Přejít na obsah

JAN-roomik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

2 313 zobrazení profilu

Oznámení JAN-roomik

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Dobrý den, odpojil jsem tu původní move&fun patku v CityGo. V mém případě tam nepotřebuji dávat USB kvůli nabíjení. Stačí mi ta druhá patka a Škoda držák na telefon. S tím odpojením původní patky se mi ale povedlo odpojit i rádio, což samozřejmě nechci. Neměl byste prosím radu, jak rádio zapojit zpět? Je tam několik těch barevných drátků spojených do černé zásuvky a pak dva bílé dráty, které vedly do tištěného spoje. Jak to spojit, aby rádio opět hrálo? Moc děkuji. Jiří Štancl, tel. 602 242 335. 

  2. Já po 6 letech jsem si pořídil na líte kola celoroční pneu a na jeden plechový disk (po zimní pneu) jsem pořídil taky celoroční pneu v rozměru 165/70/r14, kterou jsem dal pod dno kufru a v pohodě se vleze.
  3. Výpustný šroub pro nové motory s nevyměnitelným těsněním je pro staré TSI. Pro motor v citigu a 2. gen TSI je s vyměnitelným hliníkovým těsněním. Mají Hlinkovu olejovou vanu a hrozí při dotahování strhnutí závitu. Bohužel servisy stejně používají v rozporu se servisním manuálem šroub s nevyměnitelným těsněním :-)??
  4. Instaloval jsem org. držák pro citigo. je nutné vyměnit i uchycovací patku. Protože jsem chtěl mít v držáku i USB konektor pro nabíjení mobilu, instaloval jsem DC/DC modul pro https://www.gme.cz/modul-menice-6-24v-usb-2a na připojil k původnímu konektoru pro Move and Fun na piny +12V a GND. Nevýhody nabíjet mohu i bez zapnutého zapalování, těch 12V je tam pořád. Problém je pouze s uchycením USB modulu do nové patky, řešil jsem to sekundovým lepidlem a zespodu zapatlal tmelem na karosérií = zatím drzí. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1s0051435d-drzak-skoda-29584.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1s0035935b-drzak-skoda-35845.html Viz foto.
  5. Ahoj, používám REPSOL ELITE TDI 5W40, jsem s ním velice spokojen. Zdá se mi, že motor je oproti Castrolu co dávají v autorizáku tišší a jakoby lépe jde do otáček - to je ale pouze můj pocit. Dokonce v u 1,4 TSI 92kW jsem po výměně oleje za REPSOL ELITE LONG LIFE 5W-30 pozoroval ještě větší zlepšení chodů motoru. Brácha taky používá Repsol u TDI-PD a je taky velice spokojen.
  6. nemá někdo postup jak demontovaná a namontovat přední nárazník pro citigo. Potřebuji vyměnit prasklou nádrž pro ostřikovače. Ve výše dílenských postupech jsem to nenašel, mělo by to být opravárenská skupina 63
  7. OK Tak na počkání v rámci reklamace, opraveno. Omluva a slušné chování. Přislíbená příští sleva na práci. Férové jednání.
  8. Ahoj, Tak včera jsem si byl pro auto, "závada" byla způsobená nefunkční spouštěcím spínačem č. dílu 6RA 905 865 B, cena 1020,- KČ bez DPH. Operace byla prováděná v autorizovaném servisu 3H, Na křivině 1371/1, Michle (Praha 4), 140 00 Praha !!! Pozor na tento servis a jeho zaměstnance. Poškozený nefunkční díl, viz foto, jsem požadoval vrátit a když jsem ho provizorně složil a i když mu některé částí chyběly, tak uvedený kontakt fungoval. Tak jsem hned včera večer napsal reklamaci o vrácení zaplacené částky, která souvisí se závadou nefunkčního zadního stěrače, mlhových světel a ventilátoru a napájení panelu pro ovládaní topení a klimatizace. Při prohlídce a převzetí auta jsem zjistil, další závady, způsobené servisem: 1.) nefunkční otočný ovládač regulace teploty - flexi hřídelka vycvaknutná příslušné klapky, při přebíraní cvakal, tak se na to podívaly a mysleli, že na to nepříjdu, když je zima, při pokusu nastavit nejnižší teplotu, pořád fouká horký vzduch a to venku bylo -1°C. 2.) lícovaní spodního dílu přístrojové desku u řidiče o spolujezdce - amatéři 3.) přední mlhové levé světlo svítí nahoru, neplní svoji funkci, asi se jim nechtělo ji přimontovat k nárazníku, jak jsem koukal do manuálu tak drží na třech šroubech, a při demontáží nebo výměně žárovky je potřeba, uvolnit přední část podběhu , debilní řešení. Do tohoto servisu jezdím 4,5 roku, u nich servisu ji obě auta ale tyhle problémy nikdy nebyly, asi zaměstnaly nějakého sabotéra, a amatéra, který neví co dělá.
  9. Ahoj, a čím to nakonec bylo?? Já mam z roku 2014 Citigo, v pondělí jsem dal do servisu na servisní prohlídku v 60tisc. ráno normálně vše fungovalo a odpoledne mi volají, že mají další závady :-( do teď to hledají a nemohou přijít na to čím to je. Mně nefunguje: zadní stěrač (ostřikování funguje, i zadního skla), dále nefunguje vyhřívaní sedadel a ventilátor pro topení ??? Dík za odpověď.
  10. Tak denní svícení svítí. Naštěstí v servisu to místo našly, někde pod baterkou, zatím par jízd a pořád svítí, super, doufám, že toto nebudu nikdy řešit.
  11. Tak to asi bude ono. Nic takového mi nedělali, pouze páskovali silový svazek od baterky za levým světle (po směru jízdy). Neví někdo co dělaly a na kterém místě přibližně? Díval jsem se do schematu, že s SB17 (pojistkový držák) jsou napájeny pouze toto denní svícení. Předem děkuji. (Jinak původní řetěz a mám najeto 117 000km, občas sporadicky zarachotí při startu).
  12. Zdravím. Mam problém s denním svícením, tovární, projektorové světla bez natáčení, mlhové světla bez corner funkci. s. Roomster 03/2011. Nedávno se mi stalo, že mi vyhořela pojistka na denní svícení, tak jsem ji vyměnil a světla svítily. Po čase zase tak se s vyměnil i žárovky a namísto 7,5A pojistky dal 10A protože jsem neměl 7,5A. Svítily delší dobu ale zase to stejné, pojistka i 10A vypálená a když tam dám novou tak denní svícení svítí. Neměl s tím někdo takový problém. Tuším, že má kabel prodranou izolaci, nevíte kde by to mohlo být. Pokud jsem měřil proud, který teče do světel tak to bylo cca 3,5A. Auto mám od nova, nabylo bourané. Dík za radu.
  13. Souhlas mam to stejné, původní řetěz, 3/2011, najeto 112 000km, sem tam to rachotí, ale je už znát že řetěz je natažená motor při záběru je trochu hlučnější ale nic hrozného. Přeji hodně kilometrů :-))
  14. Mám najeto 105 tisic. km, řetěz původní, vyrobeno 3/2011. Občasné řach-tání. Poptání výměna v Praze řetěz, lišty napínak = 4500,- KČ včetně práce + nutná výměna oleje. Někde jsem četl i viděl na youtube - že řach-tání je částečně od hydraulických vymezovačů vůle ventilů, řetěz řachtá neskutečně moc - zažil jsem to jednou, naštěstí se nic nestalo.
×
×
  • Vytvořit nový...