Přejít na obsah

Aldik30

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Aldik30

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. tak po měsíci mám auto zpět, nový motor, nová přístrojová deska. Vyměněno přímo ve škodě auto MB Kosmonosy. Tak časem uvidím jak to dali kupy, snad to bude konečně OK. Spotřeba benzínu zatím o mnoho lepší než před opravou, motor má úplně jiný zvuk tak můžu doufat v lepší časy se supem.
  2. ano auto mám koupené na firmu, zítra ho odvážím.
  3. ahoj všichni supáci, tak problému přibývá víc a víc. Bouchání, cinkání nikdo neodstranil, stále přetrvává. Po výměně spojky došlo k dosti velkému zvýšení spotřeby paliva, jezdím stejné trasy jako předtím a aktuálně nemohu průměr dostat pod 10l/100km a to jezdím podle předpisů. Znovu mi to začalo žrát olej, za posledních 5tisíc km jsem dolil cca 2l oleje. Další nová závada při jízdě na tempomat cca při 130km rychlosti a při společném zmáčknutí předních ovladačů oken, dojde ke chvilkovému výpadku celé palubky. Prostě super zážitek při jízdě po dálnici. Video v brzké době přidám. Po všech těchto zkušenostech jsem celou záležitost předal právníkovi a ten podal odstoupení od smlouvy. První krok po dohodě s prodejcem je, že tento týden si auto odvezou do Boleslavi a podrobí pořádné diagnostice. Po dobu řešení mi půjčí jiného superba zdarma. Předpokládám, že vyhodnotí co vyrobily za hrůzu a vrátí mi celou kupní cenu nebo mi dají nové auto. Auto zpět již v žádném případě nechci, je to hrozný šunt co dokážou vyrobit. Pokud se nebudou chtít dohodnout mimosoudní cestou, budeme podávat žalobu a necháme to pořádně rozmáznout v médiích.
  4. Ahoj, jo výměna spojky byla v rámci záruky, cenu jsem nezjišťoval.
  5. čau, tak spojka opravena v jiném servisu, cukání mezi 1-2 stupněm odstraněno. O této závadě vědí, mají na to ve škodovce předpis jakou část spojky a jak vyměnit. Bohužel se tímto neodstranil problém občasného bouchání nebo cinkání, které se podle mně ozývá z převodovky a při větších teplotách a zahřátém motoru to začíná vydávat neskutečné zvuky, takže příští týden jsem znovu objednaný do servisu. Pravděpodobně přijede mobilní technik ze škodovky a bude posuzovat stav závady. Tak to jsem zvědav co z toho vyleze.
  6. vracím se zpět po delším čase a doplňuji jak jsem dopadl s reklamacemi a jaké další jsem řešil a aktuálně řeším. Jsem častěji v servisu než na silnici, soupis závad během necelých dvou let: 1) přeskočené rozvody při 23tis km popsáno již výše 2) motor žral olej - výměna pístních kroužků 3) z motoru tekl olej - výměna manžety na klikovce 4) bouchání při rozjezdu a brždění - při výměně manžety něco špatně utáhli na převodovce!!!! 5) auto nešlo nastartovat - údajně nahodilá závada, přehráno novým softwarem 6) nyní problém s cukáním při rozjezdu, doprovázeno občasným dosti hlučným cvaknutím, škodovka odsouhlasila nyní výměnu spojky již řešeno na foru zlatý předchozí Superb I 1,9TDi 96 KW najel jsem 120tis.km bez problémů, ještě že mám nyní prodlouženou záruku na 4roky.
  7. zdravím všechny supáky 1,8TSi s DSG, mám najeto 39000Km a mám podobný problém, již škodovka odsouhlasila výměnu spojky. Máte už někdo zkušenosti po výměně spojky? Jsem víc v servisu než na silnici: 1) přeskočené rozvody při 23tis km 2) motor žral olej - výměna pístních kroužků 3) z motoru tekl olej - výměna manžety na klikovce 4) bouchání při rozjezdu a brždění - při výměně manžety něco špatně utáhli na převodovce 5) auto nešlo nastartovat - údajně nahodilá závada, přehráno nový software 6) nyní problém s cukáním, u mě ještě doprovázeno občasným dosti hlučným cvaknutím zlatý Superb I 1,9TDi 96 KW najel jsem 120tis.km bez problémů, ještě že mám prodlouženou záruku na 4roky.
  8. tak auto je už týden v servisu, dle prvních informací mění pístní kroužky, škodovka by to pravděpodobně měla uznat jako reklamaci. Před dáním auto do servisu, byla spotřeba oleje cca 0,7 l na 1000km, zjistil jsem, že olej to pravděpodobně papá když jezdím krátké trasy a častu startuji. Při dlouhých cestách se skoro žádný olej nestrácel.
  9. Výsledek ze servisu, závada přeskočené rozvody, cca 10 dní v servisu, nevědí o kolik údajně nic dalšího nebylo poškozeno, auto mi vrátili a chtěli uhradit nový olej, to jsem jim odmítl jestli se nezbláznili, před 2000km dávali nový, údajně škodovka nové kapaliny nehradí, že tím auto zhodnocují. Po týdnu ježdění auto začalo znovu cukat, tak jsem jel do servisu znuvu, nechal jim to tam dva dny, auta vraceli, že tomu nic není, auto ale od té doby jezdí úplně dobře, netuším co provedli. Nyní v servisu, už tvrdili že tyto motory mají závady s napínákem a již ho vyrábějí jinak. Nová závada auto začalo žrát olej cca 0,5l na 1000km, budu řešit dál v servisu, dřív jsem nedolil ani deci, řešil jsem to po telefonu a že je to v normě. Trochu mně začíná dráždit přístup škodovky, asi brzy přejdu k jiné značce.
  10. Taky mi to přijde zvláštní, míru pokození zjišťujou a budou to konzultovat se škodovkou, v servise tuto závadu ještě neřešili.
  11. nemáte někdo zkušenosti s údajným přeskočením rozvodů u tohoto motoru, mám najeto pouhých 20000km. Minulý týden motor začal strácet výkon, stoupla spotřeba, převodovka si začala řadit jak se zachtělo. Navštivil jsem autorizovaný servis, tam na PC zjistili zvýšenou hlučnost(klepání) a občasné vynechávání válce, ale v servisu běžel motor v pořádku, tak závady z paměti vymazali a jesti se to bude opakovat mám přijed znovu. Nedojel jsem ani domů cca 15km a auto se zase začalo chovat stejně. Druhý den jsem auto odvezl do servisu, dnes po třech dnech jsem volal jak to vypadá a bylo mi oznámeno, že se jedná o závažnější problém, pravděpodobně o přeskočené rozvody, oprava cca 1týden, navíte někdo co vše se mohlo na motoru poškodit a jestli mám si trvat na novém motoru nebo ho nechat opravovat. děkuji za informace
×
×
  • Vytvořit nový...