Přejít na obsah

Capucino

Uživatel
  • Počet příspěvků

    100
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Capucino

  • Narozeniny 6.2.1979

Návštěvy profilu

1 615 zobrazení profilu

Oznámení Capucino

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Můžu mít takový stupidní dotaz na znalý v oboru? Soused čeká na Karoqa 125 let (1.5, manuál, úplný základ 125 let bez ničeho navíc), když ho chtěl na začátku ledna, tak chtěl skladovku, ale prodejce ho ukecal na jednoho, s výrobou ve 4 týdnu, tak na to kývl (teď lituje). V příloze je detail komise. Od té doby stále čeká a dle prodejce je problém ve Škodovce a možná se dočká po 14 týdnu. Je zvláštní, že když jsem já sháněl loni v prosinci skladovku 125 let, tak mi nabízeli u jiného prodejce taky zadaný ve výrobě, s výrobou v 11 týdnu a ten už mají na prodejně. Dokonce už tam mají skladem akční modely, které byly až po edici 125 let. Chtěl bych se zeptat, jestli je toto možné a má jen smůlu anebo "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají", prostě ho prodejce ulovil a auto mělo být později. Je jasné, že ve Škodovce jsou problémy z nedostatkem dílů ( třeba čipy, které se omílají v mediích nebo pod.), ale když může mít jiný prodejce stejný auto už skladem z pozdějším týdnem výroby je zvláštní. A ještě dotaz, co znamená v komisi to - Vyr. nej., Výr. týd. (je to zakroužkované), to druhý asi výroba týden, ale to první? Díky a sorry za spam.
  2. Když zadáváš ten S-PIN, tak je tam někde pod tím políčko (čtvereček) na zaškrtnutí "zapamatovat S-PIN" . Pak už to po tobě chtít nebude.
  3. Používám 5W-40 už asi dva roky a něco. Právě v té době mi ve škodovce změnili výměnu na pevný interval jednou za rok. Z důvodu, že dochází k devastaci oleje, když se tam dostává benzín.
  4. Pozor, toto je úplně něco jiného. Když mi přibýval benzín v oleji, on se na dálnici sice odpařil, ale ne v takovém množství. Jen pro informaci, od výměny oleje v březnu, byl olej pořád v rozmezí vrchní poloviny měrky, od poloviny až ani ne po vrchní rozmezí měrky, cca kolísal v rozmezí cca půl centimetru, jízdy většinou po městě. Teď to spadlo úplně dolů. Takový problém jsem před tím, když přibýval neměl.
  5. Zvláštní věc je ta, že ještě před rokem řeším problém s přibývajícím olejem, cca 2 roky jsem musel i odsát, protože už ho tam bylo až nad zlom, který je na měrce. A teď na dovolené, po ujetí cca 150 km po dálnici, musím dolívat. Před dovolenou byl v půlce měrky a tam byl na spodní rysce. Tak kde je problém?
  6. To nebylo peří, ale půlka holuba bez hlavy.
  7. Přidám svůj případ. Auto jezdí krátké trasy, od doby kdy jsem ho koupil v roce 2011. Jezdím s ním do práce, cca 4 km. Jednou za rok cesta do HR, v roce 2015 naposledy. Před čtyřmi roky jsem začal dávat do benzínu aditivum od VIF, po asi roce a půl začal problém s přibývajícím olejem, tedy benzínem v oleji. Ve Světě motoru byl test, že aditiva od VIF v benzínu fungují. Přestal jsem dávat aditivum, olej stále přibýval. Servis Škoda si nevěděl rady, pouze doporučil mít nasazenou masku na předku, kterou používám v zimě, i v létě. Změna servisu, už ne ten drahý autorizovaný servis, ale normální servis. Změna oleje Shell na Castrol, letos na jaře. A ejhle, olej od té doby nepřibývá. Možná bych řekl, že trochu ubyl. Styl jízdy a trasy pořád stejné. Tak čím to je? A to jsem chtěl měnit čerpadlo, asi by to byly vyhozené peníze. Mimo téma: jinak se zasmějete co jsem našel dnes v motoru. Plasička v motorovém prostoru nainstalována a sprey proti kunám použit, tak kde je pak chyba? Už dvakrát překousnute kabely. Aspoň, že ten holub byl už skoro sežráný. Bylo aspoň míň práce.
  8. Cena byla 4800 Kč, ale původně to bylo přes 10000 Kč (práce, palivový filtr a palivové čerpadlo). Jestli jsem to dobře pochopil, tak čerpadlo po vypnutí nedrželo tlak paliva a po nastartování při teplotě 20C a víc, si to zvedá otáčky, tím pádem potřebuje víc paliva a to nebylo, dokud čerpadlo neudělalo znovu tlak.
  9. Tak mohu na 99,9 % říct, že to bylo čerpadlem. Přes víkend v garáži při teplotě 21°C a bez problémů. Dnes cely den na sluníčku, odpoledne kolem 15:00 hod. jsem to šel zkusit, v autě jak v sauně a teplota na PP ukazovala 21,5°C a motor ani neškubl, v klidu si "broukal". Tak jsem moc rád, že to v servise opravili a manželka s tím může jezdit.
  10. Takže pánové, v pátek v servisu objednali nový palivový čerpadlo, v pondělí namontovali a do dneška zkoušeli, bez problému. Odpoledne jsem si převzal auto a pro jistotu budu zkoušet. Má být kolem 20°C a když to bude na sluníčku, tak by se mělo ukázat, jestli to bylo to čerpadlo. Zítra ho dám ještě na noc do garáže a uvidíme. Přes víkend se ozvu, jak to dopadlo.
  11. Zkoušel jsem tu nádrž, ale podtlak tam nebyl a nepomohlo to. V servisu zkoušeli vyměnit palivový čerpadlo a vypadá to na něj. Zítra dám vědět.
  12. Ten ventil jsem sundal a rozdělat nejde. Takže by me zajímalo jak se čistí? Zkoušel jsem do něj pořádně fouknout, z obou stran a nedá se profouknout. Takže zase nic :-(.
  13. Celý den prohledávám net a přišel jsem na to, že ten ventil asi rozdělat nejde. Jedině ho sundat a nějak profouknout nebo něco podobnýho. Jinak jsem narazil na nějaký ruský škodovácký fórum a tam to asi taky řešili. Podle nich je to způsobený tím ventilem, který má souvislost s tlakem v nádrži. Ale co já vím, automechanik nejsem.
  14. Tak díky. Zítra vyzvednu auto ze servisu a zkusím to v úterý vyčistit . Doufám, že to nějak zvládnu a hlavně, že to pomůže. Nový je dost drahý .
  15. Yofresh dík. Ještě otázka k tobě, vzhledem k tomu, že je dnes teplo, nastartování bylo v pořádku? A otázka pro odborníky, co je to za ventil? Vypadá to jako toto.
×
×
  • Vytvořit nový...