Přejít na obsah

cinek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení cinek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. cinek

    Komplet brzdy

    Nevim , me osobne Ferodo DSPF velice zklamalo Mam ho na 4pistech Brembo , zkousel jsem k nemu kotouce TRW, Brembo a nakonec EBC Ultimax , ale ani s jednema to zadna extra trida rozhodne neni, brzdi to jak serie . Zimu s tim jeste preckam a na jaro zkusim dat desky tyto http://www.autodoc.cz/brembo/7068793 a kotouce tyhle http://eshop.renovak.cz/brembo-kotouc-gt-323x28mm-derovany
  2. cinek

    Chiptuning

    No jak tak koukam na ty stranky powercaru, tak tu neni ani zminky ze by vykon ladili na zatezove brzde a deklarovali vysledek grafem . Tudeiz se zrejmne jedna o prachsproste a obycejne nalejvace , tam bych auto nedal nai omylem. Takovi lide ani nevedi co do toho davaji, hlavne ze je vydelek, jediny nastroj je notebook s cinskym kabelem a pochybny cip stazeny buh vi kde z googlu . A jeste maji drzost psat kolik presne to bude mit kw, smutne taky je , ze se vzdy najdou hloupi lide, kteri jim na skoci a jeste maji odvahu potom tyto bludy sirit dal a verbovat dalsi potencialni zajemce o tuning. Fuj , hanba !!! 3000,-kc za 10 minut prace neni spatny vyvar, takze je na kazdym jestli chce usetrit 3-4 tisice , nechat si dokurvit motor, turbo, spojku a podporovat takovehle zlodeje a amatery, nebo si zvoli osvedceneho upravce s vybavenim a brzdou , kde maji zaruku na zivotnost komponentu a diagnostiku pred i po uprave.
  3. To kajšmentke mel jsem podobny problem s mlatenim a nicenim loziska na leve strane a nakonec byla pricina ze byl po smrti vnejsi homokineticky kloub . Jinak znacky Cifam a Topran az takova vyhra nejsou, ale porad lepsi nez cina .
  4. Ja bych ho urcite nenicil, mozna ze jeste prijde doba kdy budes rad ze ho nasadis zpet. Ekoteroristi jsou i u nas. Proste si sezen prvni dil vyfuku od turba s pletencem a katem a ten DPF urizni ve stejny dylce a dil s katem navar zpet. Prace na hodku a je to.
  5. Tak s tim olejem bych tomu asi tedy veril, opravdu kdyz ho motor nasaje , tak nekontrolovatelne leti do otacek a nic s tim neporidis. To by ovsem znamenalo , ze toho oleje taky bude plny cooler a vedeni k nemu a od nej, to by urcite chtelo vypustit aby se to uz nemohlo opakovat. Tem tryskam nerozumim pojmu repasovat, to snad ani nejde, kdyz ti jehla vychodi trysku , je cela tryska na vyhozeni. Ty trysky staci vyndat, dat na zkousecku a vyzkouset jestli jsou dobre nastaveny otviraci tlaky a jestli tryska pekne rozprasuje a netece, ci nekape. Pokud je to OK, klidne se muze do motoru vratit, i kdyz ma najeto 340tis, coz mezi nama jeste nic neni. Ty rozvody bych stejne kazdopadne prekontroloval, tim se nic nezkazi a budes mit jistotu ze tady chyba neni. O tom turbu jsem ti to uz psal, starou sracku fakt nema cenu kupovat,muzes mi verit ze dobry turbo jen tak nekdo neproda, ale nalestenou starou svini ktera ma najeto buhvi kolik ano a repasum moc verit nemuzes, i kdyz je pekny na pohled, tak se muzes pekne natrapit. Opravdu je nejlepsi koupit novy, nakonec to stejne vyjde nejlevneji.
