Přejít na obsah

martin8xf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    55
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení martin8xf

  1. No to je jiná cena, moc díky, zítra tam cinknu, předpokládám že je to stejný ať je to supa neba karoq. Ještě jednou dík.
  2. ahoj, nevíte někdo z vás kde se dá koupit ta vyjimatelná svítilna - ta dobíjecí co je na levém boku kufru, manželka ji asi někde potratila, určitě tam byla ale ted už tam je pouze ten držák a svítilna nikde. našel jsem na škoda dily za cca 1500kč a to je poměrně dost. děkuji. Martin
  3. taky jsem ji dnes měnil, vydržela ca 14 měsícu , hlašku jsem měl cca poslední 4 dny, nesahnal jsem jinou než vartu cr 2025 napětí nové 3,25V, origo byla panasonic -napětí 3,08V. jsem zvědav jak dlouho vydrží . ve VW T5 mám puvodní 12 let a stale funkční
  4. ano, toto je přesně on, já ho davám při každém tankování již od nového vozu
  5. no to tedy nějak nechápu kam na tak nizkou spotřebu chodíte, ja najeto cca 13000 km, a dlouhodobá prum. 7,4 l /100 km, jezdí s tím převážně manželka tak trasy cca 30km, režim normál , pokud jedu já tak dalnice při rychlosti do 115 km/hod pr. spotřeba tak 6,8-7,0 l. jak je to nad 120 km/hod spotřeba okamžitě k 8 litrum. ted o víkendu trasa liberec - brno D10 + D1 - 2 osoby cesta tam prum. rychlost cca 115 km a prum. spotřeba 7,9 l/100km. cesta zpět prum. rychlost 93 km a prum. spotřeba 7,1 l/100km, tankuji benzina + každá nadrž VIF, nějak nechápu jak jezdíte se spotřebou cca 6,5l /100 km. jo a ta spotřeba je od nova cca tak nějak+ - pořad stejná. ja tomu moc nevěřím že při rychlosti na dalnici 130 km to žere někomu do 7l, mně tedy určitě ne a to jezdím tak nějak normálně a možná až tak trochu usporně . 1,5 TSI předokolka 07/2020 6st. man
  6. za mne určitě a jednoznačně 1.5 TSI, mam cca 7000 a motor v pohodě a určitě uspornější něž 1.4 TSI co jsem měl v YETIM, dvouválcový režim není apsolutně slyšet, nemám s tím jedinej problém. ted jsem měl monožnost vyzkoušet 1.0 TSI a za mne je to rozdíl dosti značný - hlavně když jedou v autě 4 dosp.- lidi a spotřeba skoro cca stejná.
  7. bylo by super kdyby někdo kdo to již má namontované dal informaci zda je to možné použit i na vuz bez těch plastovych lemu. za mne moc děkuji
  8. taky tam mám nalepenou tu pruhlednou samolepku ale po 8 měsícich je již popraskaná a je tam k ničemu. jinak bordel tam je opravdu hned po vyčištění, to bude první misto kde bude koroze. bohužel se toho děsím protože na předešlém autě jsem takové problémy s korozí měl a řešit to v záruce je opravdu na silné nervy. takže i za cenu že ty ochranné lišty jsou hnusné ale pokud tomu bordelu zabrání tak je objednám, jde to namontovat i na vuz co nemá ty plastové lemy blatníku?
  9. karoq style 1,5 manual. přev. vyroba 06/2020 najeto 6000km, mod. rok 2020, mám vyhřev všeho včetně okna a také tažné zař. a motor naprosto v pohodě žadné cukání pouze ted v zimě při nastartování studeného motoru cca 2-3 vteřiny zvýšené otačky-cca 1200ot/min pak již normální projev. dvouválcový režim- pokud to nevidím na palubovce tak bych to ani nepoznal a to se na to docela soustředím když to jede na dva válce. za mne motor naprosto ok a i spotřeba je nižší než 1,4 co jsem měl před tím.
  10. tak dnes vyměněno, vyměna v pohodě vypuštěno 4,3l oleje- nechal jsem to přes noc kapat- dáno zpět taktéž 4,3l oleje. filtr origo - přesně takový tam i byl z výroby. vypouštěcí šroub jsem dal puvodní, olej shell ultra professional av-l 0w20/vw508-509. najeto 5270km. spokojenost i se spotřebou - ted jsem to byl projet ujeto 73km spotřeba 5,9l/100km - cesta okrsky tak nějak na pohodu
  11. ok, děkuji předtím jsem měl yetiho 1,4 a tam to bylo naprosto v pohodě - filtr nahoře na motoru a šroub na vypouštění oleje mimo kryt motoru. tady jsem ten filtr ani nenašel předpokládám že je někde zespodu a kryt se musí demontovat. no nějak se stím asi zítra poperu, jenom ten přístup nic moc ale to mne určitě neodradí. olej a filtr jsem zakoupil jo a ještě přední stěrače, ty origo jsou fakt hrzný- koupil jsem BOSCH. snad budou lepší.
  12. mam možná blbej dotaz ale neporadí někdo kdo dělal vyměnu oleje svépomocí, je nutné demontovat kryt pod motorem při vyměně oleje a olej. filtru? jak jsem tak koukal je tam poměrně dost šroubu co drží ten kryt, mám ted najeto 5000km a trochu času tak jsem ho chtěl vyměnit. neporadí někdo?
  13. no já jsem nejdříve taky nevěřil že muže tect předním oknem ale až když jsem opravdu provedl test pomocí tlakové vody tak nahoře ve spojení se střechou cca 40cm okno odlepeno. taky jsem měl okno s vyhřevem rok vyr. 2009 a tuto opravu jsem dělal v roce 2017, okno jsem zrovna poprvé nepojistil, bylo naprosto bez poškození. zjištoval jsem co stím a asi ve třech servisech na vyměnu okna vždy chtěli dát nové sklo ale pak jsem našel servis v Liberci a tam neměli problém okno opatrně vyříznout a znovu ho nalepit. bylo ta hotové do druhého dne a cena cca 1000kč. ale co to bylo za vyrobce okna už nevím, auto už nemám pač jsem ho letos v lednu prodal. jak se mohlo po cca 7-8 letech odlepit fakt nevím, auto jsem měl od nova, nebourané a perfektní stav. když jsem ho prodával mělo najeto 87500km. po této opravě skla nebylo vubec nic poznat a bylo to docela za dobrou cenu. taková je moje zkušenost. servis my po odlepení skla to nafotil a ukázal kde se to přesně odlepilo.
  14. nemusíš ho měnit pokud je jináč v pořadku, měl jsem to samé a sklo jsem nechal jenom vyndat a znovu přelepit, cena cca 1000kč a bylo to uplně v pohodě, jednalo se taky o YETI a sklo bylo vyhřívané po opětovné montáži vše ok. tot moje zkušenost, taky jsem nevěřil že my tam teče oknem ale bohužel
  15. martin8xf

    Škoda Enyaq

    auto za vice jak mega a má to klacek na podepření přední kapoty - už to hovoří za vše. to i blbá dacia za 300 k. má plyn. vzpěru! viděl jsem to naživo a žadnej zázrak to tedy není, na fotkách to vypadá docela dobře ale ve skutečnosti je to docela hnus. tot jen muj názor, cena vice jak mega no nevím podle mne tak kdy by to bylo na poloviční ceně tak možná
×
×
  • Vytvořit nový...