Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

MiraXP

Uživatel
  • Počet příspěvků

    86
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

-1 Špatná

2 Sledující

O uživateli MiraXP

  • Hodnost
    Uživatel

Kontaktní metody

  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

522 zobrazení profilu
  1. Mám je na chatě, tak jedině až tam pojedu.....
  2. Rozměrově pasovat budou. Kdybys potřeboval, tak jedny vínové s kontakty z r.v. tuším 91 mám.... Jsou v docela slušném stavu....a už se mi tu válejí docela dlouho, tak asi půjdou na šroťák.....
  3. Trochu návrat ke starému tématu, ale přidám svou zkušenost. V předu podložky 15 mm, vzadu 25 mm. Pominu-li, že auto vypadá mnohem lépe, tak sedí v zatáčkách mnohem lépe, jako přibité! A jak tady někdo psal o namáhání posilovače, tak to mi připadá jako nesmysl....
  4. Koupil jsem Goodyear Efficientgrip Performance 195/50 a jsem zatím nadmíru spokojen. Krásně drží stopu a jsou tiché!
  5. Že by se poučili a zjistili, že tam dělá víc paseky než užitku?
  6. Omyl pánové ! Já mám BME MR2005 a EGR tam je.... A byly s ním problémy, tak jsem ho zaslepil a nechal vyřadit. Na emisích už jsem 2x prošel....
  7. ->Woody: píšeš, že totální změna chování motoru a spotřebu nehlídáš.... Možná, kdybys jednou změřil spotřebu, už bys "velmistra" a "velkovezíra" Jandu tolik nechválil.... A těch 50kW se mi taky nechce věřit.... Hoď sem scan z brzdy! Mluvím z vlastní zkušenosti. Je to namyšlenej frajírek v tom svym Subaru, neustále mele něco o tom, jak ho na každém rohu staví benga....a když něco zkurví, tak se k tomu nehlásí a vinu hází na jiné.... Nebo jeho obligátní: "to je jasný pane, to je lambda", "vy tomu nerozumíte...." nebo že máš měnit olej max. po 7500 km, jinak je ten motor v prdeli, protože olejovej kanál vede hned vedle katu a podobný bludy....dement.... P.S: jen tak pro zajímavost, pověz nám, o kolik tě pan inženýr cimbu zkásnul??
  8. Njn, jenže pipinka zase bude řvát, že jí tam svítí kontrolka....
  9. A v momentu kdy to začne dělat, tak nestačim ani otevřít haubnu a buď motor chce vyskočit z auta, nebo to chcípne, takže EGR ani nestačím odpojit....
  10. Zrovna jsem si na Tebe vzpomněl Malto, že bych zkusil nejdřív vyčistit EGR, jestli náhodou někdy při startování nezůstává zaseklej a tudíž otevřenej....
  11. Ale ono to nepíše nízký signál....a proč to tedy dělá jen někdy po nastartování?
  12. Tak a mám tu zase jeden špek....cca každý třetí start u studeného motoru cuká a někdy i zdechne. VAG vypisuje toto: 16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal P0106 - 35-10 - - - Sporadicky 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadicky Sice jsou to sporadické závady, ale check už se rozsvítil na stálo. Snímač zkontrolován a neřekl bych, že to bude tím.... Někdo nějaký nápad?
  13. Tak natažen nový kablík a snad to funguje! Ještě jednou díky všem za rady !
  14. OK, mrknu na to asi až o víkendu. Každopádně moc děkuju za rady !
  15. No budu se snažit sám, když mi poradíš, kde je zakopanej pes? Předpokládám, že to bude někde v kabeláži do regulátoru alternátoru, vedou tam tuším dva dráty....