Přejít na obsah

katkop

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení katkop

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. myslím, že i prázdná klima by se po zapnutí projevila na otáčkách a chodu motoru. Mám stejný problém - nová náplň, tlačítko se rozsvítí a efekt 0 - diagnoza kompresor KO
  2. Zdar lidi, tak váhu mám novou na reklamaci. Auto jede jak z praku. Mám otázku - po chipu jsem na brzdě měl 322 Nm, a když jsme auto teď znova projeli po výměně váhy vzduchu, tak to ve VAGu ukazovalo 356 Nm !!! Je možné, že by VAG ukazoval zkreslené hodnoty ? nebo je spíš možné, že byla váha vzduchu při chipování "načatá" a auto má nyní jiné hodnoty. K tomu se ještě optám, jak je možné, že se to při chipování nezjistilo a zda to nemůže mít vliv na chod motoru nyní? Moc díky za vaše názory, jsem z toho trochu nervozní
  3. Já jsem jezdil na olej jen se starýma motorama - Transit 2,5 D 51kW a Escort 1,8 TD 66kW, nyní máme v rodině FI 1,9 TDi a do tý si to už nedovolím. U SDi bych se asi nebál, s předehřevem určitě ne. Mimochodem byl jsem s provozem na ŘO velmi spokojenej.
  4. Je to zvláštní v článku se uvádí, že ten chipař má jen jednu mapu na tuhle motorizaci. Když jsem tam byl, v první fázi mi z toho udělal cca 89kW a něco pod 300Nm. Nabídl mi, ať to jedu projet jestli mi to stačí, nebo budeme pokračovat. Nebudu to okecávat, s jídlem roste chuť - 94kW a 322Nm vyhrálo, s tím, že mě upozornil, že to může víc kouřit, ale na spotřebu by to mít vliv nemělo. Po projetí 3 nádrží se tedy pochlubím spotřebou v průměru 5,6l / 100 km 20% dálnice, zbytek Liberec a to avizuji, že se v řízení střídáme s drahou půlkou cca 1/1 a s autem se nemazlíme a kouřivost je taky v normálu. Jediná věc mi trochu kazí radost, před chipem jsem nechal vyměnit váhu vzduchu za "údajně novou" v servisu, který zatím nebudu jmenovat a ta je v prd..i. Mám podezření, že mi tam vrazil z vrakáče nějakou jetou - nevíte někdo, jestli to nemá někde vyražený rok výroby nebo identifikační číslo, podle kterého by šlo zjistit jak je stará? Půjdu mu to samozřejmě reklamovat, ale chci před tím vědět zda si mám u něj nechat udělat další opravy (vlivem chipu se projevilo opotřebení spojky, která v největším zátahu občas proklouzne), nebo radši vrátit peníze a hledat jiný servis. Popřípadě, víte někdo v Liberci a okolí servis s dobrými referencemi a slušnou cenou?
  5. Zdar, vím přesně, měl jsem totéž, jestli můžu doporučit, kup originál bosh, ne starline apod. Nevěš hlavu - ber to jako předehru a počkej si na výsledek
  6. Fabia 1,9 TDi – Chip + EGR off - 94 kW, 322 Nm

