Přejít na obsah

Daniel-crazy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Daniel-crazy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Děkuji za info, již vyřešeno. Bylo to čidlo teploty pro pravou stranu vozu. Čidlo pořád hlásilo maximum stupňů a tak vozidlo pořád chladilo pravou část. Problém vyřešen za pár korun... Díky za tipy
  2. Zdravim, mame superba II rv. 2010, dovoz francie, 103kw 2.0.TDI. V autě je dvouzonova klimatizace. Zjistil jsem, ze nam funguje pouze leva cast automobilu, kde topeni topi. Z prave casti vozidla jde pouze studeny vzduch. Pri maximalnim nastaveni teploty fouka v prave casti pouze takovy vlazny vzduch. Nejhorsi je to pri ranu, kde se odmrazi jen leva cast okna teply vzduchem. Ma prosim nekdo napad ci informaci, cim to muze byt? V servise jsem jeste nebyl, zkousim se prvne pozeptat zde. Predem se omlouvam za diakritiku Dekuji Dan
  3. Myslíte, že to může být cívkou u svíček? např špatné spalovaní apod? nicméně nevím, to kolísání je divné no:(
  4. Pokud to nebude motorem či spojkou, podívej se na svůj stav uložení kol, tedy myslím silentbloky jestli jsou v pořádku a je tam ještě guma, měl jsem je utrahané a cukalo to pořád, po výměně jezdí krásně plynule... silentblok jeden cca - 150-200Kč..
  5. Mám úplně ten samý problém, také 1,4 MPi 44Kw, motor AZE projevuje se to častěji poslední dobou, několikrát týdně. Všechny filtry měněny, lambda sonda, škrtící klapka vyčištěna, palivový měněn před měsícem, od té doby se to trochu zklidnilo, ale stále to dělá 1x za dva dny cca. zajímavé je, že to kolísaní otáček a sešlapnutím plynu(plyn nic nedělá a otáčky padají pozvolna) je při teplém i studeném motoru, je to uplně jedno, děje se to velmi nepravidelně. už nevím co bych měl vyměnit:( poradí někdo? Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...