Přejít na obsah

PPetrKKK

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení PPetrKKK

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj, dnes jsem opravoval nefunkcni Twindoor na Sup 2008 - prave tlacitko na prepnuti na velke Twindoor vubec nereagoval. Myslel jsem, ze to jsou prelamane draty, tak jsem prelamane draty prepajel, ale ani pak Twindoor nereagoval. Pak jsem rozebral mikrospinac (ten pravy). Mikrospinac se mi cely rozpadl a ulomil se mi jedna kontaktni nozicka, ktery jsem zpet pripajel. Mikrospinac jsem slozil, ale kdyz ho zmacknu, tak ted misto toho , aby se prepnul na Twindoor, tak se mi misto toho otevre jen maly kuft (ten plechovy). Takze prave i leve mikrotlacitko ted funguje stejne - otevre se plechovy kuft -> pravym tlacitkem se neda prepnout na otevreni velkeho Twindooru. Co s tim? Myslite, ze to bude tim mikroPrepinacem twindoru? Spatny odpor??????? Diky za rady.
  2. Opravdu musim pouzit stahovak, i kdyz odmontuju tlumic? Stahovak bohuzel nemam ... Hmmm to jsem necekal dik
  3. Sup II 2008, 2.0 TDI 103kw Ahoj, dnes jsem pri prezouvani pneu zjistil, ze mam praskou zadni pruzinu, takze se to chystam vymenit. Odlomilo se posledni "kolecko vinuti". Je to tak, ze jen odsroubuju tlumic a pruzinu v klidu vyndam (trochu stahnu dolu rameno pomoci nejake paky)? - samozrejme auto bude na heveru. Nebo me cekaji nejake komplikace? Dale se chci zeptat jestli se pruziny meni v paru? - ze kdyz menim jednu, tak musim vymenit i druhou na druhe strane auta, nebo ne? diky petr
  4. Tak ted jsem nahral 5238 a vypada to, ze vse funguje. ( 5274 se mi po restartu uplne sekla, tak ze se Columbus neustale restartoval, proto jsem downgradoval na 5238)
  5. Diky za odpoved! Tak uz jsem to tam nahral, upgrade probelh bez problemu , ale nejak se mi ted ztratila navigace z MaxiDotu. Cim by to mohlo byt? Nahral jsem 5274 z http://gpsunderground.com/forum/volkswagen-seat-skoda/34434-vw-rns-510-skoda-columbus-i-firmware-guide-downloads.html
  6. Ahoj, chci aktualizovat firmware Columbusu na Sub II 2008 ze SW version 1404, HW Vehicle: 0xC801 - 3T0 035 680 na verzi SW version 5274. Jedine co nevim je , jak je to s Gateway a vybijeni baterie. Otazka: Bude se mi baterka vybijet? Musim vymenit Gateway? Kde najdu Gateway? diky.
  7. Hura! Mam to venku. Dostal jsem se tam od podbehu (jak jste poradili ). Diky! Postup pro ty, kteri by meli tento problem: 1) odsroubovat jeden vrut, ktery drzi podbeh - nejblize hrdla nadrze - abyste tam prostrcili ruku. 2) rukou nahmatejte u zamku krytky "gumovy" knoflik, staci zmacknout a krytka je odemcena .. a je to Prace na 5minut... jen vedet jak Oznaceni zamku je: 3T0810773A
  8. Hotovo.. Prava strana vymenena za 20minut. Leva strana vymenena za 4 hodiny!!! Nejdrive jsem zacas s levou stranou...vsechno jsem odmontoval , ale jak jsem psal, neslo mi sundat to ulozeni z pistnice. Furt jsem koumal, proc.. zavit??, zarostle..?, skrivene..? .. nevedel jsem cim to, takze jsem nechtel pouzit silu. Asi po 3 hodinach jsem to vzdal vsechno smontoval a sel na pravou stranu, jestli je to to same. Prava strana sla jak po masle - celkovy cas 20minut. Tak jsem to sel jeste jednou zkustit na te leve strane. Zase jsem to cele rozebral, ale ulozeni ne a ne dolu. Pokousel jsem se tedy sundat cely tlumic , ale nepodarilo se mi odtahnout spodni stoub tlumice - v cepu. (co to tam je proboha za velikost sroubu... 22 mi skouzavala , 21 jsem nenasadil.. nastrcny klic.. ocko zrovna takove nemam..). Takze protoze se mi tlumic cely nepovedl sundat, tak jsem mel fat omezene moznosti , jak sundat to ulozeni. Nakonec pomohla hruba sila v podobe 3kiloveho kladiva - Pistnici jsem drivkem zaprel o podbeh a do ulozeni jsem zespodu tloukl tak dlouho, nez se uvolnilo... mel jsem fakt zlost.. takze to byly fakt rany! Nastesti, vse dopadlo dobre, bez poskozeni. Pistnice byla uplne prirostla k ulozeni... Tak jsem to vycistil, namazal, slozil a hotovo!!! Huraaaa. Celkove naklady cca 300Kc, samozrejme plus muj cas... (v servise chteli 2000Kc - a to nevedeli, ze to pujde tak tezko. Neodvazuju pomyslet, kolik by nakonec chteli) Diky vsem za rady!!
  9. Hmm ... jak se sakra sundava ulozeni tlumice z tlumice (z pistu...)???? Oddelal jsem gumovou krtku, odsroubolav matku, ale ulozeni (viz. na obrazku od Jirky pod cislem 11 )nejde sundat... to tam je na zavitu....???? nebo se to musi kladivkem zklepat kladivkem????
  10. no to snad ne... (( ? Tak panove jak? Musi se to cele demontovat vcetne pruziny, nebo staci jen odmontovat horni ulozeni (jak pise Jirka)??? .. nechci se poustet do zadnych vetsich akci...
  11. Dekuju Vidim, ze jsi odbornik, nevis jaky je rozdil mezi 3C0 511 359 a 3C0 511 359 B. Asi jen v delce, ze ?(i kdyz na obrazku je i odlisny tvar sirsiho konce - vice zubu). Oba jsou pro Superb 2. ..... ktery potrebuju ja????? da se to nejak zjistit?
  12. Vyborně!! Super , ze nemusim sundavat ten tapecírung, to je vždycky o nervy, a nikdy se to neslozi do puvodniho stavu Takze to jde vyměnit zvenku, supr... diky moc. Petr
  13. Ahoj, musím vyměnit dorazy zadních tlumičů. Uplně se rozpadly. (superb II, 2008 Tdi, 103kw) Jak na to? Když sundám tapecírung v kufru a tak už uvidim horní uložení tlumiců? Pak stačí odšroubovat jednu matku (uchyceni tlumiče v uložení), zatlačit tlumič dolů (na zvedutém autě, tak abych mohl doraz nasadit zvenku auta...v podběhu), nasadit nový doraz tlumiče (doraz se nějak fixuje v uložení, nebo je volně navlečený na tlumiči?) a vrát ho zpět do uložení, dotahnout matku ... a jeto? Je to tak , nebo se pletu? Budu potřebovat nějaky stahovák na stlaceni tlumice, nebo to pujde rukou? Je něco na co si dát pozor? V servise mi rekli za výměnu cenu 2000Kc. To mi přijde celkem dost, když jeden originalni doraz stoji cca 300Kc. Diky za rady. Petr
×
×
  • Vytvořit nový...