Přejít na obsah

Tatoosh

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

452 zobrazení profilu

Oznámení Tatoosh

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

10

Popularita

  1. Ahoj všem! Sleduji toto téma již pár měsíců, neboť se mi začalo dít to stejné, co je výše popsáno. Superb iV, r.v. 2020, doposud naprostá spokojenost. Najeto aktuálně 47.000, nicméně problém jsem začal pozorovat před pár měsíci a nájezd byl v tu dobu cca 40.000 km. Tím jak je auto v elektrickém režimu tiché, tak člověk slyší, každou drobnost. Stejně to začalo s převodovkou, Nejdříve jen takové lehké jakoby kovové ťuknutí při změně rychlosti. Toto se časem stávalo hlasitější, nicméně největší problém se začal ukazovat při podřazování ze 3 na 2 převodový stupeň, kdy se z DSG začal ozývat vyloženě kovový zvuk a někdy velmi hlasitý (jako by to šlo přes zuby - což se také následně potvrdilo). U podřazování z jiných převodových stupňů se to nedělo. Protože jsem si zde od kolegů přečetl, že s tím již nějakou dobu jezdí a nechtěl jsem to řešit před dovolenýma, tak jsem také zariskoval a odjel s tím na začátku července Toskánsko a na konci potom Chorvatsko, nicméně po těchto dvou cestách (dohromady skoro 6000 km) už bylo zhoršení velmi citelné. Před 17 dny jsem dal auto do servisu, kde mi následně volali, že budou měnit kompletní převodovku (ta je u tohoto vozu v jednom kuse s elektromotorem). Po odsouhlasení od ŠA výměna naštěstí na prodlouženou záruku. Nejdříve se čekalo na převodovku, potom pár dní zabrala samotná výměna (musí dělat specializovaný technik který je konkrétně v mém servisu pouze jeden). Po 14 dnech jsem zavolal do servisu, jak to vypadá a bohužel je auto stále nepojízdné. S novou převodovkou a elektromotorem se auto nepodařilo oživit a tak ŠA navrhlo vyměnit kompletní řídící jednotku (naštěstí také na záruku). Problém je, že řídící jednotky teď nejsou :-). Takže jsem teď na dovolené s náhradním vozidlem a vůbec netuším, kdy bude můj Superb opět pojízdný. Tolik tedy moje aktuální zkušenost. Ještě doplním, že při návratu z Toskánska začátkem července (když jsme projížděli kolem Verony a teploměr ukazoval 43 stupňů) se najednou rozsvítila závada dobíjení 12v baterie, následně závada vysokonapěťové baterie a následně zastavte vozidlo a nepřekračujte 3000 otáček. Zastavili jsme, zavolali odtahovku a po hodině a čtvrt čekání na odtahovku jsem to zkusil, auto nastartovalo a bez problémů jsme dojeli zbylých 800km. Tato závada se již od té doby neopakovala. Asi to s tou převodovkou nesouvisí, netuším. Auto mám moc rád, přesně vyhovuje mému jízdnímu profilu, kdy mnohdy i dva týdny nepotřebuji spalovací motor a jezdím pouze na elektřinu, nicméně v něj začínám ztrácet důvěru. Ještě s žádným novým vozem jsem neměl tolik problémů. Tak uvidíme, jak to dopadne. Pěkné léto všem.
  2. Ahoj, bohužel jsem nedávno tento jev "lehké zatuhnutí" okolo středové polohy také zaznamenal. Rozhodně to tam nebylo od výroby a ani teď to není pravidelné. mám najeto 34000. Stává se to při delší jízdě po dálnici a v režimu "normal". Když přepnu na Eco nebo Sport, tak to tam není cítit. Chci to řešit při nejbližší návštěvě servisu.
  3. Ahoj, bohužel mě to také dělá OIII, 1.8tsi, L&K. Co vím jistě, tak na začátku to nedělalo. Začalo to až ted v zimě. Většinou poté, co auto stojí přes noc nebo víkend. Aleš
  4. Doplním pro pořádek: výroba nakonec v 7KT, v 9KT u prodejce, převzetí 5.3.2015.
  5. Ahoj, také si dovolím přidat aktuální zkušenost. Škoda Octavia Combi L&K 1.8 TSI, DSG, Objednáno 27.10.2014, výroba 8 KT
×
×
  • Vytvořit nový...