Přejít na obsah

Okoun

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Okoun

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Možná se budu ptát dost blbě. 1.Lze tedy provést výměnu přístrojů za Maxidot bez velkých úprav a se zaručenou funkčností všeho? V některých dřívějších příspěvcích se psalo, že tam nějaké problémy byly. 2.Nemusí se měnit nic jiného než přístrojovka (např. čidla,snímače,atd. )? 3.Navíc mám problém v tom, že mám auto v garanci a ještě přes 3 roky v garanci bude, jak se potom výměna přístrojovky projeví na garanci? . 4.A dále - lze nějak hrubě odhadnout náklady na výměnu? Díky za odpověď tomu, kdo s tím má již nějaké zkušenosti.
  2. Mám Fabii Sport model 2008. U těchto vozů výrobce nepoužívá v podstatě žádnou indikaci teploty motoru. Z předchozích vozů vím, že indikace teploty motoru je poměrně dobrá věc. Nevíte někdo o nějakém rozumném řešení jak tento můj problém řešit? Novější vozy to už snad mají řešeno barevnými LED diodami. Dík za informaci.
  3. Na adrese http://obchod.sunnysoft.cz/ je nabídka mnoha typů držáků (nejen origo k dané navigaci) od různých firem pro různé navigace s různým uchycením, (nejenom na sklo.např i na palubku bez vrtání,lepení ), jsou tam držáky i pro konkrétní značky typy aut. Je tam opravdu velký výběr.
  4. Vnitřkem osičky stěrače prochází kovová trubička pro ostřikovač.Kovová trubička časem zkoroduje a dostane se kolem ní nečistota a trubička se v osičce stěrače utemuje a začne se otáčet s osičkou stěrače.Časem dojde k tomu,že se trubička ostřikovače v osičce stěrače ukroutí a ostřikovač přestane stříkat a voda jde do motorku stěrače.Nejlepší řešení je rozebrat motorek stěračů a trubičku vyndat,vyčistit,nakonzervovat. Trubička pro ostřikovač není samostatný díl,musí se měnit kompletní motůrek ostřikovačů v ceně cca 4.200,-Kč. Někdy pomůže vyjmutí trysky ostřikovače a nastříkání oleje do osičky stěrače okolo trubičky ostřikovače.
  5. Nemůže mi někdo poradit ,zda origo loketní opěrka z Fábie I bude možno namontovat a používat ve Fábii II ? Nebo do Fábky II musí být loketka nová a jiná ? Díky za jakoukoliv radu. Okoun
  6. Nemůže mi někdo poradit ,zda origo loketní opěrka z Fábie I bude možno namontovat a používat ve Fábii II ? Nebo do Fábky II musí být loketka nová a jiná ? Díky za jakoukoliv radu. Okoun
  7. Vrzání se projevuje hlavně v zimních měsících,až bude teplo,hodně pazvuků zmizne samo.Asi ztuhnou plasty a zmenší svůj objem,při oteplení naopak změknou a zvětší svůj objem a tím se utěsní. Vysledováno na mojí Fábce.
  8. Motůrek stěrače pátých dveří u krátké Fábky - zkoroduje trubička ostřikovače uvnitř motůrku a následovně se trubička ukroutí a tím přestane být funkční ostřikovač.Neexistuje jako samostatný díl,nutno měnit celý motůrek za cca 4300,-Kč.
  9. Děkuji všem za dobré rady,moc mě to pomohlo. 1.Přímý odběr z autobaterie po jejím připojení do systemu (např. přes ampermetr), případně při uzamknutí auta je skutečně vyšší,po nějaké době se pak odběr srovná na uváděné hodnotě 10 - 15 mA. 2.Díky Vašim radám se mi podařilo lokalizovat občas svítící žárovku,a hlavně jsem opět o něco chytřejší. Nyní je vše O.K. Díky všem - Okoun
  10. Prosím o případnou zprávu,jak velký proud je odebírán z akumulátoru při klidovém stavu (auto je zaparkováno,uzamčeno). Moje Fábie Comfort odebírá proud v tomto klidovém stavu okolo 300mA (0,3A),mám pouze klasické vybavení (computer,hodiny,autorádio,centerální zamykání s ledkou)žádný alarm,atd.Tento odebíraný proud v klidovém stavu se mi zdá dost velký,v případě,že pár dní nevyjedu,tak již nenastartuji a musím baterii dobíjet. V servisu mi nebyli schopni říci,jak to skutečně s odběrem z akumulátoru v době parkování auta je. Díky moc za jakoukoliv radu
×
×
  • Vytvořit nový...