  6. Presne jak pises - je to spis vesteni z koule, nicmene z toho co pises mi bez urazky vychazi ze hlavni problem bude asi ten mechanik. Pokud auto tobe bez problemu jezdilo, je divny ze rodicum z niceho nic zacne takhle zlobit. Je skoda ze jsi nenapsal kolik to ma najeto a jestli to je 66kw jeste s obtokovym turbem nebo novejsi (uz facelift) s turbem VGT. Ale i tak je znamo ze tyhle motory vydrzi pul mega v pohode, s origo vstriky , nekdy i turbem. Nevim kolik rodice najezdi, ale menit vsrikovace mi prijde zbytecny, a ze auto kouri muze byt i z duvodu ze buhvi jaky vstriky tam dal, kdovi jestli vubec byly nove a kdovi jak je nastavil . To samy plati i rozvodech, i tady se necha zkurvit kde co. Ohledne toho turba - kdyz uz je hodne vybehly, tak olej skutecne zere, staci sundat hadici z vytlaku a hned uvidis jak jsi na tom, nejaky olejovy povlak tam bude vzdy, ale jestli tam bude olej ve vetsi vrstve, tak uz asi trochu olej prolina. Byt tebou tak auto dam k jinemu mechanikovi , aby se na to podival a zkontroloval nastaveni rozvodu (na pripravky) nastaveni predvstriku a jestli ma zkousecku na trysky tak zkontrolovat i ty trysky , zvlast jestli jsou spravne nastaveny otviraci tlaky a jestli dobre prasi a nekapou, a taky samozrejmne jestli ten mechanik od rodicu tam vubec dal spravny a jestli byly novy. Kdyby treba dal trysky z 81kw verze tak to prave muze vic kourit, ale pojede to pekne. Co se tyka toho turba , tak se na nej taky podivejte, jetli ma tvuj mechanik VAG , tak zkusebni jizdou pozna jestli tlaci dobre a v celym rozsahu. Pokud by bylo opravdu spatny, tak ti muzu ze svych zkusenosti i jinych mych znamych rict aby jsi stary nebo repas rozhodne nekupoval, stary jsou vetsinou uz pred smrti a repasy zalezi kdo dela, ale vetsinou se jedna o nic moc kvalitu , protoze Garett oficialne zadny nahradni dily neprodava, takze si asi lehko domyslis jak to s tou kvalitou bude, vetsinou je trh zaplaveny polskymi sraci , ktere proste nefungujou a vyreklamovat je je temer nemozne. Pokud vam nabizi ten mechanik rodicu repas za 10tis, s klidem ho posli do pr.... a muzes si koupit za 13tis novy origo Garett, kde mas doklad a 2letou zaruku, coz u repasu nehrozi.
  7. Tak vidim ze kazdy ma jine zkusenosti, ja ze svych muzu rict ze to v 90% nepomohlo, a zkousely se puky jak origo, tak plny z TT, ale bez valnych vysledku. Jinak nesouhlasim s tim ze kombinace kotouce vs desticky je ztratou casu. Kdyz si das spatnou kombinaci tak to za jedno moc nebrzdi a nasleduje vetsinou to tolik omylany krouceni, protoze se kotouce prehrejou. Ze svych zkusenosti muzu rict ze se az tak nejvic osvedcilo davat desticky spis mekci a kotouce , treba se budes divit, ale spousta lidi jezdi kotouce Starline a uplne v pohode
  8. Zajimave, prave tyhle motory jsou vyhlaseny drzaky, kde najet pul milionu km a vic neni zadny problem. Tim spis ze nejde o upravovany motor. Zjistili jste uz duvod destrukce ? Vetsinou se to stava az u O2 , hlavne motor BXE , kde se utrhnou srouby na ojnici, ale tady zatim tezko rict
  9. ASi tak, kdyz zustane zavrena chcipaci klapka, tak to nechytne