  7. ten technik co nás měl na starosti nám k tomu řekl, že údaje v nabídce jsou orientační a že velmi záleží na tom, v jakém stavu jsou vstřiky, turbo, zajetý motor, váha vzduchu apod. Taky jsem to nevěděl - v nabídce bylo 100 kW a 310 Nm a na výsledky mého chipu se můžeš mrknout výše. Mě by spíš zajímala jiná věc - jaký je vztah mezi výkonem a kroutícím momentem, vždy jsem myslel, že tyto veličiny spolu přímo souvisí, ale chip mě v tom zvyklal. Mohl by mi někdo objasnit, jaká je souvislost těchto veličin? a jak to přímo souvisí s navýšením výkonu motoru. Je lepší při zvyšování výkonu nárust kW nebo Nm?? a jak se tyto nárusty projeví na chodu, akceleraci, spotřebě apod motoru? Děkuji za vysvětlení Pro příklad - švagr co tam byl se mnou na brzdě má Mondeo 2,2 TDCi a jemu při chipu zvedly výkon pouze o 19kW ale kroutící moment o 95Nm oproti nabídce - +35Kw a +75Nm
  8. Zdravím pánové, tak jsem dneska absolvoval chip, který Pabllo organizoval u www.mereni-vykonu.cz a rád bych Vám sdělil své dojmy: 1. cena byla dle dohody super !! 2. průběh - nejprve přeměření stávajícího výkonu na brzdě, následně chipovací procedura a opět kontrola na brzdě. Pak jsem dostal prostor k projetí vozu a až po tom, co jsem se vrátil unešený zpět, jsem zaplatil. 3. človíček co se o nás staral byl velmi příjemný, vše ochotně vysvětlil, popsal proceduru a probrali jsme i věci co přímo nesouviseli s procedurou. Dal nám i pár tipů a rad. 4. Švagr tam byl se mnou s Mondeem 2,2 TDCi po chipu od jiné firmy a chtěl pouze měření na brzdě - výsledek: 129kW a 410Nm - v rámci akce co Pabllo domluvil. Za brzdu platil jen směšnou částku Celá akce trvala cca 1,5 hod (chip cca 1 hod, brzda cca 15 min). Po dobu zkoušek na brzdě jsme dění sledovali z vedlejší kanceláře na velkoplošné LCD v pohodlí a s kafem v rukách, v přestávkách jsme oxidovali po dílně a tahali z lidí rozumy Pocit z auta - od první chvíle je poznat rozdíl - tahá už od spodních otáček, ale okolo 2tis je zátah opravdu brutální na dálnici - nejlepší pocit mám z jízdy na 5. stupeň, kdy auto zrychluje i při mírném přidání plynu i do kopce - paceřický kopec od Turnova na pětku dole cca 70km/h, nahoře bez problému 180km/h maximální rychlost - před tím jsem na rovince dosahoval normálně cca 170km/h, pak už se autu moc nechtělo, nyní 180 do kopce a myslím, že 200 nebude problém (byla průtrž mračen a provoz) Spotřeba - minule jsem tady řešil svou zvýšenou spotřebu s kibim a dalšímy seniory ( v rámci fora ) - 6,7 l/100 km - po poradě s forem jsem vyměnil komplet filtry a váhu vzduchu a dostal jsem se na 6,3. Cesta do PHA průměr při normální rychlosti 110-120 km/h 6,1 l/100km. Zpátky do LBC s tím, že jsem s autem dělal spíš hovadiny - závodění se švárou (musím se pochlubit - při závodu z benzinky jsem Mondeo slušně vyklepnul , teda dokud to neroztáhnul na rychlost ) - po dojezdu do LBC mi PC ukazoval průměr 5,7 l/100 km !!! a mám pocit, že nebude problém při normální jízdě mít spotřebu jakou jsem si přál a jakou jsem ostatním členům fora s touto motorizací záviděl Celkově jsem nadšený a musím jen doporučit Chci tímto poděkovat Pabllovi, že se ujal celkové organizace akce a za jeho flexibilní a profesionální přístup Dík kámo doufám, že budeš stejně spokojenej jako já PS: v příloze je graf z brzdy, byl by hřích se nepochlubit
  9. Zdar lidi, náhodou jsem narazil na: http://cgi.ebay.de/Tuningbox-Skoda-Octavia-Fabia-Superb-38PS-70NM-/160374871592?pt=DE_Autoteile&hash=item2557165628#ht_2675wt_905 máte s tím někdo nějaké zkušenosti? popřípadě, co si o tom myslíte? za tu cenu bych to klidně prubnul po přečtení fora k tomuto tématu beru nápad zpět
  10. Zdar, tak jak to vypadá? máš nějaké nové informace o chipu? Přidal se k tvému projektu někdo nový? napadlo mě rozšířit to na další weby i mimo škoda home

