Přejít na obsah

xxfavo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    82
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Oznámení xxfavo

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj,mam fabii rs 96kw r.v.2003.Dnes rano jsem zastavil asi po 2km jizdy po meste na křizovatce na červené a podival jsem se do zrcatka a za mnou kouř.Spiš takovej modro bileja rekl bych smrad jako z nafty.kouř byl hodne husty.Nebyl to normalni ranni kour. zadna kontrolka nesvitila a auto jelo normalne. Kdyz jsem skrabal okno ,tak zadnej kour nebyl. Hned jak jsem si vsimnul koure,tak jsem to zdechnul. Po opetovnem nastartovani uz byla bez koure a jela normalne. Na diagnostiku jsem auto jeste nestihnul dat. Muzete nekdo poradit , co by to mohlo byt? Pripadne na co se podivat na diagnostice krome vypisu chyb?
  2. Ahoj,po vymene spojky mi jde spatne radit jednicka.Dokazete mi poradit , co postelovat na tahlu razeni at to nemusim znovu vozit do servisu? diky
  3. takze problem vyresen! kamaradovi na rs to dela taky...je to vlastnost auta
  4. Jo mam fabii rs tdi 96kw...to jsem zapomnel napsat
  5. Zacla mi klouzat spojka a pri lehce seslaple spojce(cca v bode zaberu) se ozyva chrceni zepredu. Tak jsem se chtel zeptat zda nechat vymenit jen spojku(pritlacak + lamelu + lozisko) nebo i setrvak? Mechanik mi nabidl spojku od znacky LUK. Mate s touto spojkou nejakou praktickou zkusenost? Jinak jsem slysel , ze snad spojka jednoho vyrobce nepasuje do setrvaku druheho vyrobce, coz se mi zda jako kravina ,ale nevim no. A ceka pri vymene nejaky uskali a musi se vymenit i prevodovy olej nebo ten nevytece? Dekuji za info
  6. to tahani je hodne podobny tomuto ..... jinak jeden kloub jsem menil protoze lupal pri rejdu... a da se to nejak poznat ze jsou treba klouby KO? a kdyz vymenit tak jen vnejsi klouby nebo to spis dela vnitrni kloub nebo cele poloosy??
  7. tak novej poznatek je tento....kdyz zvednu auto tak aby obe predni kola byli ve vzduchu a tocim doleva a doprava ,tak obe strany jakoby drhnou a krupe v nich...nevim teda jestli to jde z tlumicu nebo z horniho ulozeni...obe maji najeto 6000km....tlumice a pera jsou AP sportfahrwerke a horni ulozeni SKF z autokelly.... o tom vrzani jsem v souvislosti s AP slysel,ale nikdo nepsal o tahani no jinak na technicke vse ok,jen lehce vule na stabilizatoru
  8. a jde ti posilovac? on je eletricky ,tak by k nemu mohla vezt nejaka kabelaz ne? nemohli to nejak treba odpojit? ale kazdopadne jen strilim od boku...nemam zkusenost:)
  9. geosku mam udelanou....cepy vymeneny,silentbloky taky...
  10. geoska by nedelala to ze pri plnym plynu jede doleva a pri ubrani nebo brzdeni jede doprava.a co myslis tim ,,spatne serizene rizeni,, ? to se da nejak nastavit pres VAG?
  11. u me jsou silentbloky taky vymenene,takze se priklanim k tem poloosam...
  12. Takze ,kdyz jsi vymenil vnitrni kloub ,tak ustalo to tahani za volant? Nebo to tahani za volant prestalo,az po vymene tech vnejsich kloubu? Jinak dekuji za info! Konecne nekdo,kdo se s tim taky setkal...nebo bohuzel:)
  13. No me to bouchalo tak.Byly to hodne silne rany.Myslim,ze pri rozjezdu,uz si to bohuzel nepamatuju prasne.Mechanik rikal ,ze mi dotahnul napravnici,ze cca o 3/4 otacky ,nevim zda teda kazdej sroub, a od te doby je po bouchani.Takova moje zkusenost.Pokud by jsi to zkousel ,tak dej vede zda pomohlo...
  14. Jsem dnes po geometrii(sbihavost byla 1cm,po srovnani vse OK) a vysledek ,jak jsem bohuzel predpokladal ,tak auto se chova porad stejne.Kdyz pridam tahne doleva a kdyz uberu ,tak tahne doprava.Zkousel jsem i ruzne prehazovat pneumatiky a porad stejny.
  15. a jak se ti to chovalo? taky ti to pri plnym plynu zatacelo do leva a pri ubrani nebo na brzdach doprava? dnes sjem prehazoval gumy levou za pravou a predni za zadni a vysledek porad stejny...
×
×
  • Vytvořit nový...