  10. Presne tak jak pises, nedovedu si na seriovy Oktavce se seriovym vykonem predstavit brzdeni ze by se zkroutil naboj, to snad ani neni mozny, ten naboj je pekny kousek oceli. Schvalne jsem si jich nekolik poridil ze servisu kde je menili, a nikdy zkrouceny nebyly !!!, hazivost cela naboje vuci prumeru pro lozisko bylo do 0,01 mm, stejne jako novy . Pro objektivitu jsem meril jak tisicinovym uchylkomerem, tak 3D souradnicovym pristrojem , ktery meri i v desetitisicinach a vysledek byl stejny. A vule v lozisku toto krouceni neudela, zajedno je temer zanedbatelna, zadruhy i kdyz tam je , tak vuci kotouci je hlavne v radialnim smeru, nikoliv axialnim. A kdo tvrdi ze ma vuli velkou na loziskach, tak necht sem prosim da video s vykladem a ukazkou te vule , hlavne jak to meril a zjistil. Nejen ja, ale i ostatni se urcite velice radi pouci. Lozisko se proste meni az zacne hucet a i to ma vuli minimalni, vse jsem si merenim overil. Delal jsem oktavky ktery mely puky utrhany, tlumice vytekly, stabik vymackanej a nikdy zadny problemy s kroucenim nebyly, najednou se daji novy kotouce a po 2-3 tis km zacnou kopat. Podvozkem to asi sotva bude. Jeste je taky problem ze nekteri si daji kombinaci kotoucu a desek opravdu nevhodnou a tam uz je mozny ze ty kotouce, treba i dobry, prehrejou a zkrouti. Ale komu neni rady, tomu neni pomoci. Kdo chce menit podvozek , at si ho meni, kdo chce zkouset ruzny kombinace kotoucu a desek, tak at klidne zkousi, je to kazdyho vec :kol-32:
  11. No svyho casu jsem tim prosel, vymenil jsem snad vsechno co slo a stejne to nepomohlo, jen me to stalo pres 10000 a bylo to uplne k hovnu, za sebe bych rekl , ze ty kecy vyrobcu kotoucu jsou jen jejich alibismus a neschopnost vyrobit poradny kotouc. Vsichni to koukaji jen ojebat a omrdat jak to jen jde a hlavne kazdyho pak pekne podojit z penez. Takze nikdo mi uz nenakuka ze krouceni kotoucu zpusobuji vule v podvozku, je to jen jedna velka lez. Za dalsich 14000 jsem si pote koupil brzdy 312/256 z O1 RS a byl klid. Jenom to poznani me vyslo draho. Je mi lito lidi , kteri se techto kecu a zvastu techto vyrobcu a dealeru chytnou a meni doslova picoviny, a uplne zbytecne. Uz kolikrat jsem se presvedcil , ze kotouce z prvovyroby jsou kvalitnejsi nez aftrmarket. Znam spoustu lidi kterym se zacaly kroutit kotouce az po vymene. Se stejnym podvozkem najezdili treba pres 70000km a bez problemu, vymenili origo kotouce za vyrobky zvucnych znacek a po par tisic km zacaůli mit problemy.A do autorizaku po uplynuti zaruky uz tolik lidi auto nedava, a kotouce a brzdy nechava menit v beznych servisech, kde origo kototuce kvuli vyssi cene nemontujou. Pak muzou ale i nemusi prijit problemy s kroucenim. Kde kdo pak to studuje na internetu a narazi na tyto vymyslene slinty, ktere treba plati jen v nekolika malo procentech Spis bych rad videl dukazy a lidi , kterym od krouceni pomohlo , ze vymenili loziska nebo nejaky gumicky na brzdicich, myslim ze by jich asi nebylo. Takze je na kazdym jak se k tomu postavi
  12. Je videt ze jsi fajnsmejkr , ale mas zcela spravny nazor , ze vetsi brzdy jsou lepsi, vykonejsi a hlavne bezpecnejsi. Zvlast kdyz tahas vlek, jak pises. Uvidis jaky to bude az vymenis ty soucastky na trmenech. Ja jsem svyho casu jezdil brzdy 312/256 z RS a brzdilo to krasne, hlavne nevadly a nekroutily se.
  13. Ty jsi dokazal zkroutit RS kotouce 312 mmm ? Tak to teda asi jezdis poradnou kladu, kolik mas vykon ?
  14. Bracha mel na AHF 150 koni a 330 Nm , trysky FB Sprint 502 , EGR OFF, turbo (VNT 15) a zbytek HW vse serie. Soft TDI Fun . Takze jestli chces vykon , musis udelat trysky a potom doladit SW
  15. cinek

    Komplet brzdy

    Tak to jsem teda nevedel a ani by me to nenapadlo. Skoda ze jsi to sem nenapsal driv
×
×
  • Vytvořit nový...