  11. auto by právě již mělo být dle neautorizovaného servisu po technické stránce v pořádku kromě - nefunkční kontrolka žhavení a nefunkční kontrolka dobíjení. Přípojka VAG je již funkční a chyby nevykazuje. Mám človíčka, který se diagnostikou zaobírá čistě jako fanda na škodovky, ale servisák to není. Mohl bys mi prosím přesněji popsat, jak udělat log kanálů ? to s tím zatížením na plný plyn do kopce jsem pochopil. předpokládám, že výstupem bude nějaký graf nebo soustava údajů, z které si uděláš nějaký obrázek o průběhu výkonu, zrychlení, spotřeby, otáčkách apod
  12. Zdravím všechny, zakoupil jsem pro ženu krátkou fabii 1,9 TDi 74kw r.v. 2000. Po prvotní kontrole byla v pořádku a nevykazovala chyby. Po koupi se začaly ukazovat nedostatky - vypíchané piny z napojení řídící jednotky, což znemožňovalo provést diagnostiku, vyměněné budíky, načatá váha vzduchu, přidřené turbo, potřeba udělat rozvody, elektrické problémy apod. Vše jsem nechal zkontrolovat a opravit. Dnes je vozidlo dle neautorizovaného servisu v pořádku. Je to moje první TDi od Škody a očekával jsem od toho vzhledem k každodennímu dojíždění do zaměstnání hlavně ekonomickou jízdu, proto jsem ho vybral. Všichni majitelé, s kterými jsem své záměry probíral a i příspěvky zde na fóru mě utvrdily v závěru, že tento motor je v rámci spotřeby velmi ekonomický. A teď ta spotřeba- denně cca 150km kombinovaně 40/60 dálnice a město na zimních kolech 185/60 R14 já 6,7l/100km, žena 6,9l/100km na letních kolech 205/50 R16 já 7,3l/100km, žena 7,8l/100km Když pominu možné rozdíly v stylu jízdy - já jezdím sice svižně ale plynule, drahá se drží předepsaných rychlostí ale razantněji zrychluje, tak mi to stejně připadá na takto malé auto moc. Vzhledem k tolika výměnám oproti originálnímu stavu a i faktu, že mi například výměněné budíky plně nekomunikují s jednotkou (nefunguje kontrolka žhavení, kontrolka dobíjení - k tomuto moc díky za rady na fóru, už na tom pracuji), nemohu se zbavit dojmu, že něco prostě není jak by mělo být. Auto jede po provedených opravách svižně a plynule ( v porovnání s autem, které měla drahá před tímto - Escort 1,9 TD 66kW kombi - mimochodem spotřeba pod 6l/100km ). Moc Vás prosím o vaše zkušenosti a rady, co by mohlo takto vysokou spotřebu způsobovat Ještě mě napadlo nechat motor načipovat, co si o tom myslíte?
  13. Zdravím, potřeboval bych poradit, koupil jsem Fabii r.v. 2000 s motorem 1,9 TDi 74kW. Po prověření v servisu, mi hoši řekli, že je vadné turbo, že v vyšších otáčkách ztrácí výkon. Zkusili jsme to projet a nejede víc jak 150km/h. Nyní jsem na vážkách, že bych turbo nechal vyměnit už rovnou za výkonnější turbo. Jakožto člověk, který má s tímto zkušenosti, doporučil byste mi tuto výměnu bez toho, že bych provedl další zásahy do motoru? Myslíte, že turbo z fabie RS je s tímto motorem kompatibilní a bude správně pracovat? V případě, že bych se následně rozhodl jít i do čipu, nebude toto dělat problémy? Moc děkuji za odpovědi
×
×
  • Vytvořit nový...