Přejít na obsah

sedan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení sedan

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravim pánové, mám tu jednu octu 1.9SDi r.v 99 a má takovej problém že když při rozjezdu chcípne ( tam bude vada mezi pedálem a řidičem ) tak se občas rychle rozbliká žhavení (brzdy svítěj) a nejde nastartovat !!! Po cca 10 min to prý jde. VAG je bez závad. Zkoušel jsem tu závadu vyvolat podle popisu a nic. Nemám se čeho chytit. Nemá s tím někdo zkušenosti. Děkuji za každou radu. Mirek
  2. Zdravím pánové, nechtěl jsem zakládat nové téma tak to píšu sem. Může se mi někdo prosím kouknout na log? Padlo to do nouzáku a vypsalo to chybu PLNÍCÍ TLAK, REGULAČNÍ ODCHILKA - SPORADICKY. Vyměnil jsem hadičky, udělal zkoušku akčních členů a táhlo od turba chodí volně. děkuji za každou radu Zde je log: http://ulozto.cz/xjJkKJSA/81kw-01-003-010-011-csv
  3. sedan

    Nestartuje

    ahoj chlapy, omlouvám se že vstupuji do topicu, ale nechtel jsem zakládat nové téma. Na felde 1.3i nejde nastartovat auto. Na sprej chytne, relé cvaká (šedivá 18). ale nespíná pal. čerpadlo v nádrži. když ho napojim na přímo tak točí a tlačí když odpojim hadici u vstřikovače. Můžete někdo poradit čím to může být???? Děkuji moc všem za rady
  4. Zdravím pánové, nechtěl jsem zakládat nové téma. Přestalo my fungovat servo. Ale kontrolka nesvítí. Tak jsem kouknul pod auto a teče to z P tyčky řízení. Dá se nějak vyměnit třeba gufero nebo se musí vyměnit celé řízení. dík moc za každou radu
  5. Moje FI SDičko r.v.02 343t km a pořád pohoda (jediná "velká oprava" byl synchron v převodovce) jinak klasika při běžném servisu :-)
  6. Tak taky přidám menší info viz popis. Má nejmenší spotřeba byla 3.6l/100km ale to sem opravdu jel podle předpisů a žádné vytáčení. Jinak průměr mám 4.4l/100km. Ty 3l no nevím .
  7. sedan

    AAA Auto

    Tak taky přidám menší zkušenosti celkem koupeno pět aut první dvě byli tzv na blind a vše o.k. Potom další tři už přes kamaráda co má nastarosti tzv testdrive dovezených aut mimo ČR a to bylo úplně o.k. Jinak u těch prvních dvou domluva i jednání solidní (prodejna Praha), byl jsem spokojen.
  8. Dík moc, to rád slyším takže BXE to jistí
  9. Honza9007, moc děkuji za odpověď. A teda ještě jedna otázka. Ty bez DPF se dělaly do jakého r.v ???? Chci koupit 2007 víš (ty už budou mít asi DPF )
  10. Zdravím všechny Octaváře Chtěl jsem se optat ohledně kódů motoru na OII TDi 77kw. Našel jsem že jsou 4 tipy BXE, BKC, BJB, BLS může mi někdo podat informaci jaký je mezi těmito motory rozdíl??? A který motor (kod) při koupi z ohlednit????? Předem moc děkuji Mirek
  11. Jen takové oživení téma Když sem koupil F1 r.v.02 SDi tak byla spotřeba na volnoběh a zahřátý motor na 87C dle VAG 0.6 - 0.5l. Po používání VIFu to kleslo na 0.4l i se světlama atd.. A teď co sem udělal trasu Praha-Dortmund a zpět pozoruju po vypnutí světel dokonce i 0.3l. Asi sem to nějak protáhnul ))) je pravda že jsem jel pořád (dálnice) cca 150-160 km dle GPS. Toď můj menší poznatek.
  12. Žádnej zkušenej eletrikář neporadí co stím ????
  13. Zdravím všechny Fabiáře Mám menší problém a nenašel jsem nikde odpověd. Předem se omlouvám pokud se to tu už řešilo. Včera když sem přijel ráno do práce a chtěl jsem se podívat na PP kolik je stupňů a přepnul jsem tak mi zhasla přístrojovka a nic nereagovalo, Vypnul jsem motor a zůstaly vyset ručičky na stejnym místě jako když běžel motor. Tak sem zkusil natočit motor ale ouha. Přístrojovka stálé nesvítila a motor naskočil a hned zdechnul. Vim že má F1 imob v přístrojovce aspoň myslim ))). Tak zkusim odpojit přístrojovku jestli se to nechytne. Jak oddělám plast abych se dostal na ty dva šroubky a začnu šroubovat první šroub tak přístrojovka naskočila a auto šlo normálně nastartovat. Může to být špatný kontak nebo nějakej tzv. studenej spoj???? Můžete mi někdo poradit jak tuto závadu odstranit??? Moc děkuji za odpovědi a přeju hezký víkend
×
×
  • Vytvořit nový...