co byste kamenem dohodili. Pokud me zkasirujou, tak vam to tu podrobne vylicim :-). W.
  3. Ahoj, vcera jsem uhanel po hotove casti dalnice 17 z Drazdan do Pirny, tempo na 130. Nejak jsem se zapovidal a proletel tunelem (bylo omezeni na 100, tunel asi 500m), za kterym stala nemecka Polizei a blejskla mi do obliceje. Pres hranice jsem prejel bez problemu, ostatne nic nekontrolovali. Mate nekdo zkusenosti s prekrocenim rychlosti v Nemecku? Budou me pokutovat pri pristim prechodu hranic, nebo mi neco poslou? A kolik me to tak bude stat? :-) Diky W.
  4. Walker

    Notebooky

    Ahoj, doporucuji HP nebo ASUS. Sam mam HP nc8430 a nemuzu si vynachvalit. ASUSU jsem prodal spoustu a nikdo si nestezuje. Ohledne tve zkusenosti s baterkou. Ono moc zalezi na tom, jak ji pouzivas. Baterku dokazi moji kolegove odrovnat i u renomovanych znacek do roka a do dne. I z toho duvodu je na ni jen kratka zaruka. to je skutecne spotrebni zbozi. W.
  5. Ahoj, Rakousko, Italie, celkem 2480 km, klimatizace temer permanentne, 2000km plne nalozeny, nejake ty Alpy atd. Po italskych dalnicich skoro porad 130-140 km/h. Celkovy prumer 6,5 l/100km. Jsem spokojeny. Motor 1,2 HTP (47 kW), kombik. W.
  6. oggy: nevim, jestli ti to pomuze, ale nechal jsem si z obyc klicku a original centralu delat origo dvoutlacitkovy a spocivalo to ve vymene ridici jednotky, ke ktere byly kousky klice se dvema tlacitky a zakoupeni dvou zbytku klicu k tem kouskum, co byly u te ridici jednotky. v tvem pripade neni pravdepodobne dalkove ovladani soucasti ridici jednotky, ale je to nejaka krabka nad volantem, ktera komunikuje s tema priveskama, v tom pripade to skutecne na dvoutlacitkovy klicek predelat nepujde, nebo se mylim a je to uplne jinak :-). JP
  7. Hoj, dnes mi kamarad technik zapojil take ten muj tempomat, vyptal jsem se na podrobnosti a koukam, ze uz je to na foru rozlousknute :-). Nicmene potvrzuji jen jine umisteni svorkovnice, jinak je to stejne jako u starsich modelu. A facha to bezvadne, akorat je ta petapadesatka ukrutne pomala :-). W.
  8. Walker bohuzel zatim neporeferuje, neb se objevily drobne problemy. Ale je to v reseni. Kazdopadne az budu mit tempomat funkcni, tak dam vedet :-). W
  9. Hoj, mam klima, Fabka Classic MR06 a mam dvojity dno :-). Takze ta RS s klimou ho bude mit nejspis taky, neb klima na tohle urcite nema vliv. W.
  10. Hoj, jel jsem 175 (dle tacho) po rovnice s plynem na podlaze, otacky 5500. S HTP 47 kW ve Fabii Combi :-), docela me to prekvapilo, neni to rychlost na cestovani, ale pokud mohu jet s takovymhle motorem (kupoval jsem do mesta, kde najedu 99 procent) celkem pohodlne 140-150 km/h ve trech lidech a narvanym kufru, tak jsem spokojen, vic nepotrebuju :-P . W.
  11. Milos: Musim souhlasit, pred cca mesicem a pul jsem prezul na 195/50 R15 a jeste ted jsem si na tu tvrdost nezvykl. Kdyz jsem sjel z rampy v pneuservisu, tak to byl dobrej sok. Ale urcite je to auto stabilnejsi, prvni kilometry jsem si pripadal, ze jedu po prd....:-). Akorat kdyz ted vymetu nejakou diru, tak upiiiim. W.
  12. Nejhorsi na tom je, ze se tam clovek vyrve na zensky , ktery vesmes nemaj tuseni o tom, jak to cele funguje a co by vlastne mely delat. Pak tam stoji, premejsli, jestli ten PP ukazuje spravne (ale pak jsem jeste jel a moc nevylezl, takze si porad myslim, ze mam min nez 44 :-) a to o dost) a pripada si pred ostatnima jako naprostej idiot, kterej si jen vymejsli a dela dusno. Ted rano mi prijde, ze nejjednodussi je nedelat nic a proste tam uz tankovani neriskovat, nikdy. A prisel jsem vo 300-400 Kc. Jsem taky obchodnik, preziju to :-). W.
  13. Martinoslav: no, potom me to taky napadlo a je fakt, ze to PP trosku zkorigoval, ale plnou nemam teda ani zdaleka... Igor: ja je ani nepodezrivam z toho, ze by timto zpusobem chteli krast, jen mi prijde usmevne, ze zjevne doslo (dle meho nazoru) k nejake chybe, bud u stojanu nebo nekde jinde, ale podle me proste nenateklo do my nadrze u auta 44 litru, ktere jsem zaplatil. A reseni, ktere mi nabidli, je kontrola druhy den, mozna na my naklady. Nikdo to nechtel resit na miste, nikdo se mnou nechtel vylezt ven a podivat se na to, odmerny valec apod. Sef mi akorat do telefonu rekl, ze jestli nezaplatim, budou muset zavolat policii. To je vse. Jsem spis rozladeny, jak ten system chrani vsechny, jen ne ty mozne postizene...zatimco jim hrozi, ze mi natankuji posraych 8 litru navic, me hrozi nekolik tisic za vyjezd jakychsi specialistu. To asi neni spravne.
  14. Gil: to souhlasim, bohuzel jsem mel sefa pumpy pouze na telefonu a zensky od pokladny odmitly cokoliv resit "na place", ackoliv jsem je o to zadal :-(. W
  15. Rodstein: jeste jednou to zopakuju, pumpa, na ktere tankuji bezne a vzdy se chovala stejne, najednou zahapruje a dela blbosti? Do nadrze se mozna vejde vice, ale po prvni automaticky vypnuti se tam vzdy vejde neco kolem tech nominalnich 42 litru, bez ohledu na to, kolik tam nejakej maniak pak jeste nacinta navic. A to se ted nestalo, nejen ze to nevyplo ani pri 44 l, ale navic pak PP ukazoval polovinu nadrze, a 80l nadrz je na Fabii trochu moc.
×
×
  • Vytvořit nový...