Přejít na obsah

bikeone

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    7

O uživateli bikeone

  • Narozeniny 15.10.1971

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení bikeone

Nováček

Nováček (1/14)

-15

Popularita

  1. To co označuješ červenou šipkou je imobilizer??
  2. asi bys měl jet do servisu a ne tu otravovat s fotkama... stejně si to sám nespravíš, když ani nevíš z čeho to je...
  3. V podstatě máš pravdu!! a) jsi sice majitel, ale vyžaduješ servis, záruční opravy apod. - tedy dodržuj smluvní pravidla!!! Dodržuj instrukce v návodu a pokud přesto všechno něco nebude v pořádku, máš ze zákona nárok na nápravu! A tak se i stane. škoda nemá žádné informace o tom, že by v automobilech byl montován díl, který by ohrožoval bezpečnost kohokoli v autě či jiné účastníky v provozu! Pokud o něčem víš, prosím informuj! c) kolik koncern platí za dodávané díly? Po tom ti je skutečně ho*no, očividně nemáš ani tušení co stojí vývoj, výroba, logistika, ... atd. ...? d) výrobní náklady na auto? ani se snad nedají vyčíslit! V případě, že nad takovouto otázkou vůbec přemýšlíš, je vidět, že jsi nepochopil vůbec nic, tvé uvažování je opravdu velice jednoduché a nemá cenu ti dál nic vykládat. Tvá poslední věta o tobě řekla naprosto všechno primitive.
  4. Škoda se i k pozáručním opravám staví velice vstřícně. Pokud chodí zákazník na pravidelné prohlídky, nenosí si vlastní oleje a filtry, může očekávat, že ŠA jim nabídne náhradní díl zdarma!! To je přístup, co? U jaké jiné automobilky se chovají podobně? Já spíš nerozumím těm co si koupí nové auto, pak zavítají na fórum a vykřikují do světa jaký si to koupili šmejd, že sice jim to jezdí bez problému ale mají strach coby kdyby. Pak se v tom chtějí rýpat sami, zjišťují jaký subdodavatel dodal ten či onen díl, spekulují jaký vliv má barva řetězu na jeho životnost, atd atd... K tomuto účelu jste si měli koupit auto z bazaru a poslouchat jaké zvuky to vydává po 200 tisících. Pokud se v nějakém servise nechovají korektně, je to jiná věc a je třeba o tom informovat ŠA (sami volají pár dnů po návštěvě servisu a ptají se). Ale to, že vám v servise neprozradí jaké díly se od kdy do kdy montovaly? Je to v pořádku! Některé věci ani sami neví, protože tyto informace prostě nemají, a i kdyby něco věděli - je to interní informace, chcete-li obchodní tajemství!
  5. Tohle je interní informace a ty se to opravdu nedovíš nikdy! A k čemu taky? O konstrukční věci vývojářů se nestarej. Máš auto, záruku, tak jezdi a neřeš hlupoty. Koupil sis hotovou věc a ne nějaké lego, do kterého můžeš rýpat. V případě jakéhokoli problému zajeď do servisu a oni už mají přesné instrukce, jak tu či onu závadu odstranit. Ale proboha k čemu furt někdo potřebuje vědět od jaké firmy montuje ŠA rozvody???
  6. Ale já netvrdím, že problémy žádné neexistují, ale v téhle věci se nejedná o problém konstrukční, ale individuální. Čili připouštím vadu materiálu, pochybení ve výrobním procesu... Ale od toho je záruka! A co se týče záručních i pozáručních oprav, tak k tomu se ŠA staví velice vstřícně. Vy, co tady brečíte, jaké máte problémy - kolik vás to stálo peněz, uvést auto do bezvadného stavu? Myslím že minimum. Vždy vyřešeno v záruce, a to i v případech, kdy mohla být ta daná součást zničena i chybným užíváním, či nekvalitním palivem. A po záruce? I tehdy ŠA poskytuje zdarma nové součástky (v případě pravidelných prohlídek v autorizovaných servisech). btw: chladit, chladit a chladit se píše v návodu k používání a upozorňují na to i prodejci... lidi co jezdí s dieslovými motory to znají, u benzinu ne.
  7. Tak určitě bude vývoj pokračovat dál a třeba za rok se motor zas posune o krok dopředu. Co se týče vývoje, těžko ti někdo prozradí, jak bude motor vypadat. Jak sis asi všiml, škoda auto dost pečlivě tají i třeba jen názvy modelů, které mají vyjít v nejbližší době a vše okolo toho. Nečekej proto, že ti někdo poví na jakém vylepšení se pracuje u motorů. To fakt po nikom nechtěj
  8. olej po 30 tisících by teoreticky měl být OK, ale já osobně bych doporučil měnit dřív, protože i když není zdegradovaný, tak je strašně znečištěný.. já osobně preferuji standardní intervaly výměny. turbo se zapíná v závislosti na zatížení motoru, nikoli podle otáček! s rostoucími otáčkami využití přeplňování klesá, největší výkon podává turbo těsně pod 1800 ot pokud je motor plně zatížen. není potřeba dochlazovat turbo tak, že se bude 2 minuty čekat na volnoběh - stačí motor "propláchnout" studeným vzuduchem při jízdě bez plynu - toto je nejefektivnější schlazení motoru, před vypnutím nechat tak 15 vteřin na volnoběh, aby se zamezilo vypnutí motoru při roztočeném turbu. cenu turba nevím, ale při dodržování ročních prohlídek obvykle ŠA dá zdarma repasované nebo nové turbo i po záruce a platí se pouze práce v servise a výměna provozních náplní.
  9. To že nějaký cimbál napíše, že se zaklepávají ventily, neznamená, že to je automaticky pravda! V podstatě ani nemá šanci se dovědět kolik takových motorů škoda-auto měla na reklamaci. Pokazit se může opravdu cokoli a pokud se ve výjimečných případech jedna o vadu materiálu - budiž. Ale v žádném případě se nejedná o pravidelnou závadu, ale velmi individuální záležitost. Co se turba týče, tak z 90 procent opravdu jde o přehřátí vlivem nedochlazení oleje a následného zanesení kanálků zapečeným olejem a tím samozřejmě k nedokonalému protékání oleje a přidření hřídele.
  10. Nikdy, ty jsou v pořádku. Turba odcházejí vlivem špatného používání (=nedochlazování po jízdě) a s ventily nejsou vůbec žádné problémy, to nevím kde jsi zase slyšel.
  11. Bohužel povědět nesmím, jedná se o interní informace a v podstatě je vám tato informace jako uživatelům zcela k ničemu. Pokud máte s autem problém, je vašim úkolem navštívit autorizovaný servis a žádat nápravu. Informace jak a co škoda auto mění a konstruuje nepatří na diskusní fóra.
  12. Už se montují ty přepracované rozvody. Podrobnosti vím, ale nepovím.
  13. Už jsme to spolu jednou řešili, koukni se do zpráv, určitě to tam najdeš
×
×
  • Vytvořit nový...