Přejít na obsah

Joseph21

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Joseph21

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Na to, že brzdí zadek více než předek jsi přišel jak? V každém případě, pokud by to tak bylo, podíval bych se na omezovač zadních brzd, je to takový váleček na zadní nápravě někde uprostřed (nevím přesně, kde je na oktávce). Řídí brzdnou sílu na zadní nápravě podle jejího zatížení. Pokud auto jezdí pořád se stejným zatížením, může se zaseknout. Stačí jen prostříkat nějaký olejem a zahoupat zadní nápravou když někdo bude šlapat na brzdu.
  2. Ale toto není G12++, tohle je G13 a je to napsané přímo na originální balení, myslím že se tomu dá věřit.
  3. Tak jsem to vymák :-) Pro ostatní, vzadu na lahvi je nálepka s popisem, kde je napsáno, kde se to vyrábí a že to není zdravé atd., ta se dá jednoduše odlepit a dostanete takovou knížku, kde máte to samé v dalších jazycích. Tato stránka se dá ale také odlepit, což už jde hůře a není to hned vidět a pod ní je to co nás zajímá. Dokonce česky(zkráceně): Chladící prostředek G13 se dá míchat s G12+ a G12++, je celoroční a doživotní. A poměry jsou následující: 2:3 do -24C 1:1 do -36C 3:2 do -52C !!! takže se ředí s více vody než G12++
  4. Nene zelená je G11, předchůdce. Tohle je úplná novinka.
  5. Vzadu na obalu je napsáno že obsahuje Etylenglykol a že se to nemá pít :-) EDIT: Co se týče toho míchání, asi to nebude vadit, protože jsou obě červené a VW by to mělo udělat blbuvzdorné. Tedy pokud by se nedali míchat, asi by měli jinou barvu, ale prostě jsem o tom nikde nic nenašel a když už tak jen anglicky nebo německy.
  6. Zdravím, plánuji na tento víkend výměnu termostatu tak jsem si z nejmenovaného obchodu s autodíly objednal směs do chladiče G12++, k mému překvapení mi dorazila G13? Je to v originál VW balení a má to i číslo - G 013 A8J M1 Na internetu jsem našel jen, že to je nástupce G12 a že je nějaké ekologičtější, lepší atd. Nevíte o tom někdo něco? Dá se bez problémů namixovat s G12+/G12++? Jsou stejné poměry míchání s vodou, t.j. 60% pro -35°C? Díky.
  7. Zkus zapnout světla, vyhřívání na max. atd. a pak změř napětí. Pak se uvidí. Jak jsem psal, na baterii to nezáleží. Relátka, když to dělá jen někdy, při nízkém výkonu, tak to relátka nebudou, to by dělalo pořád.
  8. Počítač ví, jaký je aktuální odběr a výkon alternátoru, proto automaticky vypíná nebo utlumuje "nepotřebné" spotřebiče, než aby je napájel z baterie a tu tím vybíjel. Stejně to funguje třeba u svíček na ohřívání chladící kapaliny. To má dělat. Takže ty to máš třeba na 5, ale když je auto na volnoběh, poběží to třeba na max. 3, protože více altík na tak nízké otáčky neutáhne. Můžeš zkusit nechat přeměřit alternátor, třeba dává málo. Baterie to moc neovlivní. Nemáš tam třeba jiné silné spotřebiče(audio)?
  9. Nestane, jen se ti smaže autorádio. Ale jestli se ti ji opravdu podařilo oživit poznáš až budeš potřebovat nastartovat v -20. Co můžeš udělat, zajeď do nějakého servisu a tam ji nech změřit. Je na to takový zátěžový měřák v kterém je odporový drát. Baterie je zatíží na maximální odběr a pak jasně vidíš, jestli drží napětí. Měli by to udělat zadarmo.
  10. Samozamykání je zpravidla způsobeno špatnou baterkou. Baterka může být na nabíječce v podstatě pořád, jakmile je nabitá, přestane automaticky odebírat proud, to je dáno fyzikou. To, že ti nabíječka říká, že je nabitá, znamená, že si bere malý nebo žádný proud a tedy že má velký vnitřní odpor. To může znamenat, že je nabitá, ale v tvém případě spíše že je v háji. Na elektrodách se tvoří nánosy, který zvedaní vnitřní odpor a snižují kapacitu i maximální odběr. Nové baterce se podle mě nevyhneš. Mě původní baterie vydržela 10 let(!!!) a měnil jsem ji preventivně, ale to je opravdu extrém, zpravidla vydrží tak 5 let. Ce se týče kontaktů baterie, jejich očištění dotažení a konzervace patří mezi pravidelnou údržbu, hlavně v zimě! Ještě jeden postřeh, když si vezmete domů dobít baterii v zimě. Destilovanou vodu dolít kousek nad min případně vůbec, teplem se voda roztáhne a přes noc vyteče ven, třeba na nový koberec...
  11. Na sportovní sání se vyser. Pokud nebudeš mít vyladěný motor s >200koní, tak rozdíl nepoznáš. Navíc ty sportovní kónický filtr nefiltrují tak dobře jako normální filtry, dostane se ti bordel do motoru. Kam si připojil ty světla na denní svícení? To je N75 ventil řízení plnícího tlaku? Jak tě toto proboha napadlo? Ventilem nafty myslíš ten na zpětné vedení? Když ten je špatný, nafta odeteče když auto stojí a pak musíš dlouho startovat. Nadměrný kouř nebo ztráta výkonu tím způsobená není. Chudák ten, co tohle bude muset spravovat.
  12. Tak to vypadá fakt hezky, hlavně ten červený kabel, vypadá jako by vedl do regulace truba??? Víš co, hoď to ze skály, ušetříš čas, nervy a peníze. Můj názor zůstává, dovez to k někomu, kdo domu opravdu hodně rozumí. AGR ventil zasraný být může, ale asi to nebude jediný problém toho auta. Jestli se chceš na ten ventil podívat, stačí sundat hadici sání za klapkou (ta kulatá věc na hadici vlevo nahoře) a podívat se dovnitř. Vyčištění je vcelku jednoduché, někde tady najdeš návod.
  13. Špatná váha vzduchu ti může způsobit o něco větŠí spotřebu, ale hlavně by jsi poznal, že to Špatně táhne. Jestli to jede jako 81KW, tak to váha nebude. ZjistíŠ to jen pomocí VAG nebo jí můžeŠ zkusit přímo změřit za běhu(nemam ale ponětí jaké hodnoty by jsi měl nebo neměl naměřit). V každém případě ti tady na fóru nikdo neporadí "Jo, vyměň tohle a bude ti to fungovat". Začal bych výpisem chyb, to ti udělají skoro vŠude, ostatně by ti to mohl udělat ten tvůj chiper. 900 otáček je když nemrzne normální hodnota.
  14. Opačně váhu vzduchu? Ten "chip" bude asi jen dřívější doba vstřiku a větší množství nafty. Je to zkáza pro motor. Jak jsem říkal, zejeď někam kde tomu rozumí, než to auto odděláš úplně.
  15. A kde ti ten čip dělali? Kamrád "co tomu rozumí"? Jak moc to kouří? Jestli to před tím nikdy nedělalo, tak to bude určitě neodborným čipem. Nejlepší by bylo zajet do schopné firmy a nechat si překontrolovat SW nebo rovnou nahrát pořádný. TDIfun, Cimbu, Disel Power...
×
×
  • Vytvořit nový...